Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 31, 2013

HOT@PANAS : DOA KEBAHAGIAAN PAS VS DOA KEHANCURAN UMNO.. SEMAKIN TERHAKIS AKHLAK MULIA ISLAM YANG SEBENAR


Video PAS doakan hancurkan UMNO, dan UMNO pula doakan PAS kerana sesama saudara islam pada majlis ceramah waktu yang sama.



Berbuih mulut Bekas Ketua Pemuda Pas Perak Azli Musa apabila cubaannya membuat provokasi terhadap penduduk Taman Lembah Permai dibalas dengan ejekan bertubi-tubi membuat dia seolah-olah hilang arah untuk berceramah dan yanag hanya keluar dari mulutnya adalah mampos Umno, mampos Umno...itu sahaja.




Azli lebih banyak memaki hamun Umno daripada mengungkapkan kata-kata seperti seorang yang berpendidikan Islam. Beliau malam tadi dilihat seolah-olah hilang akal untuk berbicara apabila menerima ejekan.
Yang agak menyeronokkan juga apabila Azli membaca doa kehancuran Umno dan diulang lebih 50 kali membuatkan penyokong Pas pun naik malas nak berdoa seolah-olah mempermain-mainkan doa.
Bila pihak penduduk menyanyikan lagi Inilah Barisan Kita untuk menaikkan semangat, Azli Musa terus meminta Allah menurunkan bala sebab mereka menyanyi.
Ilmu pengetahuan pemimpin Pas ini cukup sedikit baru sahaja kena ejek sikit sudah hilang arah umpama berlakunya histeria ke atas dirinya sendiri.
Korang boleh bandingkan sendiri doa orang islam atau doa seperti kena rasuk syaitan...Adakah ini islam cara PAS yang dilaung2kan?? Fikir2kanlah.
 sungai rapat online







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...