Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, April 5, 2013

PRU13 : PAPAGOMO ( BAKAL CALON BEBAS MESRA BN) AKAN MENENTANG ANWAR (PAPAHOMO)

BERITA yang baru diterima dari seorang rakan blogger yang rapat dengan Papa Gomo memberitahu yang individu yang dituduh sebagai Papa Gomo akan bertanding menentang Anwar Juburi walau dimana dia akan bertanding. Tidak kiralah jika Anwar hendak bertanding di Permatang Pauh atau Perak, individu yang dituduh sebagai Papa Gomo akan meletakkan namanya ditempat yang sama.
Perkara ini juga telah disahkan oleh beberapa laman blog pro BN yang mana mereka juga telah berikrar mereka akan turut serta berkempen bagi memenangkan calon BEBAS mesra BN ini.
Dikhabarkan juga sebuah pertubuhan bukan kerajaan telah menyatakan kesediaan untuk menguruskan tabung dana bagi menampung segala perbelanjaan sepanjang tempoh kempen pilihanraya.
Amaran PAPAGOMO , PapaHomo tak dengar ... Kan sudah bertemu Buku dengan Ruas

Melalui sumber yang sangat dipercayai, Individu yang dituduh sebagai pengendali blog papagomo.com tekad akan bertanding dalam PRU13 untuk melawan Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim.
Sumber memberitahu yang invidu yang dituduh sebagai papagomo tersebut telah berhubung dengan SPR bertanyakan syarat dan peraturan bagi melayakkan diri beliau sebagai calon dalam PRU13.
Beliau juga tidak berhasrat untuk bertanding atas tiket BN sebaliknya memilih parti bebas bagi melawan PKR yang mana calonya adalah Anwar Ibrahim.


Ditanya apakah beliau yakin yang dapat mengalahkan Anwar Ibrahim nanti, individu tersebut dengan bersahaja menjawab "kalah sudah pasti, tetapi saya akan minta bantuan papagomo sebenar untuk bantu berkempen dan dedahkan salahlaku Anwar Ibrahim".
Sumber juga berkata, dalam masa terdekat individu tersebut bersama dengan rakan beliau akan ke SPR untuk membeli borang pencalonan.
Difahamkan juga, satu pertubuhan bukan kerajaan akan melancarkan tabung untuk membantu dana bagi menampung perbelanjaan sepanjang tempoh pilihanraya kepada individu yang dituduh sebagai papagomo tersebut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...