Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 29, 2013

PAPA GOMO VS PAPA HOMO : Episode 3 - Video Anwar Ibrahim Terkam & Sodom Mahsiswa 19 tahun

Episode 3 - Video Anwar Ibrahim Terkam & Sodom Mahsiswa 19 tahun

Friday, March 29, 2013



Bisu dan terus membisu itulah Anwar Bin Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang berhubung video yang didedahkan oleh Papa Gomo.

Sepanjang pendedahan oleh Papa Gomo mengenai video terbaru Anwar Ibrahim ini Gomo memerhatikan gelagat para penyokong Anwar Ibrahim yang beriya iya mempertahankan Anwar Ibrahim ketua mereka dengan bermacam macam alasan dan jawapan paling sadis pada Gomos etakat hari ini adalah jawapan dari mulut Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang peramah.

Gomo boleh terima jawapan dari Rafizi yang Anwar Ibrahim ini seorang yang peramah namun Gomo musykil bagaimana seorang yang berjawatan tinggi dalam parti iaitu Ketua Umum Pakatan Pembangkang dengan gelaran Dato Sri begitu peramah dengan seorang lelaki berpewatakan lembut duduk berdua duaan didalam sebuah bilik hotel dengan membahasakan diri sebagai "I" dan memanggil remaja tersebut sebagai "U".

Sehingga ke hari ini juga Anwar Ibrahim terus berdiam diri dalam isu ini walaupun asakkan dari rakyat Malaysia mahukan jawapan dari beliau untuk menjelaskan siapa remaja lelaki yang bersama beliau didalam bilik hotel. Malah rakyat juga ingin tahu atas kapasiti apa remaja lelaki tersebut berjumpa Dato Sri Anwar Ibrahim secara berdua didalam bilik hotel?

Apakah remaja lelaki tersebut yang merupakan seorang Mahasiswa berdua duaan dengan Anwar Ibrahim kerana mahu meminta bantuan Biasiswa? Ataupun Mahasiswa tersebut berjumpa Anwar Ibrahim untuk berbincang tentang PTPTN? Segala persoalan ini tidak dijawap oleh Dato Sri Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini.

Sepertimana yang Gomo maklumkan sebelum ini Remaja lelaki berumur 19 tahun itu sudahpun Gomo temui pada bulan Febuari yang lalu dan mahasiswa tersebut mengakui LIWAT antara beliau dan Dato Sri Anwar Ibrahim adalah faktor suka sama suka yang mana pada tarikh tersebut mahasiswa itu diliwat pertama kali dalam sejarah hidup beliau.

Segala kronologi mengenai kejadian Anwar Ibrahim meliwat mahasiswa ini telah pun Gomo jelaskan sedikit sebanyak melalui artikel artikel terdahulu:

RM 100 Juta - Demi Agama Bangsa Dan Negara Perilaku Anwar Ibrahim Didedahkan



EKSKLUSIF - Modus Operandi Anwar Ibrahim Meliwat Mahasiswa Didedahkan



Anwar Ibrahim Seorang Yang Peramah - Rafizi Ramli



Episode 2 - Video Anwar Ibrahim Sodomy Mahasiswa 19 Tahun



Paling jelas apa yang Gomo nyatakan adalah melalui surat terbuka buat isteri Dato Sri Anwar Ibrahim:

Eksklusif - Surat Buat Datin Sri Dr Wan Azizah Isteri Anwar Ibrahim



Segala pendedahan yang dilakukan Papa Gomo masih lagi belum dijawap oleh Anwar Ibrahim malah Wan Azizah, Nurul Izzah serta suami Nurul Izzah Raja Shahrir juga tidak menafikan akan kenderaan Kia Spectra yang digunakan oleh Anwar Ibrahim untuk keluar menjalankan kerja jijik beliau.

Rakyat perlu sedar mengenai pekara ini, isu yang Gomo tampilkan disini adalah tindakan Anwar Ibrahim yang duduk berdua duaan dengan remaja lelaki lembut didalam bilik hotel . Rakaman video yang Gomo pamerkan adalah JELAS dan ianya juga berwarna serta mempunyai Audio yang jelas untuk paparan rakyat menilai jenis macam apakah seseorang pemimpin itu boleh duduk berdua duaan dengan lelaki lembut didalam bilik hotel?

Gomo nak nyatakan disini kepada semua bahawa Gomo bukan MENFITNAH Dato Sri Anwar Ibrahim kerana apa yang ada pada Gomo malah pengakuan mangsa liwat adalah merupakan satu keterangan yang tidak boleh disangkal oleh Anwar Ibrahim. Gomo sendiri masih lagi menunggu tindakan Anwar Ibrahim untuk membuat Laporan Polis mengenai video yang Gomo paparkan ini kerana jika laporan Polis dibuat oleh Anwar Ibrahim pastinya siasatan akan dijalankan dan segala galanya akan terdedah.

Untuk artikel kali ini Gomo tayangkan video dibawah ini untuk rakyat Malaysia menilai siapa manusia bernama Anwar Bin Ibrahim yang sekarang ini sedang bercita cita untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Lihat sendiri dan renungkan sendiri video dibawah ini:


Babak terakhir didalam video ini Dato Sri Anwar Ibrahim MENERKAM remaja lelaki berumur 19 tahun itu. TERKAMAN yang datang secara tiba tiba dan disinilah yang menariknya kerana rakaman melalui TALIFON Bimbit remaja lelaki itu masih lagi terpasang dan memaparkan adengan yang begitu JIJIK untuk dijadikan Anwar Ibrahim sebagai contoh pemimpin rakyat Malaysia.

Berbalik kenyataan Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang PERAMAH, Gomo juga ingin bertanya kepada Rafizi Ramli apakah Rafizi Ramli sendiri pernah diterkam oleh Dato Sri Anwar Ibrahim?

Kesalahan Rafizi Ramli Jambu Anwar Ibrahim dalam mempertahankan Video ini :

"Saman terhadap Papa Gomo adalah keseluruhan, kita (orang Islam), ayat Quran cukup jelas, apabila sesuatu berita itu dibawa oleh orang yang fasikh, KITA PERLU TOLAK BERITA itu," - Rafizi Ramli PKR

Rafizi Ramli cuba bermain dengan hadis Al Quran sedangkan beliau sendiri begitu FASIK apabila tidak memeriksa dengan tuan punya badan Dato Sri Anwar Ibrahim dengan apa yang Papa Gomo dedahkan. Malah beliau telah memutarbelitkan surah Al Quran walhalkan dalam hadis:

[Al Hujuraat:6]
Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka PERIKSALAH DENGAN TELITI agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.” 



Rakyat tidak bodoh terutamanya rakyat Malaysia yang bukan pengikut LGBT Seks sesama Jenis. Dan Gomo yakin serta pasti paparan video yang Gomo tayangkan ini memberikan banyak bukti jelas bahawa Anwar Ibrahim seorang pengamal HOMOSEKSUAL. Periksalah dengan hati dan minda yang terbuka dalam isu ini dan Gomo harap anda semua mampu berfikir secara waras.

Kepada mereka yang mendesak Papa Gomo untuk menayangkan video selanjutnya yang mana aksi Anwar Ibrahim selepas menerkam remaja lelaki tersebut. Gomo minta anda semua bersabar kerana ianya akan dibongkarkan tidak lama lagi.

Rakyat seharusnya meminta Anwar Ibrahim untuk menjawap segala persoalan berikut:

1) Siapa Remaja Lelaki yang bersama Dato Sri?
2) Dimana Dato Sri Anwar Ibrahim pada 6/2/2012?
3) Apakah Dato Sri kenal mahasiswa tersebut?
4) Benarkan Menantu Dato Sri menggunakan kenderaan Kia Spectra?
5) Apakah benar Dato Sri seorang yang peramah?
6) MENGAPA DATO SRI ANWAR IBRAHIM TERKAM REMAJA LELAKI ITU?
7).... Terpulang pada anda untuk bertanyakan kepada Anwar Ibrahim mengenai kejadian ini.

Akhir kata dari Papa Gomo untuk seluruh rakyat Malaysia.

"Jangan gadaikan negara Malaysia ini kepada manusia yang sudah jelas dan terang seorang pengamal HOMOSEKSUAL. Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin apatahlagi menjadi Perdana Menteri Malaysia"




Gomo sudah beri peringatan kepada Dato Sri Anwar Ibrahim untuk berundur dan nampaknya beliau enggan barangkali tersepit dengan situasi yang ada waktu ini. Didalam rumah Anwar Ibrahim beliau bergaduh suami isteri dengan Wan Azizah kerana menggunakan menantunya sebagai ALIBI dalam meliwat anak anak muda. Gaduh lah macam mana sekalipun yang pasti rakyat Malaysia tidak mahukan pemimpin jijik seperti Anwar Ibrahim.

Psssttt... Tunggu Bubar kita kasi keluar semua bahan khas untuk Anwar Ibrahim jika beliau masih enggan berundur.


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.
 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...