Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 30, 2013

JOM SOKONG PR .. DAPAT KERETA BAHARU ... KIHKIHKIHHHHHH.. MEMANG MUDAH BERJANJI .. BUKAN JANJI?????

jom sokong PR..dapat kete baru..kihkihkih..
#TumbangBN #No2BN
MENURUNKAN HARGA KERETA – ADAKAH KITA MAMPU - PR

1. Seramai 71.9% isi rumah di Malaysia menggunakan kereta.
2. Hutang kereta merupakan hutang yg ke-2 tertinggi ditanggung oleh rakyat Malaysia. Mei 2012 sebanyak RM 134.2 bilion hutang kereta.
3. Malaysia termasuk di kalangan negara yg mengenakan cukai kereta yg sgt tinggi. Cukai itu termasuklah cukai eksais, cukai jualan dan cukai import.
4. Sila lihat gambar, cukai terlalu tinggi dikenakan. Kerajaan BN menekan rakyat.
5. Bagaimana PR nak turunkan harga kereta.
(a) PR akan hapuskan cukai secara berperingkat selama 5 tahun. Kenapa secara berperingkat? Untuk memastikan harga kereta sedia ada tidak jatuh merudum.
(b) Dalam tempoh 5 tahun akan diturunkan pada kadar 20% setahun sehingga tahun ke-5.
(c) Tiap-tiap tahun kerajaan BN kutip RM 7.6 bilion setahun.
(d) PR potong 20% maka Negara akan hilang RM 1.5 bilion.
(e) Kehilangan ini diganti dgn hasil yg baru melalui dasar lelong AP secara telus dan terbuka. Kerajaan PR akan dapat RM 2 bilion setahun.
6. Tahukah anda apa itu AP? Selama ini siapa yang dpt AP di Malaysia??

Harga kereta siap pasang (CBU).Menurut laporan akhbar, sebuah kereta import 1.0 liter jenama popular dari Korea Selatan hanya berharga RM8,762 apabila tiba di Pelabuhan Kelang. Namun, setelah dikenakan cukai, harga kereta tersebut menjadi RM22,868. Ia dijual pula oleh pemegang permit AP dengan harga RM46,000! Bayangkan, selepas cukai 160 peratus pun, mereka masih boleh mengaut keuntungan lebih 100 peratus.

Begitulah juga dengan kereta 1.3 liter jenama Korea Selatan yang berharga RM11,000 apabila tiba di Pelabuhan Kelang. Tetapi apabila sampai ke tangan pembeli, harganya menjadi RM59,000 hingga RM63,000! Maknanya, setelah dicampur cukai, dan keuntungan besar 'orang-orang istimewa' ini, rakyat terpaksa membayar hampir enam kali ganda, atau 600 peratus lebih mahal! Cukai yang keterlaluan yang dikenakan oleh kerajaan untuk memberi perlindungan kepada 'kereta nasional' seperti Proton dan Perodua, bukanlah bukan cerita baru. Betapa murahnya harga sebuah kereta import dan jika kerajaan bertimbang rasa, kereta buatan Korea Selatan model 1.0 liter atau 1.3 liter itu mungkin boleh dijual pada harga RM20,000 hingga RM25,000 sahaja.

Kereta jenama tempatan yang sesuai untuk kegunaan keluarga yang paling murah, dijual dengan harga RM45,000. Jadi sebuah keluarga yang berpendapatan RM3,000 sebulan, terpaksa membayar kira-kira RM700 sebulan untuk tempoh lima hingga tujuh tahun bagi melangsaikan pinjaman kereta mereka.

JADI PENURUNAN HARGA KERETA OLEH PR ADALAH SUATU YG REALISTIK.RASIONAL DAN KAEDAH TELAH DIBERIKAN. IA MERUPAKAN LANGKAH YG BIJAK OLEH KERAJAAN PR DEMI UTK RAKYAT..BUKAN UNTUK KRONI ...

Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong membeli buku ‘Biografi Rosmah Mansor’

Video !! Bekas Orang Kanan Jijah Datang Jumpa DS Rosmah !! Jijah Meraung Kunyit !!



“Tidak adil untuk kita membenci seseorang itu sekiranya kita belum pernah berjumpa dengannya”.
Demikian kenyataan Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong yang merupakan salah seorang individu yang membeli buku ‘Biografi Rosmah Mansor’ hari ini.
Menurut Choo Keong, sebagai manusia yang ingin mengetahui perkara sebenar beliau merasakan terdapat keperluan untuk dirinya membeli buku berkenaan bagi mengetahui perkara sebenar mengenai isu-isu serta kontroversi berkaitan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.
Katanya, rakyat tidak boleh bergantung dengan apa sahaja yang disajikan oleh media massa terutama sekali media siber kerana tidak semuanya memaparkan cerita-cerita yang benar.
“Buku ini memberi maklumat kepada orang awam supaya mereka lebih kenal dengan pasti siapa sebenarnya Rosmah.
“Kita tengok di media siber terutamanya banyak yang mereka ‘spin’..macam-macam tuduhan yang telah dilemparkan,” katanya.
Choo Keong menambah, sebagai rakyat beliau juga mempunyai hak untuk mengetahui perkara sebenar lantas buku berkenaan mungkin boleh menjawab segala persoalan berkaitan isu-isu yang hangat diperkatakan mengenai Rosmah.
Menurut beliau, kebanyakan individu-individu yang membuat tuduhan serta marah dengan Rosmah sering kali percaya apa sahaja yang disajikan oleh media-media di alam siber.
“Kebanyakan orang yang buat tuduhan dan marah pada Rosmah, bila kita tanya pernah jumpa Rosmah ke sebelum ini..ramai yang jawab tak pernah.
“Macam mana kita boleh marah dan membenci seseorang tanpa pernah berjumpa dengan individu itu, bermakna ini tidak adil lah.
“Bila kita tidak pernah jumpa seseorang dan kita terus buat keputusan sama ada orang ini baik ke atau jahat… kita kena jumpa orang itu dulu dan kemudian barulah buat keputusan siapa dia dan ini baru adil,” katanya ketika ditemui pada Majlis Perlancaran Buku ‘Biografi Rosmah Mansor’ petang tadi.
Menurut Choo Keong lagi, sememangnya menjadi ragam rakyat Malaysia yang lebih gemar mempercayai sesuatu perkara tanpa berfikir atau selidik terlebih dahulu.
Apabila ada kontroversi berkaitan orang-orang ternama maka sebagai individu yang berfikiran normal, Choo Keong merasakan beliau perlu mengtahui perkara sebenar tanpa mendengar tuduhan sebelah pihak sahaja.
“Saya rasa orang, kalau berminat memang dia sanggup beli, baca dan ambil tahu..tapi bagi orang-orang tertentu, kalau jual RM20 pun dia belum tentu nak beli.
“Sebab apa dia tak nak beli…kerana dia percaya fitnah sahaja.
“Tetapi bagi pengundi atas pagar yang ada pendidikan memang dia nak nak baca… nak tahu sendiri siapakah sebenarnya Rosmah ini.
“Ramai lagi rakyat nak tahu siapa Rosmah ini selain dari isteri kepada Perdana Menteri,” tambahnya.
Katanya lagi, pada masa sekarang pelbagai fitnah dilempar untuk mencemarkan imej Rosmah dan sekaligus menjejaskan imej Perdana Menteri.
Jelas beliau, oleh kerana golongan berkenaan tidak dapat mencari kelemahan dari segi polisi dan dasar negara lantas mereka menjadikan populariti sebagai perjuangan politik.
“Bagaimanapun mereka akan buat sesuatu kerana populariti Najib dan Rosmah semakin hari semakin kuat,” katanya.

Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib : Pengganas Sebabkan 49 rumah penduduk musnah, 61 lagi rosak

Ops Daulat
LAHAD DATU 30 Mac – Sebanyak 26 daripada 140 rumah di Kampung Tanjung Labian disahkan mengalami kerosakan teruk dan tidak lagi boleh diduduki, manakala 16 rumah lagi didapati rosak tetapi masih boleh didiami.
Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib berkata, di Kampung Tanjung Batu pula, sebanyak 23 rumah musnah teruk dan 45 lagi rosak tetapi masih boleh diduduki.
“Pengiraan itu dibuat oleh pasukan penilai yang melawat kedua-dua kampung terbabit bersama lebih 140 ketua keluarga.
“Semua penduduk di Kampung Tanjung Labian dan Tanjung Batu sudah dibenarkan pulang ke rumah masing-masing,” katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.
Mengulas mengenai Ops Daulat, Hamza berkata, ia masih diteruskan sehingga kini kerana operasi itu bukan sahaja tertumpu di Lahad Datu tetapi turut melibatkan dua daerah lain iaitu Semporna dan Sandakan. – UTUSAN

Tian Chua !! Insiden Lahad Datu ! "Hanya Media UMNO Saja Yang Tahu" . Tian Chua bakal disula

Tian Chua Tak Berganjak !! Insiden Lahad Datu ! "Hanya Media UMNO Saja Yang Tahu" !!

"Kenapa kejadian Lahad Datu kita tak dengar ? Media Black Out..Hanya Media UMNO yang tahu !! " Ini ucapan Tian Chua malam tadi di Sentul bersama dengan Anwar dan Jeneral Buncit yang bersara !!

Nampak gaya vavi ni memang nak panjangkan cerita kebebalannya..nak hangatkan bahawa dia kebal..beliau mampu tuduh dan kata apa saja sebab kononnya polis pun takut dengan dia..mungkin dalam kepala vavi beliau Hisyamudin pun bukan berani sangat nak usik beliau..

Hadirin yang datang ada yang bertakbir..ada yang tepuk tangan seolah-olah meraikan kehebatan Tian Chua yang tak mampu d usik oleh sesiapa pun walau d umumkan hadiah RM5000 kiranya siapa dapat tampar d muka anak vavi ni !!

Cina Pkr ni ingat nyawa Anggota Keselamatan kita semurah harga pelacur yang Anwar sewa ? semurah jantan kunyit yang Anwar beli ? semurah Samsidar..ehhh semurah azmin ke samsidar ni muahahaha tuuuiHHH !!

Vavi ni cuba tunjukkan pada seluruh rakyat Malaysia bahawa Lahad Datu adalah pentas lakonan yang d buat UMNO..!!

Paling kelakar..Jeneral Buncit dengan bangganya mengumumkan SIASATAN Polis bahagian risik atau SB bahawa Pakatan Haramjadah bakal menang mudah d PRU13 !!



Kisah Aakj d lokasi 6 syuhada gugur d Semporna..KLIK SINI

Vat69..atau sapa-sapa x-Vat69..mohon beri komen..tqtqtq


 

 

IPD Manjung diserang lagi!!! Tian Chua bakal disula !!!!! #Lahaddatu @zambryabdkadir @tunfaisal @azwanbro @hairul_own

Sekumpulan anak muda yang sayangkan keamanan membuat laporan polis terhadap kebiadapan Tian Chua yang menyatakan kejadian Pencerobohan Di Lahad Datu adalah KONSPIRASI UMNO. Menurut jurucakap kumpulan anak muda tersebut yang ingin di kenali sebagai ESHEY, "kami anak muda yang cintakan keamanan tidak mahu negara ini di cerobohi oleh pengganas dan tidak mahu ianya dijadikan isu politik oleh kumpulan yang tidak bertanggungjawab. Kami juga mahu Tian Chua dihadapkan di mahkamah dan terus di hukum penjara atas kenyataan beliau menghasut rakyat negara ini".
Tian Chua panas bontot dan bakal di 'sula'.

Pasukan Polis Moden Yang Membanggakan Kita.OPS DAULAT: Satu Mayat Pengganas Dibawa Keluar

OPS DAULAT: Satu Mayat Pengganas Dibawa Keluar

 

Keadaan keselamatan di Negeri Sabah adalah terkawal dan selamat kecuali di kawasan-kawasan operasi, menurut Datuk Hamza Taib Pesuruhjaya Polis Sabah, semasa sidang media yang diadakan pada jam 4.30 petang tadi.
Pada jam lebih kurang 9.30 pagi tadi, pasukan keselamatan bersama Pasukan Penilaian Keselamatan (MKN), Jabatan Kerja Raya (JKR), Pegawai Pejabat Daerah, Ketua Kampung serta ketua keluarga telah membuat lawatan ke kawasan Tanjung Labian. Lawatan ini diadakan adalah bertujuan untuk menilai kerosakkan yang berlaku terhadap rumah penduduk kampung yang terlibat di dalam Op Daulat ini. Penduduk kampung Tanjung Batu dan Tanjung Labian dibenarkan balik pada hari ini.
Pada jam 11.00 pagi tadi, Pasukan Keselamatan telah membawa keluar satu mayat pengganas bertempat di Tanjung Batu di mana mayat pengganas tersebut adalah mayat yang telah ditembak dalam kejadian pada 6 Mac 2013. Mayat telah dihantar ke hospital untuk post mortem.
Statistik terkini jumlah keseluruhan tangkapan ialah seramai 453 orang dengan pecahan 126 tangkapan disiasat di bawah Security Offences (Special Measures) Act 2012, (SOSMA) manakala tangkapan kes-kes lain seramai 327 orang.
Jumlah mayat pengganas yang berjaya dibawa keluar adalah seramai 43 orang dan 03 mayat kanak-kanak serta jumlah pengganas yang ditembak mati adalah seramai 66 orang dan 03 orang mayat kanak-kanak.
Jumlah pegawai/anggota pasukan keselamatan yang tercedera seramai 11 orang dengan pecahan 8 orang PDRM dan 3 dari ATM.
Jumlah mayat yang telah dikebumikan adalah seramai 29 orang. sumber- mynewshub
 
Pasukan Polis Moden Yang Membanggakan Kita
Mac 27th, 2013 by Najib Razak
Saya sentiasa kagum dengan semangat warga Polis Diraja Malaysia (PDRM) selama ini. Membesar di rumah bersama ayahanda saya, Allahyarham Tun Abdul Razak, sentiasa membuatkan saya sedar dan hargai akan perjuangan mereka dalam mempertahankan keamanan negara. Sejak zaman darurat sehinggalah kepada insiden 13 Mei, mereka sentiasa menjadi benteng keselamatan kepada kita semua.

Sempena Hari Polis semalam, kita sekali lagi bangga melihat semangat juang mereka yang bertugas semasa Ops Daulat. Kita juga kagum dengan keberanian lapan anggota serta pegawai PDRM yang sanggup menggadaikan nyawa mereka demi mempertahankan kedaulatan negara. Saya harap, perjuangan mereka ini sentiasa dikenang oleh setiap rakya. Bagi meneruskan perjuangan mereka, saya telah mengumumkan penubuhan Zon Selamat Sabah Timur (ESSZONE) supaya kestabilan dan keselamatan di Sabah terus dipelihara. Menerusi inisiatif ini, Kerajaan juga akan pastikan proses pilihan raya yang adil dan bersih tidak digugat di kawasan terbabit.

Kita juga patut berbangga dengan pencapaian semasa PDRM dalam melakukan kerja pencegahan jenayah. Kadar jenayah di negara ini telah menurun sebanyak 27% sejak tiga tahun kebelakangan ini. Bagaimanapun, saya berpendapat, masih banyak lagi yang perlu dilakukan bagi memastikan kadar jenayah di Malaysia terus menurun. Untuk itu, PDRM telah melakukan pelbagai transformasi antaranya dengan memperkenalkan perkhidmatan komuniti polis dengan tahap profesionalisme dan integriti yang tinggi. Sudah pasti pelbagai transformasi yang diperkenalkan itu tidak boleh membawa perubahan dalam sekelip mata, ia memerlukan masa serta fokus untuk melakukan penambahbaikan terhadap pasukan polis.

PDRM akan sentiasa bekerjasama dengan rakyat untuk mencapai matlamat kita bersama bagi memastikan Malaysia menjadi sebuah negara yang selamat dan bahagia menerusi pelbagai perubahan serta inisiatif yang diperkenalkan oleh Kerajaan Barisan Nasional. Saya harap, setiap apa yang dirancang untuk masa depan negara dapat dicapai dengan sokongan terus menerus daripada anda semua.
 

Selamatkan Perjuangan Islam Dari Terus Diperkotak-katikkan Pakatan Rakyat

[VIDEO] Parti Islam SeMalaysia (PIS), Kenapa PAS bukan PIS?Atau Memang Parti Ajaran Sesat (PAS)

PAS Parti Ajaran Sesat "Saya ada Bukti" Bekas Ketua Pemuda PAS Terengganu 

Mantan Pemuda PAS besut-Kita hok cerdik jangan jatuh bodo  
Mantan Pemuda PAS besut melihat bahawa PAS ini cakap tidak serupa bikin.. bila kerajaan memberi Bantuan Rakyat Satu Malaysia (BR1M) dan pelbagai sumbangan untuk rakyat mereka mengatakan duit yang diberikan itu duit haram, apabila keluar borang bantuan orang PAS ni orang pertama yang isi borang bahang duit yang dikatakan haram, inilah orang yang dikatakan "kita hok cerdik jangan jatuh bodo" kerana kerajaan bagi bantuan mereka bahang kerajaan balik... inilah golongan orang PAS yang munafik dan tidak tahu bersyukur.


Bukti PAS itu munafik 

 Isu Semasa Terengganu Isu PAS Parti Ajaran Sesat 

 
Terburai Part I : Parti Ajaran Sesat (PAS) latih Penunjuk Perasaan - Ustaz Saidi


Seruan Ulama Pondok Kelantan: TOLAK NIK AZIZ & PAKATAN!  

  

Putar Belit Nik Aziz Pecah Belah Umat Islam -- Mudir Zainal Abidin

Friday, March 29, 2013

Wikipedia : Pakatan Rakyat - Contoh TERBAIK Nepotisma

Antara point utama tuduhan Pas terhadap Umno adalah isu KRONISMA. Banyak kain rentang dan poster yang mengaitkan Umno dengan isu kronisma ini.



Apakebenda Kronisma ni ? Dari Wikipedia -
Nurul Nuha Melengkapkan “Kronisme” Keluarga Anwar Ibrahim...Jadinya 4 Orang Semuanya..Nepotisme PKR


Cronyism is partiality to long-standing friends, especially by appointing them to positions of authority, regardless of their qualifications. Hence, cronyism is contrary in practice and principle to meritocracy.

Melantik kekawan lama kepada jawatan2 penting tanpa mengambilkira kelayakan dan ini berlawanan dengan prinsip Meritokrasi.

Haaaa......mana ada KRONISMA muka2 yang ada dalam gambar diatas. Diorang lantik anak bini.. anak bini bukan kawan2 lama hahahahahahaa......  agaknya begitulah kata orang Pas yang sibuk mempertahankan kekawan mereka dalam PR.

Yalah... sebenarnya ada sedikit kesilapan mereka yang merekacipta imej kat atas tu. Jika melibatkan kawan2 dinamakan KRONISMA tapi kalau melibatkan kaum keluarga ada nama lain pula - NEPOTISMA.

Dari Wikipedia -

Nepotisme bermaksud melebihkan saudara-mara serta rakan-rakan yang ada hubungan dan bukannya penilaian objektif bagi keupayaan, meritokrasi atau kekesuaian terhadap sesuatu jawatan

Dan contoh yang diberi -

Nepotisme adalah satu tuduhan yang lazim dalam bidang politik apabila kaum kerabat seseorang yang berkuasa mewarisi kuasanya tanpa kelayakan yang sepatutnya.

Lebihkurang SAMA jer Kronisma atau Nepotisma, dua2 pun tidak mengikut prinsip Meritokrasi. Kalau Kronisma berkait dengan kekawan, Nepotisma pula berkait dengan kaum keluarga.


Hahahahaha ..... tapi gambar pemimpin Pas takde pun ? mungkin begitulah gelak orang Pas yang sama ...



Habis tu, mamat kat atas ni apa cer ? - Anak Nik Aziz sedia jadi calon, lawan Umno

Mungkin belum lagi ketahap menjadi calon parti / wakil rakyat, tapi bunga2nya dah ada .... paling tidak pun diperingkat parti dah confirm.

Ni sorang lagi -


'Ustaz' Khalil Abdul Hadi, anak kepada Presiden Pas yang juga menjadi Ketua Dewan Pemuda Pas MANALAGI KALAU BUKAN MARANG.

Beliau juga diura-ura bakal menggantikan tempat BAPAKnya menjadi calon Pas di DUN Rhu Rendang.


Haaa...... Helo ? Helo ?  Mana orang Pas yang duk gelak tadi ? Apa dia tadi ........KRONISMA ? NEPOTISMA ?


Terbaru dengar citer sorang lagi anak dara Anwar , Nurul Nuha juga akan diperkenalkan dalam PRU13 untuk bertanding kerusi Parlimen Permatang Pauh .....

Senang citer -  Pakatan Rakyat ni milik MAK BAPAK ANAK Pemimpin jer ..... patutnya dijadikan contoh terbaik dalam definasi NEPOTISMA oleh Wikipedia !

Baca juga Utusan.

Nurul Nuha Melengkapkan “Kronisme” Keluarga Anwar Ibrahim...Jadinya 4 Orang Semuanya..Nepotisme PKR

Parti Keadilan Rakyat (PKR) hampir rasmi menjadi Parti Anak Beranak Sendirian Berhad dengan desas desus kedengaran bahawa seorang lagi anak Anwar, iaitu Nurul Nuha akan bertanding di Permatang Pauh dalam PRU ke-13 nanti. Pengorbanan terpaksa dilakukan oleh kedua-dua orang tua Nurul Nuha. Wan Azizah terpaksa bertanding di DUN Selangor manakala Anwar Ibrahim terpaksa mengemis undi daripada Rakyat Perak.

Nama Nurul Nuha menjadi pilihan Anwar setelah mendapat laporan bahawa calon yang dikemukakan sebelum ini iaitu, Dr. Muhammad Nur Manuty, yang juga Pengerusi PKR Perak telah ditolak oleh pengundi di situ. Lantas Anwar meletakkan nama anaknya bagi memastikan pengaruh keluarganya kekal di kawasan tersebut. Selain daripada Anwar Ibrahim dan Wan Azizah, anak perempuan sulung  mereka, Nurul Izzah turut diberitakan akan mempertahankan kerusi Lembah Pantai. Lengkaplah denasti Keluarga Anwar Ibrahim di dalam politik Malaysia.

Bapa Anwar, Datuk Ibrahim Abd. Rahman juga merupakan ahli Parlimen di situ sebelum Anwar maka pencalonan Nurul Nuha mungkin dilihat sebagai bersifat sentimental atau mungkin juga peribadi bagi keluarga mereka. Kenapa Nurul Nuha yang masih muda dan tiada pengalaman yang dipilih? Kenapa tidak letakkan Nurul Izzah sahaja sedangkan Izzah juga jenuh terbang merayau-rayau mencari kawasan kerana sudah ditolak di kawasan sendiri. Namun, khabarnya terpaksa kekal kerana hanya itulah saja kawasan yang paling selamat baginya. Jawapan kenapa Nuha dan bukan Izzah adalah kerana hanya Nuha sahaja yang masih ‘suci’, yang mampu memulihkan imej bapa, ibu dan kakaknya yang sudah sebati dengan imej pengkhianat, pelakon dan peliwat.

PAPA GOMO VS PAPA HOMO : Episode 3 - Video Anwar Ibrahim Terkam & Sodom Mahsiswa 19 tahun

Episode 3 - Video Anwar Ibrahim Terkam & Sodom Mahsiswa 19 tahun

Friday, March 29, 2013



Bisu dan terus membisu itulah Anwar Bin Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang berhubung video yang didedahkan oleh Papa Gomo.

Sepanjang pendedahan oleh Papa Gomo mengenai video terbaru Anwar Ibrahim ini Gomo memerhatikan gelagat para penyokong Anwar Ibrahim yang beriya iya mempertahankan Anwar Ibrahim ketua mereka dengan bermacam macam alasan dan jawapan paling sadis pada Gomos etakat hari ini adalah jawapan dari mulut Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang peramah.

Gomo boleh terima jawapan dari Rafizi yang Anwar Ibrahim ini seorang yang peramah namun Gomo musykil bagaimana seorang yang berjawatan tinggi dalam parti iaitu Ketua Umum Pakatan Pembangkang dengan gelaran Dato Sri begitu peramah dengan seorang lelaki berpewatakan lembut duduk berdua duaan didalam sebuah bilik hotel dengan membahasakan diri sebagai "I" dan memanggil remaja tersebut sebagai "U".

Sehingga ke hari ini juga Anwar Ibrahim terus berdiam diri dalam isu ini walaupun asakkan dari rakyat Malaysia mahukan jawapan dari beliau untuk menjelaskan siapa remaja lelaki yang bersama beliau didalam bilik hotel. Malah rakyat juga ingin tahu atas kapasiti apa remaja lelaki tersebut berjumpa Dato Sri Anwar Ibrahim secara berdua didalam bilik hotel?

Apakah remaja lelaki tersebut yang merupakan seorang Mahasiswa berdua duaan dengan Anwar Ibrahim kerana mahu meminta bantuan Biasiswa? Ataupun Mahasiswa tersebut berjumpa Anwar Ibrahim untuk berbincang tentang PTPTN? Segala persoalan ini tidak dijawap oleh Dato Sri Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini.

Sepertimana yang Gomo maklumkan sebelum ini Remaja lelaki berumur 19 tahun itu sudahpun Gomo temui pada bulan Febuari yang lalu dan mahasiswa tersebut mengakui LIWAT antara beliau dan Dato Sri Anwar Ibrahim adalah faktor suka sama suka yang mana pada tarikh tersebut mahasiswa itu diliwat pertama kali dalam sejarah hidup beliau.

Segala kronologi mengenai kejadian Anwar Ibrahim meliwat mahasiswa ini telah pun Gomo jelaskan sedikit sebanyak melalui artikel artikel terdahulu:

RM 100 Juta - Demi Agama Bangsa Dan Negara Perilaku Anwar Ibrahim Didedahkan



EKSKLUSIF - Modus Operandi Anwar Ibrahim Meliwat Mahasiswa Didedahkan



Anwar Ibrahim Seorang Yang Peramah - Rafizi Ramli



Episode 2 - Video Anwar Ibrahim Sodomy Mahasiswa 19 Tahun



Paling jelas apa yang Gomo nyatakan adalah melalui surat terbuka buat isteri Dato Sri Anwar Ibrahim:

Eksklusif - Surat Buat Datin Sri Dr Wan Azizah Isteri Anwar Ibrahim



Segala pendedahan yang dilakukan Papa Gomo masih lagi belum dijawap oleh Anwar Ibrahim malah Wan Azizah, Nurul Izzah serta suami Nurul Izzah Raja Shahrir juga tidak menafikan akan kenderaan Kia Spectra yang digunakan oleh Anwar Ibrahim untuk keluar menjalankan kerja jijik beliau.

Rakyat perlu sedar mengenai pekara ini, isu yang Gomo tampilkan disini adalah tindakan Anwar Ibrahim yang duduk berdua duaan dengan remaja lelaki lembut didalam bilik hotel . Rakaman video yang Gomo pamerkan adalah JELAS dan ianya juga berwarna serta mempunyai Audio yang jelas untuk paparan rakyat menilai jenis macam apakah seseorang pemimpin itu boleh duduk berdua duaan dengan lelaki lembut didalam bilik hotel?

Gomo nak nyatakan disini kepada semua bahawa Gomo bukan MENFITNAH Dato Sri Anwar Ibrahim kerana apa yang ada pada Gomo malah pengakuan mangsa liwat adalah merupakan satu keterangan yang tidak boleh disangkal oleh Anwar Ibrahim. Gomo sendiri masih lagi menunggu tindakan Anwar Ibrahim untuk membuat Laporan Polis mengenai video yang Gomo paparkan ini kerana jika laporan Polis dibuat oleh Anwar Ibrahim pastinya siasatan akan dijalankan dan segala galanya akan terdedah.

Untuk artikel kali ini Gomo tayangkan video dibawah ini untuk rakyat Malaysia menilai siapa manusia bernama Anwar Bin Ibrahim yang sekarang ini sedang bercita cita untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Lihat sendiri dan renungkan sendiri video dibawah ini:


Babak terakhir didalam video ini Dato Sri Anwar Ibrahim MENERKAM remaja lelaki berumur 19 tahun itu. TERKAMAN yang datang secara tiba tiba dan disinilah yang menariknya kerana rakaman melalui TALIFON Bimbit remaja lelaki itu masih lagi terpasang dan memaparkan adengan yang begitu JIJIK untuk dijadikan Anwar Ibrahim sebagai contoh pemimpin rakyat Malaysia.

Berbalik kenyataan Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang PERAMAH, Gomo juga ingin bertanya kepada Rafizi Ramli apakah Rafizi Ramli sendiri pernah diterkam oleh Dato Sri Anwar Ibrahim?

Kesalahan Rafizi Ramli Jambu Anwar Ibrahim dalam mempertahankan Video ini :

"Saman terhadap Papa Gomo adalah keseluruhan, kita (orang Islam), ayat Quran cukup jelas, apabila sesuatu berita itu dibawa oleh orang yang fasikh, KITA PERLU TOLAK BERITA itu," - Rafizi Ramli PKR

Rafizi Ramli cuba bermain dengan hadis Al Quran sedangkan beliau sendiri begitu FASIK apabila tidak memeriksa dengan tuan punya badan Dato Sri Anwar Ibrahim dengan apa yang Papa Gomo dedahkan. Malah beliau telah memutarbelitkan surah Al Quran walhalkan dalam hadis:

[Al Hujuraat:6]
Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka PERIKSALAH DENGAN TELITI agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.” 



Rakyat tidak bodoh terutamanya rakyat Malaysia yang bukan pengikut LGBT Seks sesama Jenis. Dan Gomo yakin serta pasti paparan video yang Gomo tayangkan ini memberikan banyak bukti jelas bahawa Anwar Ibrahim seorang pengamal HOMOSEKSUAL. Periksalah dengan hati dan minda yang terbuka dalam isu ini dan Gomo harap anda semua mampu berfikir secara waras.

Kepada mereka yang mendesak Papa Gomo untuk menayangkan video selanjutnya yang mana aksi Anwar Ibrahim selepas menerkam remaja lelaki tersebut. Gomo minta anda semua bersabar kerana ianya akan dibongkarkan tidak lama lagi.

Rakyat seharusnya meminta Anwar Ibrahim untuk menjawap segala persoalan berikut:

1) Siapa Remaja Lelaki yang bersama Dato Sri?
2) Dimana Dato Sri Anwar Ibrahim pada 6/2/2012?
3) Apakah Dato Sri kenal mahasiswa tersebut?
4) Benarkan Menantu Dato Sri menggunakan kenderaan Kia Spectra?
5) Apakah benar Dato Sri seorang yang peramah?
6) MENGAPA DATO SRI ANWAR IBRAHIM TERKAM REMAJA LELAKI ITU?
7).... Terpulang pada anda untuk bertanyakan kepada Anwar Ibrahim mengenai kejadian ini.

Akhir kata dari Papa Gomo untuk seluruh rakyat Malaysia.

"Jangan gadaikan negara Malaysia ini kepada manusia yang sudah jelas dan terang seorang pengamal HOMOSEKSUAL. Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin apatahlagi menjadi Perdana Menteri Malaysia"




Gomo sudah beri peringatan kepada Dato Sri Anwar Ibrahim untuk berundur dan nampaknya beliau enggan barangkali tersepit dengan situasi yang ada waktu ini. Didalam rumah Anwar Ibrahim beliau bergaduh suami isteri dengan Wan Azizah kerana menggunakan menantunya sebagai ALIBI dalam meliwat anak anak muda. Gaduh lah macam mana sekalipun yang pasti rakyat Malaysia tidak mahukan pemimpin jijik seperti Anwar Ibrahim.

Psssttt... Tunggu Bubar kita kasi keluar semua bahan khas untuk Anwar Ibrahim jika beliau masih enggan berundur.


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.
 

 

VIDEO EKSKLUSIF siri 2 : DOSA-DOSA AMANAT HJ HADI AWANG YANG BELUM PERNAH DITONTON OLEH RAKYAT MALAYSIA!

VIDEO EKSKLUSIF (PART II) YANG DINANTI-NANTIKAN OLEH RAKYAT MALAYSIA!

Sebelum ini MiM telah menyiarkan satu video eksklusif yang belum pernah disiarkan kepada umum.

Dan seperti yang dijanjikan, di bawah adalah video bahagian II.


Video : Bukti pembohongan pemimpin PAS dan pembangkang

Tujuannya ialah untuk menyingkap kembali sejarah Memali bagi memberi pencerahan kepada generasi muda hari ini tentang hal sebenar yang diputarbelit oleh pembangkang bagi memburukkan pihak polis/kerajaan.

Seperti yang kita tahu, pemimpin pembangkang telah meracuni minda rakyat dengan memperlekeh-lekehkan anggota keselamatan. Yang terbaru ialah tindakan mereka yang menghina anggota keselamatan kita yang berjuang di Sabah.

Untuk video bahagian 1 : KLIK SINI

Yang lebih memalukan dan menjatuhkan maruah parti PAS ialah apabila Zainon Ismail yang juga dikenali sebagai CN Al-Afghani telah mendedahkan penganiayaan terhadap balu Memali yang diarahkan membayar sejumlah kos guaman pada tahun 2007, sedangkan kutipan dana daripada orang awam sudah lebih daripada mencukupi.

PAS tipu balu dan anak yatim Memali
Selain itu, Zainon juga mempersoalkan 'kehilangan' wang berjumlah RM30 ribu hasil jualan mesin jahit kepunyaan bengkel jahit Memali. 
Zainon yang juga bekas aktivis tegar dan ahli seumur hidup PAS sebelum ini telah beberapa kali mendesak pucuk pimpinan parti itu supaya menyiasat dakwaan penyelewengan Tabung Memali yang bernilai jutaan ringgit. 
Namun desakannya tidak diendahkan sebaliknya beliau dipecat daripada PAS dan buku tulisannya diharamkan oleh PAS. 
Zainon adalah seorang daripada tiga individu yang bertanggungjawab mengurus Tabung Memali. seterusnya
Sungguh memalukan!

Lihat juga keterangan di dalam video di bawah :


Dr Maza Mengesahkan PAS Songlap Duit Tabung Memali 
p/s : Betulkah akan keluar video puak-puak DAP yang melonjak menjerit menimbulkan ketegangan sesama rakyat Malaysia hingga berlakunya peristiwa berdarah 13 Mei 1969?


sumber selanjutnya di   http://novandri.blogspot.com/2013/03/video-eksklusif-part-ii

Khairul Fahmi Mat Som (Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda PAS Pusat) Menghina Rasulullah Dengan Pembikinan Video Seks.. Nauzubillah...Apabila Buruk Sangka Menjadi Santapan Harian

  Untuk tujuan pencerahan sila klik di sini. 

Perhatikan kenyataan dalam TWITTER yang dikeluarkan oleh Khairul Fahmi Mat Som yang berjawatan Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda PAS Pusat. Kemaruknya dia untuk menyatakan bahawa klip-klip video lucah yang berkaitan dengan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dan Sabaruddin Abdul Hamid, telah dibikin dan dilakonkan semula dengan pembiayaan UMNO, membuatkan dia sengaja menghina Rasulullah s.a.w. 

Penghinaan terhadap Rasulullah s.a.w bukanlah perkara baru dalam PAS. Justeru apabila Khairul Fahmi Mat Som menyatakan, kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, UMNO akan membikin video seks baginda, dia sebenarnya sudah melampaui batasan, baik sebagai manusia, apatah lagi sebagai seorang penganut ajaran Islam.

Seterusnya ..... KLiK
ADUN PAS N29 Selising YB Drs Saipul Bahrin Mohamad telah ditangkap berzina dengan pasangannya (isteri orang) di dalam Koc KTM. Semasa ditangkap, YB berkenaan hanya berseluar dalam manakala pasangannya hanya menutup diri dengan tuala merah. Jika ini BENAR, ternyata Pas Dan Islam yang mereka uar-uarkan hanya 'wayang' semata-mata seperti yang diulas oleh Ust saidi. Cara Nik Aziz menangani isu ini juga amat mencurigakan apabila menyatakan 'ALLAH telah maafkan Saipul Bahrin'...Masyaallah


 Terburai Part I : Parti Ajaran Sesat (PAS) latih Penunjuk Perasaan - Ustaz Saidi 
  
Terburai Part II : Pemimpin PAS suka khalwat dengan Isteri Orang. - Ustaz Saidi
Apa kena-mengena Rasulullah s.a.w dengan video-video seks yang melibatkan para pemimpin Pakatan Rakyat? Tidakkah Khairul Fahmi ingin menyatakan, kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, maka UMNO akan membawa anggota-anggota penguatkuasaan agama untuk menangkap khalwat baginda memandangkan terdapat dua kes besar melibatkan pemimpin Pakatan Rakyat yang ditangkap berkhalwat dengan isteri orang iaitu Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS dan Badrul Amin Baharom, pemimpin kanan PKR?
 Langsung tidak ada batas dan langsung tidak ada pantang larang!

Kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, pastinya PAS dan para penyokong serta pengikut dan para pemimpinnya akan diperangi kerana mereka telah MENYENGUTUKAN ALLAH TAALA dengan segala macam Tuhan yang lain. Bukankah para pemimpin PAS terutama sekali Mursyidul Am dan Presiden PAS bersama-sama sebahagian daripada pemimpin PAS yang berkiblatkan Guan Eng dan Anwar Ibrahim sangat menyokong penggunaan KALIMAH ALLAH untuk disekutukan dengan segala macam Tuhan sehinggalah PAS diberitahu bahawa keputusan tersebut menggugat undi Melayu-Islam kepada mereka?

Bukankah juga, para pemimpin PAS langsung tidak beriman kepada ayat-ayat al Quran dan hadis Rasulullah s.a.w yang banyak mengajar tentang HABLUMMINANNAS sebaliknya mereka dengan bangganya memperkenalkan konsep yang dipelopori oleh Mursyidul Am PAS, 'KALAU SYAITAN TOLONG PUN, KITA TERIMA' semata-mata untuk mengalahkan UMNO dan Barisan Nasional dalam pilihanraya.

Sikap munafiq dan tentangan PAS terhadap Islam, amat jelas dapat dilihat menerusi pentadbiran dan pengurusan yang dilakukan oleh PAS di Kedah dan Kelantan. Walaupun diberikan kuasa dan peluang untuk membuktikan dasar-dasar Islam mereka kononnya, jauh lebih baik berbanding dasar-dasar sekular UMNO dan Barisan Nasional, hakikatnya PAS langsung tidak menunaikan tanggungjawab tersebut. Sebaliknya mereka bertukar menjadi PENCURI, PEROMPAK, PEROGOL dan PENJARAH.

Perhatikan sahajalah bagaimana PAS mentadbir Kelantan selama lebih dua dekad tetapi tidak berbuat sesuatu apa pun kesejahteraan rakyat, sebaliknya merekalah pencuri terulung, penganiaya rakyat dengan menyekat bekalan air bersih, tidak memberikan peluang kerja, menyekat rakyat daripada mendapat rumah yang lebih baik dan sebagainya. Bahkan prasarana di Kelantan, langsung tidak terjaga. Tanpa campurtangan daripada Kerajaan Persekutuan yang diterajui oleh UMNO, Kelantan besar kemungkinan tidak ubah seperti Myanmar!

Begitu juga di Kedah. Apa yang telah dibuat oleh PAS Kedah untuk membangunkan negeri itu sekalipun kerajaan negeri terdahulu telah menyediakan segala prasarana yang terbaik untuk negeri itu maju dan setanding dengan negeri-negeri lain? Sedangkan suatu ketika dahulu, Kedah yang menjadi tempattumpuan para pencari kerja yang jumlahnya puluhan ribu orang setiap hari, sekarang ini, tidak ubah seperti sebuah negeri yang ditarik rahmat dan seringkali ditimpa bala bencana.

Barangkali memikirkan kepiah putih di atas kepala dan dia pula merupakan ahli PAS, maka bebaslah dia bercakap apa-apa sahaja kerana percaya PAS adalah rahmat untuk orang Melayu dan keahlian dalam PAS akan menjamin syurga serta mampu memberi syafaat?

Kesesatan itulah yang sedang dikembang-biakkan oleh para pemimpin PAS sehinggakan terhadap Rasulullah s.a.w pun mereka sanggup berkurang ajar, sepertimana yang dinyatakan oleh Mursyidul Am PAS bahawa Muhammad bin Abdullah s.a.w itu bukanlah sesiapa bahkan hanyalah MAMAT-MAMAT KAMPUNG BIASA kecuali kerana jawatan Rasulullah dan wahyu yang diturunkan kepadanya!

Nampak sangatlah kaum PAS ini merupakan golongan munafiq yang perlu direjam sampai mati kerana semakin dibiarkan, mereka semakin merbahaya kepada awam!!!

Tak reti dah saya nak tambah komen apa lagi mengenai MENTALITI BODOH SOMBONG pemimpin2 Pas ni ....

Mungkin sedikit luahan .... tapi harus dibaca dalam konteks apa yang cuba disampaikan melalui mesej tweeter diatas.

1 - Video2 seks yang berlegaran di alam maya sekarang ini yang dituduh sebagai angkara Umno banyak yang melibatkan pemimpin2 PR .. dalam katalain, musuh politik Umno. Apakah mamat ni secara halus cuba katakan yang perjuangan Pas @ PR ini sama dengan perjuangan Rasulullan ATAU Umno menganggap Rasulullah sebagai musuh ?

Tidak terfikirkah mamat ni sekiranya Rasulullah hidup sekarang ini, golongan pertama yang baginda tegur adalah puak Pas selaku agen pemecahbelah umat Islam yang paling besar dinegara kita ketika ini ?

2 - Video2 seks yang didakwa angkara Umno itu semuanya melibatkan perlakuan maksiat zina dan diluar tabiee yang dilaknati Allah ..... tidak ada video yang melibatkan seks halal antara suami isteri kan ? Jadi apakah maksud mamat diatas  ?

Tak reti betullah dengan cara mereka ni berfikir .... cakap main lepas jer , konon mereka saja yang betul.  Komen anda pula ?

Thursday, March 28, 2013

INI SEMUA SALAH KERAJAAN!!! (VIDEO)

Penubuhannya di persada politik tanah air hanyalah semata-mata menyalahkan yang benar dan membenarkan yang salah. Tiada satu pun yang elok dan baik pada sudut pandangan mata mereka. Waima setiap kebaikan yang dilakukan oleh kerajaan dinikmati setiap lapisan masyarakat tanpa mengira fahaman politik masing-masing.
Mereka mudah malatah dan melenting bila mana kerajaan berjaya melaksanakan sesuatu dasar. Lantas dengan apa cara sekali pun, mereka akan memutar belitkan perlaksanaan dasar sebagai sesuatu yang menyusahkan semua rakyat.
Jari jemari mereka amat pantas menuding setiap perkara yang berlaku adalah salah kerajaan semata-mata. 

hehehehe sedikit cubitan saya ingin lontarkan disini..


1. Kita bawak kereta kurang ajar, potong que sana sini, bawak di lorong kecemasan, drive laju 200km/h - Bila kena saman - BLAME THE GOVT.

2. Waktu sekolah GOVT bg subsidi yuran,pinjaman buku teks, RMT tp waktu belajar ponteng sekolah. Tak dpt masuk universiti - BLAME THE GOVT.

3. Malas bekerja & Bila menganggur tk mampu beli DUCATI - BLAME THE GOVT.
4. Tokey restoran jual makanan Mahal tp restoran masak tak sedap, tisu tak der, sinki bocor, toilet bau haprak. Balik Cirit birit - BLAME THE GOVT.

5. Kita buang sampah suka hati tok nenek. Tong sampah ada, tapi buat tokong. Pampers anak selit celah pokok bunga, tin milo buang dalam tasik, bungkus nasi campak dalam laut. - Pelancung tak datang - BLAME THE GOVT.

6. Kita benci Cina sbb Cina blh beli rumah besar, India kita maki, Benggali kita kutuk - Konon kita lagi bagus - tapi kita malas kerja - BLAME THE GOVT.

7. Kita suka bodek, kita bodek YB, kita bodek Ketua Pengarah, Kita bodek YDP, kita bodek CEO.. tapi syarikat kita buat longkang pun senget, pekerja semua malas, pasang curtain pun jatuh. - Tak dapat projek - BLAME THE GOVT.

8. Kita tk blh berbahasa inggeris tp jd cikgu matematik & sains. Bila govt perkenalkan dasr PPSMI , Kita kantoi tk blh ckp org putih dan kata GOVT gadai bahasa melayu bla bla bla. Murid yg rugi - BLAME THE GOVT


ORANG SEDENAK, KULAI CARI MAZLAN ALIMAN KERANA MENIPU

ORANG SEDENAK, KULAI KANTOLKAN MAZLAN ALIMAN


    
Korang tau tak, apa Mazlan Aliman cakap tulis tentang Pak Cik Utuh dari Sedenak ni? Ni dia...
             
   
Inilah akibatnya kalau suka terjah masuk kampung orang dan tak bagi salam. Lepas tu, jaja cerita tanpa ambil tahu asal usulnya. Yang dia tahu, semuanya salah kerajaan BN (Klik SINISINI dan SINI).  Nahhh... ambik ko Mazlan, orang Sedenak dah kata ko pendusta dan pembohong!
 
   
   
Rupanya dah lama dah kerajaan BN bantu Pak Cik Utoh ni. Dia dah dapat rumah PPRT, siap dengan bekalan eletrik dan air bersih. Silap-silap si Utoh ni lebih kaya dari Mazlan kerana dia duduk kat atas tanah dia sendiri tetapi Mazlan masih lagi menumpang tanah mak bapak dia kat Bukit Ramun! Terbaca komen-komen orang Sedenak ni, terpikir pulak aku, ini kes si Utoh atau si Mazlan yang sewel?

Ustaz Hasan Basri (Mantan Ketua Penerangan PAS Selangor) : Pemikiran PAS Masih Cetek...

Pemikiran PAS Masih Cetek...Otak Letak Kat Lutut!!!


Ceramah Bongkar Isu - isu semasa yang diadakan di Taman Melati baru-baru ini yang disampaikan oleh Ustaz Hasan Basri (Mantan Ketua Penerangan PAS Selangor) telah membongkarkan satu isu berkenaan dengan PAS yang wajib rakyat Malaysia tahu dan diambil peringatan kerana apa yang didedahkan oleh Mantan Ketua Penerangan PAS Selangor ini amat penting.. Sama - sama kita saksikan video di bawah ini.
Pada 26 Mac 2013, Jam 9 malam, satu siri ceramah bongkar isu-isu semasa telah diadakan di Taman Melati Kawasan E.
Antara Penceramah yang dijemput adalah YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei b Abdullah, Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju dan Ustaz Hasan Basri, Mantan Ketua Penerangan PAS Selangor. 


Lahad Datu - Jangan Diperlekehkan Pejuang Negara Yang Terkorban - Ustaz Hasan Basri 
Ustaz Hasan Basri-Undi PR bawa kehancuran Part 1 


 Ustaz Hasan Basri-Undi PR bawa kehancuran Part 2 


Ustaz Hasan Basri-Undi PR bawa kehancuran Part 3 


 Ustaz Hasan Basri-Undi PR bawa kehancuran Part 4 
 Ustaz Hasan Basri memberi ceramah di Padang PPR Gombak Setia Taman Melati

TERBONGKAR Blogger Pakatan Rakyat BIKIN VIDEO SEKS TG NIK AZIZ ... MELAMPAU DAN TERKUTUK SEKALI ..

Video Seks Nik Aziz : Cubaan Blogger Pakatan Rakyat Untuk Menafikan Kewujudan Video Didakwa Anwar, Nurul Izzah #Vote4BN #TolakPR #PenipuRakyat

Saper Ni?
Hari ini, kebanyakan individu yang mengikuti perkembangan politik sibuk mahu memastikan kebenaran tentang kewujudan video seks yang dikatakan melibatkan Nik Aziz.
Secara jujurnya, pada pandangan admin perkara ini sengaja digembar- gemburkan blogger Pakatan Rakyat bagi memastikan setiap video seks melibatkan pemimpin mereka yang akan didedahkan selepas ini mudah untuk ditangkis.
Secara amnya, bagi kebanyakan pengikut tegar Pakatan Rakyat, mereka menganggap Nik Aziz umpama manusia suci. Manakan mungkin manusia sesuci Nik Aziz akan berkelakukan sedemikian.
Untuk itu, mereka akan sedaya upaya berusaha untuk meletakkan setiap kesalahan di bahu UMNO. Mereka akan menggunakan taktik reverse psychology untuk memperdayakan penyokong mereka dan memastikan tidak ada yang bakal berubah hala.

Perlakuan ini tidak ubah seperti menciptakan pekung untuk menutup pekung sendiri.
Sekiranya benar- benar dalam keadaan terdesak untuk menyalahkan UMNO, admin berharap jangan sampai ada yang terkejut apabila mereka sendiri yang menciptakan video hina sebegitu nanti.
Ikuti pula pandangan daripada blogger bedaman seperti di bawah;
Mungkin pening dengan kotroversi video seks yang melanda Pakatan terutama di sebelah parti PKR. Blogger tegar PKR, si MiloSuam cuba memfitnah pemimpin2 lain dari komponen Pakatan kononnya ada juga 'video seks' yang diedit . Dalam laman twitternya, blogger Milosuam memfitnah kononnya Nik Aziz pun ada video seks.
Astagfirullah, mengucap panjang bila aku tengok fitnah yang dibuat oleh blogger Milosuam yang tampaknya macam terkial kial mencari isu bagi menutup 'kemaluan' yang dihadapi kem PKR sekarang. Sebelum ini beberapa gambar dari video menunjukkan seorang lelaki menyerupai ketua umum PKR memaparkan aksi2 romantis dengan pasangannya.
Kelmarin pula seorang ahli majlis PKR terkantoi melakukan perkara tak senonoh depan webcam. Jadi hal2 sebegini amat memalukan sekali cuma yang pelik selalu ja ada kaitan dengan PKR. Dan cubaan blogger ini nak mengaitkan Nik Aziz turut mempunyai video seks yang diedit cukup melampau sekali. Kemungkinan modus operandi sama bilamana Saifuddin mendedahkan ada video seks Nurul Izzah.
Dia sendiri yang buat, dia sendiri yang dedah...kemudian dia sendiri yang akan buat pembongkaran. Diaorang ni memang cukup pandai main wayang. Adalah ditegaskan disini, fitnah video seks nurul izzah dan terbaru nik aziz hanyalah sandiwara PKR saja bagi menutup dan mengelirukan orang ramai dengan 2 video terbaru yang menyerupai ketua umum mereka.
Oleh itu, abaikan saja cerita video seks nurul izzah dan nik aziz tu,fitnah yang dibuat mereka sendiri...mereka hanya cuba alihkan perhatian umum dari isu sebenar, iaitu moral Ketua Umum yang dikaitkan dengan video2 tulen yang tersebar. ~SUMBER

Akhir kata dari admin buat artikel kali ini;

KORANG MEMANG TERBAIK DALAM MEREKA CIPTA FITNAH 

Terbaekkk...

S.Nallakarupan Sahkan@Mengakui Kebenaran Video Papa Gomo.

S.Nallakarupan Sahkan Anwar Ibrahim Lelaki Dalam Video Papa Gomo

KLIP VIDEO TERHANGAT DI PASARAN!


MEMANG ANWAR IBRAHIM BERSALAH !
korang layan lah video terhangat di pasaran pada masakini yea.





Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu tampil dan memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia berhubung penyebaran pelbagai video serta gambar yang menimbulkan persoalan mengenai tahap moral pemimpin itu.

Ahli Dewan Negara, Datuk S. Nallakaruppan berkata, Anwar tidak boleh lagi berselindung di sebalik proses undang-undang dan menyaman pelbagai pihak yang mendedahkan perkara itu di laman web dan media.

Katanya, ini kerana rakyat boleh mengenali bentuk wajah dan badan pemimpin pembangkang itu.
Menurut beliau, pendedahan video terbaharu pengendali blog 'Papa Gomo' baru-baru ini menimbulkan pelbagai persoalan kepada rakyat terutama para penyokong pakatan pembangkang.

"Saya sudah beberapa kali mendedahkan salah laku moral Anwar secara terbuka, maka saya tidak terkejut tetapi bagi orang yang mempercayai Anwar, mereka pasti tertanya-tanya.

"Setelah saya melihat video terbaharu itu, saya amat pasti bahawa memang individu tersebut adalah Anwar Ibrahim.

"Jadi adalah lebih baik untuk Anwar tampil meminta maaf dan mengakui secara umum kepada rakyat bahawa memang dia dalam video itu," katanya di sini hari ini.

Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar di pejabatnya bagi mengulas tindakan saman Anwar ke atas 'Papa Gomo' bernilai RM100 juta, berhubung penyiaran gambar intim dua lelaki, yang sebenarnya disiarkan di blog rajagoyang360.blogspot.com terlebih dahulu.

Bagaimanapun, Anwar menyaman 'Papa Gomo' berhubung gambar dimuat naik oleh 'rajagoyang' dan ekoran itu, 'Papa Gomo' mendedahkan pula sebuah klip video terbaharu yang didakwa membabitkan Anwar dengan seorang lagi lelaki.

Nallakaruppan yang merupakan bekas rakan karib Anwar selama 30 tahun memberitahu, Anwar mungkin boleh memperdayakan banyak pihak bahawa beliau bukan merupakan individu di dalam klip-klip video yang didedahkan, namun Anwar tidak akan sesekali boleh menipu beliau.

"Dahulu saya selalu berada di dalam bilik bersama Anwar ketika beliau melakukan pelbagai aktiviti, jadi saya memang tahu bentuk badannya, saya pasti gambar dari (blog) rajagoyang dan video Papa Gomo kedua-duanya membabitkan Anwar," katanya.

Nallakaruppan kini menghadapi tindakan saman RM100 juta oleh Anwar ekoran kenyataan terbuka Ahli Dewan Negara itu yang mendakwa Anwar merupakan seorang pengamal biseksual dan tidak layak menjadi pemimpin.
Psssttt... Amacam Anwar Ibrahim? Bila nak mintak maaf?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


AGENDA DAP TAWAN PUTRAJAYA OLEH BEKAS Setiausaha Sulit Timbalan Ketua DAP Pulau Pinang, En. Mohd Razali bin Abd Rahman

Sebarkan jihad kita ini kpd semua umat Islam tanahair akan perancangan kafir DAP yg cukup membimbangkan kita dalam PRU13 ini. Ini dikatakan sendiri oleh seorang BEKAS setiausaha sulit Timbalan Ketua DAP Pulau Pinang, En. Mohd Razali bin Abd Rahman "Perancangan Kotor DAP Jika Menawan Putrajaya"


AGENDA DAP TAWAN PUTRAJAYA (1/2) 
1. Malaysia akan bertukar menjadi negara republik.
2. Agama Rasmi Kristian.
3. YDPA/ YDPN perlu dilantik darI kalangan bukan Melayu.
4. Sistem Raja Berpelembagaan akan dihapuskan.
5. Laungan azan tidak dibenarkan waktu Subuh ( Di Penang sekarang ada arahan diminta perlahankan) coz   azan menganggu Cina nak tido dipagi hari.
6. Pertandingan Tilawah Quran juga akan dihapuskan. Coz membazirkan duit rakyat dan negara Arab pun x buat pertandingan sebegini.
7. Badan NGO berteraskan perjuangan orang Melayu akan dibubarkan (Pekida/Perkasa).
8. Perkahwinan campuran akan digalakkan.
9. Anak yg baru lahir x semestinya agama Islam sehinggalah anak itu 18 tahun baru dia pilih agama mereka secara mutlak.
10. Subjek Inggeris akan dijadikan bahasa rasmi. Bahasa kedua rasmi adalah Mandarin.


AGENDA DAP TAWAN PUTRAJAYA (2/2) 

11. Mata pelajaran agama Islam akan dimansuhkan di sekolah. Nak belajor hanya di masjid/surau. Sekiranya orang Melayu nak juga diajar di sekolah subjek Kristian, Hindu,Buddha juga kena diajarkan di sekolah.
12. Chin Peng akan dibenarkan balik semula ke Malaysia dan diberi gelaran TUN. Nga Dan Ngeh adalah anak saudara Chin Peng.
13. MARA Akan dibubarkan coz jabatan RASIS hanya untuk org Melayu semata-mata.
14. Syarikat GLC akan diterajui oleh org bukan Melayu. Org Melayu tak bijak berniaga hanya orang Cina yang terbaik dalam ekonomi.
15. Lagu negaraku akan diubah suaikan. Di PRN Sarawak lalu ada dinyanyikan lagu negaraku & bendera baru Malaysia juga sudah ada hanya tunggu menang sahaja ke Putrajaya dan tubuhkan negara republik.
16. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana dominasi untuk orang Melayu sahaja.
17. Ketua Panglima Angkatan Tentera & Ketua Polis Negara akan dilantik dari kalangan orang Cina.
18. Kakitangan kerajaan dari kalangan Melayu akan dikurangan terutamanya kementerian pelajaran coz nak bawa masuk lebih ramai orang Cina & India.
19. 3 agensi Akan ditutup BTN, KEMAS Dan MKN.
20. Good Friday Dan Easter Day akan jadi cuti wajib Malaysia untuk memuliakan hari besar Kristian.
21. Kedutaan Israel akan diwujudkan di Malaysia.
22. DAP dapat 300 jutaUSD diberikan oleh yahudi & duit diparking di bank Singapura sementara waktu standby utk PRU 13 nie.
23. Base Tentera Israel akan diwujudkan di Port Dickson.
24. Majlis agama Islam akan dibubarkan. Wujudkan Suruhanjaya IFC.
25. Wang zakat akan diguna sama oleh orang bukan Islam.
26. Mahkamah Syariah dibubarkan.
27. DEB akan dimansuhkan.
28. Parti yg berteraskan agama akan dibubarkan (PAS).
29. Ketua Paderi Kristian akan dilantik sbg Menteri seperti Dato' Jamil Khir.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...