Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, March 26, 2013

PKR Dakwa 'ejen Umno-BN' Tunjuk Video Seks Palsu Anwar, Nurul.Saifuddin Nasution Ismail SAHKAN Sudah Tonton Video Tersebut..

Kecoh Video Seks Nurul Izzah Tersebar

   

Apa yang Saifuddin Nasution merepek ni? dia kata dia dah tengok ke klip video Nurul Izzah tu? Sure Pudin tengah tangkap leleh, tupasal dia tak sabar-sabar nak buat sidang media pasal video seks Nurul Izzah (Gelojoh punya Pudin).


Sendiri yang sahkan klip video tu Nurul Izzah... lepas tu nak salahkan Umno pulak. Agak-agakla... kalau nak tabur fitnah pun....
Saifuddin dakwa ada agen Umno menjemputnya untuk menyaksikan tanyangan perdana video lucah Nurul Izzah.. bila ya dan dimana..

Kenapa sehinga kini Saifuddin tak buat laporan polis mengenai jemputan agen tersebut dan mendedahkan siapa agen yang menjemputnya...

Tolong nyatakan! Rakyat mahukan kebenaran.... Jangan buat tuduhan tidak berasas pudin...

Bro kita orang ingat video tu hanya khabar angin untuk menjatuhkan nama Nurul Izzah.. tapi tak sangka pula berita itu betul...
Terima Kasih lah kepada Saifuddin kerana menyebarkan tentang video seks Nurul Izzah... 


Yang terbaru ialah kenyataan di bawah.


PKR dakwa 'ejen Umno-BN' tunjuk video seks palsu Anwar, Nurul

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail mendakwa selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya.

Malah Saifuddin mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain telah dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks melibatkan Nurul Izzah yang juga ahli Parlimen Lembah Pantai.

Menurut Saifuddin lagi, mereka juga turut didedahkan dengan video kedua yang melibatkan Anwar Ibrahim.

Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di ibu pejabat PKR hari ini.

Setiausaha Agung PKR mendakwa ada pihak yang 'menjemput beliau' untuk melihat beberapa keping gambar video terlarang Nurul Izzah. Beliau juga mendakwa tidak tahu siapa 'pihak' itu tetapi mereka didakwa 'kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video'.

Tetapi yang musykilnya ialah di dalam usaha pemimpin pembangkang begitu tekun cuba membongkar identiti blogger pro-UMNO, Saifuddin enggan menamakan 'agen Umno-BN' itu padahal sebagai seorang pemimpin, beliau akan dilihat berbohong mencipta cerita tanpa bukti-bukti yang sah.

Apa tidaknya, politik hari ini penuh dengan persepsi yang belum tentu benarnya. Dan sesiapa pun boleh mengeluarkan kenyataan kononnya ada agen 'Pakatan Pembangkang' menjemput pemimpin Umno untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin Umno yang lain.

Dan cerita itu tergantung begitu sahaja tanpa kesudahan tetapi menimbulkan persepsi kurang enak kepada pemimpin Umno. Dan hairannya ialah buat apa agen 'Umno-BN' itu 'menjemput pemimpin pembangkang untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin pembangkang yang lain'?

Jika benar pun, apakah mereka peduli dengan pendedahan tersebut?

Sedangkan isu ultimate iaitu kalimah suci umat Islam Allah SWT pun mereka tidak tegur Lim Guan Eng DAP yang mencetuskan polemik kalimah Allah, apa lagikan perkara seperti video terlarang rakan mereka.

Makanya, apabila kita membaca keterangan Setiausaha Agung PKR di bawah, kita pastinya akan tersenyum sinis dan tergelak. Dan biarlah rakyat yang menilaikan kebenaran aksi terlarang tersebut tanpa perlu dipre-emp oleh pembangkang yang awal-awal lagi mendakwa gambar dan video itu adalah palsu.

Sila baca spin di bawah :

Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini. 
Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya. 
Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain. 
“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita. 
Keburukan calon pemimpin perlu didedah
“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini. 
Saifuddin tidak menyatakan permintaan atau sebab mengapa agen tersebut membenarkan beliau untuk menonton video, disiarkan di dalam kereta tetapi mengulangi ia adalah ugutan biasa untuk memusnahkan karier politik mereka yang disiarkan menuju pilihan raya umum.
Beliau menegaskan video tersebut adalah palsu, mengatakan ia direka menggunakan manipulasi imej digital melibatkan gandingan adegan berasingan untuk memberi gambaran penggubal undang-undang yang diketengahkan telah melakukan salah laku seksual.
"Kami tidak rasa takut. Kami sudah biasa," katanya, sambil menambah jika dikeluarkan, kesahihan video dan gambar boleh dicabar di mahkamah. 
Tetapi Saifuddin menerangkan, PKR mahu memberi amaran kepada rakyat Malaysia terlebih dahulu mengenai video mungkin akan dikeluarkan untuk menggelirukan pengundi dalam apa yang beliau labelkan sebagai tindakan terdesak. 
"PKR ingin mengingatkan rakyat Malaysia bahawa sudah menjadi lumrah perjuangan bahawa mereka yang berada di barisan kebenaran akan diuji dengan sengit. 
"Ia hanya mengukuhkan keazaman kami untuk terus mara ke hadapan," katanya. "Dan kami yakin video-video palsu ini akan dilihat rakyat sebagai taktik politik Umno yang terdesak, jijik dan keterlaluan." 
Anwar telah berulang kali pada masa lalu dikaitkan dengan pelbagai video seks dan gambar, termasuk video terkenal yang mendakwa perlakuan seksnya dengan gadis China yang dikeluarkan oleh "trio Datuk T" tahun lepas - MI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...