Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 30, 2013

Tian Chua !! Insiden Lahad Datu ! "Hanya Media UMNO Saja Yang Tahu" . Tian Chua bakal disula

Tian Chua Tak Berganjak !! Insiden Lahad Datu ! "Hanya Media UMNO Saja Yang Tahu" !!

"Kenapa kejadian Lahad Datu kita tak dengar ? Media Black Out..Hanya Media UMNO yang tahu !! " Ini ucapan Tian Chua malam tadi di Sentul bersama dengan Anwar dan Jeneral Buncit yang bersara !!

Nampak gaya vavi ni memang nak panjangkan cerita kebebalannya..nak hangatkan bahawa dia kebal..beliau mampu tuduh dan kata apa saja sebab kononnya polis pun takut dengan dia..mungkin dalam kepala vavi beliau Hisyamudin pun bukan berani sangat nak usik beliau..

Hadirin yang datang ada yang bertakbir..ada yang tepuk tangan seolah-olah meraikan kehebatan Tian Chua yang tak mampu d usik oleh sesiapa pun walau d umumkan hadiah RM5000 kiranya siapa dapat tampar d muka anak vavi ni !!

Cina Pkr ni ingat nyawa Anggota Keselamatan kita semurah harga pelacur yang Anwar sewa ? semurah jantan kunyit yang Anwar beli ? semurah Samsidar..ehhh semurah azmin ke samsidar ni muahahaha tuuuiHHH !!

Vavi ni cuba tunjukkan pada seluruh rakyat Malaysia bahawa Lahad Datu adalah pentas lakonan yang d buat UMNO..!!

Paling kelakar..Jeneral Buncit dengan bangganya mengumumkan SIASATAN Polis bahagian risik atau SB bahawa Pakatan Haramjadah bakal menang mudah d PRU13 !!



Kisah Aakj d lokasi 6 syuhada gugur d Semporna..KLIK SINI

Vat69..atau sapa-sapa x-Vat69..mohon beri komen..tqtqtq


 

 

IPD Manjung diserang lagi!!! Tian Chua bakal disula !!!!! #Lahaddatu @zambryabdkadir @tunfaisal @azwanbro @hairul_own

Sekumpulan anak muda yang sayangkan keamanan membuat laporan polis terhadap kebiadapan Tian Chua yang menyatakan kejadian Pencerobohan Di Lahad Datu adalah KONSPIRASI UMNO. Menurut jurucakap kumpulan anak muda tersebut yang ingin di kenali sebagai ESHEY, "kami anak muda yang cintakan keamanan tidak mahu negara ini di cerobohi oleh pengganas dan tidak mahu ianya dijadikan isu politik oleh kumpulan yang tidak bertanggungjawab. Kami juga mahu Tian Chua dihadapkan di mahkamah dan terus di hukum penjara atas kenyataan beliau menghasut rakyat negara ini".
Tian Chua panas bontot dan bakal di 'sula'.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...