Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 29, 2013

Khairul Fahmi Mat Som (Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda PAS Pusat) Menghina Rasulullah Dengan Pembikinan Video Seks.. Nauzubillah...Apabila Buruk Sangka Menjadi Santapan Harian

  Untuk tujuan pencerahan sila klik di sini. 

Perhatikan kenyataan dalam TWITTER yang dikeluarkan oleh Khairul Fahmi Mat Som yang berjawatan Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda PAS Pusat. Kemaruknya dia untuk menyatakan bahawa klip-klip video lucah yang berkaitan dengan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dan Sabaruddin Abdul Hamid, telah dibikin dan dilakonkan semula dengan pembiayaan UMNO, membuatkan dia sengaja menghina Rasulullah s.a.w. 

Penghinaan terhadap Rasulullah s.a.w bukanlah perkara baru dalam PAS. Justeru apabila Khairul Fahmi Mat Som menyatakan, kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, UMNO akan membikin video seks baginda, dia sebenarnya sudah melampaui batasan, baik sebagai manusia, apatah lagi sebagai seorang penganut ajaran Islam.

Seterusnya ..... KLiK
ADUN PAS N29 Selising YB Drs Saipul Bahrin Mohamad telah ditangkap berzina dengan pasangannya (isteri orang) di dalam Koc KTM. Semasa ditangkap, YB berkenaan hanya berseluar dalam manakala pasangannya hanya menutup diri dengan tuala merah. Jika ini BENAR, ternyata Pas Dan Islam yang mereka uar-uarkan hanya 'wayang' semata-mata seperti yang diulas oleh Ust saidi. Cara Nik Aziz menangani isu ini juga amat mencurigakan apabila menyatakan 'ALLAH telah maafkan Saipul Bahrin'...Masyaallah


 Terburai Part I : Parti Ajaran Sesat (PAS) latih Penunjuk Perasaan - Ustaz Saidi 
  
Terburai Part II : Pemimpin PAS suka khalwat dengan Isteri Orang. - Ustaz Saidi
Apa kena-mengena Rasulullah s.a.w dengan video-video seks yang melibatkan para pemimpin Pakatan Rakyat? Tidakkah Khairul Fahmi ingin menyatakan, kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, maka UMNO akan membawa anggota-anggota penguatkuasaan agama untuk menangkap khalwat baginda memandangkan terdapat dua kes besar melibatkan pemimpin Pakatan Rakyat yang ditangkap berkhalwat dengan isteri orang iaitu Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS dan Badrul Amin Baharom, pemimpin kanan PKR?
 Langsung tidak ada batas dan langsung tidak ada pantang larang!

Kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, pastinya PAS dan para penyokong serta pengikut dan para pemimpinnya akan diperangi kerana mereka telah MENYENGUTUKAN ALLAH TAALA dengan segala macam Tuhan yang lain. Bukankah para pemimpin PAS terutama sekali Mursyidul Am dan Presiden PAS bersama-sama sebahagian daripada pemimpin PAS yang berkiblatkan Guan Eng dan Anwar Ibrahim sangat menyokong penggunaan KALIMAH ALLAH untuk disekutukan dengan segala macam Tuhan sehinggalah PAS diberitahu bahawa keputusan tersebut menggugat undi Melayu-Islam kepada mereka?

Bukankah juga, para pemimpin PAS langsung tidak beriman kepada ayat-ayat al Quran dan hadis Rasulullah s.a.w yang banyak mengajar tentang HABLUMMINANNAS sebaliknya mereka dengan bangganya memperkenalkan konsep yang dipelopori oleh Mursyidul Am PAS, 'KALAU SYAITAN TOLONG PUN, KITA TERIMA' semata-mata untuk mengalahkan UMNO dan Barisan Nasional dalam pilihanraya.

Sikap munafiq dan tentangan PAS terhadap Islam, amat jelas dapat dilihat menerusi pentadbiran dan pengurusan yang dilakukan oleh PAS di Kedah dan Kelantan. Walaupun diberikan kuasa dan peluang untuk membuktikan dasar-dasar Islam mereka kononnya, jauh lebih baik berbanding dasar-dasar sekular UMNO dan Barisan Nasional, hakikatnya PAS langsung tidak menunaikan tanggungjawab tersebut. Sebaliknya mereka bertukar menjadi PENCURI, PEROMPAK, PEROGOL dan PENJARAH.

Perhatikan sahajalah bagaimana PAS mentadbir Kelantan selama lebih dua dekad tetapi tidak berbuat sesuatu apa pun kesejahteraan rakyat, sebaliknya merekalah pencuri terulung, penganiaya rakyat dengan menyekat bekalan air bersih, tidak memberikan peluang kerja, menyekat rakyat daripada mendapat rumah yang lebih baik dan sebagainya. Bahkan prasarana di Kelantan, langsung tidak terjaga. Tanpa campurtangan daripada Kerajaan Persekutuan yang diterajui oleh UMNO, Kelantan besar kemungkinan tidak ubah seperti Myanmar!

Begitu juga di Kedah. Apa yang telah dibuat oleh PAS Kedah untuk membangunkan negeri itu sekalipun kerajaan negeri terdahulu telah menyediakan segala prasarana yang terbaik untuk negeri itu maju dan setanding dengan negeri-negeri lain? Sedangkan suatu ketika dahulu, Kedah yang menjadi tempattumpuan para pencari kerja yang jumlahnya puluhan ribu orang setiap hari, sekarang ini, tidak ubah seperti sebuah negeri yang ditarik rahmat dan seringkali ditimpa bala bencana.

Barangkali memikirkan kepiah putih di atas kepala dan dia pula merupakan ahli PAS, maka bebaslah dia bercakap apa-apa sahaja kerana percaya PAS adalah rahmat untuk orang Melayu dan keahlian dalam PAS akan menjamin syurga serta mampu memberi syafaat?

Kesesatan itulah yang sedang dikembang-biakkan oleh para pemimpin PAS sehinggakan terhadap Rasulullah s.a.w pun mereka sanggup berkurang ajar, sepertimana yang dinyatakan oleh Mursyidul Am PAS bahawa Muhammad bin Abdullah s.a.w itu bukanlah sesiapa bahkan hanyalah MAMAT-MAMAT KAMPUNG BIASA kecuali kerana jawatan Rasulullah dan wahyu yang diturunkan kepadanya!

Nampak sangatlah kaum PAS ini merupakan golongan munafiq yang perlu direjam sampai mati kerana semakin dibiarkan, mereka semakin merbahaya kepada awam!!!

Tak reti dah saya nak tambah komen apa lagi mengenai MENTALITI BODOH SOMBONG pemimpin2 Pas ni ....

Mungkin sedikit luahan .... tapi harus dibaca dalam konteks apa yang cuba disampaikan melalui mesej tweeter diatas.

1 - Video2 seks yang berlegaran di alam maya sekarang ini yang dituduh sebagai angkara Umno banyak yang melibatkan pemimpin2 PR .. dalam katalain, musuh politik Umno. Apakah mamat ni secara halus cuba katakan yang perjuangan Pas @ PR ini sama dengan perjuangan Rasulullan ATAU Umno menganggap Rasulullah sebagai musuh ?

Tidak terfikirkah mamat ni sekiranya Rasulullah hidup sekarang ini, golongan pertama yang baginda tegur adalah puak Pas selaku agen pemecahbelah umat Islam yang paling besar dinegara kita ketika ini ?

2 - Video2 seks yang didakwa angkara Umno itu semuanya melibatkan perlakuan maksiat zina dan diluar tabiee yang dilaknati Allah ..... tidak ada video yang melibatkan seks halal antara suami isteri kan ? Jadi apakah maksud mamat diatas  ?

Tak reti betullah dengan cara mereka ni berfikir .... cakap main lepas jer , konon mereka saja yang betul.  Komen anda pula ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...