Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, March 28, 2013

TERBONGKAR Blogger Pakatan Rakyat BIKIN VIDEO SEKS TG NIK AZIZ ... MELAMPAU DAN TERKUTUK SEKALI ..

Video Seks Nik Aziz : Cubaan Blogger Pakatan Rakyat Untuk Menafikan Kewujudan Video Didakwa Anwar, Nurul Izzah #Vote4BN #TolakPR #PenipuRakyat

Saper Ni?
Hari ini, kebanyakan individu yang mengikuti perkembangan politik sibuk mahu memastikan kebenaran tentang kewujudan video seks yang dikatakan melibatkan Nik Aziz.
Secara jujurnya, pada pandangan admin perkara ini sengaja digembar- gemburkan blogger Pakatan Rakyat bagi memastikan setiap video seks melibatkan pemimpin mereka yang akan didedahkan selepas ini mudah untuk ditangkis.
Secara amnya, bagi kebanyakan pengikut tegar Pakatan Rakyat, mereka menganggap Nik Aziz umpama manusia suci. Manakan mungkin manusia sesuci Nik Aziz akan berkelakukan sedemikian.
Untuk itu, mereka akan sedaya upaya berusaha untuk meletakkan setiap kesalahan di bahu UMNO. Mereka akan menggunakan taktik reverse psychology untuk memperdayakan penyokong mereka dan memastikan tidak ada yang bakal berubah hala.

Perlakuan ini tidak ubah seperti menciptakan pekung untuk menutup pekung sendiri.
Sekiranya benar- benar dalam keadaan terdesak untuk menyalahkan UMNO, admin berharap jangan sampai ada yang terkejut apabila mereka sendiri yang menciptakan video hina sebegitu nanti.
Ikuti pula pandangan daripada blogger bedaman seperti di bawah;
Mungkin pening dengan kotroversi video seks yang melanda Pakatan terutama di sebelah parti PKR. Blogger tegar PKR, si MiloSuam cuba memfitnah pemimpin2 lain dari komponen Pakatan kononnya ada juga 'video seks' yang diedit . Dalam laman twitternya, blogger Milosuam memfitnah kononnya Nik Aziz pun ada video seks.
Astagfirullah, mengucap panjang bila aku tengok fitnah yang dibuat oleh blogger Milosuam yang tampaknya macam terkial kial mencari isu bagi menutup 'kemaluan' yang dihadapi kem PKR sekarang. Sebelum ini beberapa gambar dari video menunjukkan seorang lelaki menyerupai ketua umum PKR memaparkan aksi2 romantis dengan pasangannya.
Kelmarin pula seorang ahli majlis PKR terkantoi melakukan perkara tak senonoh depan webcam. Jadi hal2 sebegini amat memalukan sekali cuma yang pelik selalu ja ada kaitan dengan PKR. Dan cubaan blogger ini nak mengaitkan Nik Aziz turut mempunyai video seks yang diedit cukup melampau sekali. Kemungkinan modus operandi sama bilamana Saifuddin mendedahkan ada video seks Nurul Izzah.
Dia sendiri yang buat, dia sendiri yang dedah...kemudian dia sendiri yang akan buat pembongkaran. Diaorang ni memang cukup pandai main wayang. Adalah ditegaskan disini, fitnah video seks nurul izzah dan terbaru nik aziz hanyalah sandiwara PKR saja bagi menutup dan mengelirukan orang ramai dengan 2 video terbaru yang menyerupai ketua umum mereka.
Oleh itu, abaikan saja cerita video seks nurul izzah dan nik aziz tu,fitnah yang dibuat mereka sendiri...mereka hanya cuba alihkan perhatian umum dari isu sebenar, iaitu moral Ketua Umum yang dikaitkan dengan video2 tulen yang tersebar. ~SUMBER

Akhir kata dari admin buat artikel kali ini;

KORANG MEMANG TERBAIK DALAM MEREKA CIPTA FITNAH 

Terbaekkk...

1 comment:

  1. rakyat boleh menilai mana video yg tulin mana yg palsu...

    skrg rakyat boleh lihat sendiri video ntuh anwar mmg x boleh di bikin sbb dia asli..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...