Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, March 27, 2013

Anwar Ibrahim Minta Ejen UMNO Beristighfar dan Memohon Keampunan ALLAH SWT . Sebab Anwar " Anugerah Tuhan".

Anwar Minta Orang Yang mengeluarkan gambar ini Berisighfar banyak-banyak

  Dari  Sungai Rapat on Wednesday, March 27, 2013

Anwar Ibrahim menggesa orang yang mengeluarkan gambar di atas supaya beristighfar dan memohon keampunan ALLAH SWT itu telah melibatkan dirinya. Anwar juga terus menuduh ejen Umno yang menjemput Saifuddin Nasution kononnya untuk menunjukkan video seks NurulIzzah yang ternyata tidak ada pun.


Komen- Walaupun belum tahu siapa yang menjemput Saifuddin Nasution untuk melihat video seks Nurul Izzah tetapi Anwar terus menuduh Umno yang melakukan. Ini menggambarkan Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya telah menggunakan reversed Psycology kononnya Umno yang melakukan semua itu dengan harapan agar rakyat membenci Umno...bijak...bijak Anwar

Kata Anwar lagi, "Toksahlah.. saya nak nasihat Umno, ni waktu Maghrib, pi lah amik wuduk dan tau apa itu fitnah.

komen- Walaupun waktu Maghrib tetapi dia masih bersama pemimpin pakatan pembangkang tanpa menunaikan sembanhyang Maghrib.

"Malu kita pada masyarakat bukan Islam kalau masyarakat Islam dan media yang mendukung Umno ini kerjanya itu sahaja," katanya pada sidang media selepas Mesyuarat Pimpinan PR, di sini, lewat petang ini.

Komen - kalau Anwar tidak melakukan perbuatan jijik tersebut kenapa harus malu dan tidak akan ada pun video Anwar keluar di Malaysia kerana video tidak boleh dibuat-buat.

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail mendedahkan pihaknya telah dipertontonkan video palsu seks beberapa hari lalu dipercayai diaturkan oleh pihak tertentu yang mendakwa diri mereka ejen Umno dan Barisan Nasional (BN). 

Komen- Sebenarnya itu hanyalah satu perang Psysology yang wajar tidak diambil mudah oleh Umno ketika ini. Pihak Umno perlu bersama dengan Saifuddin nasution untuk melihat sendiri video seks NurulIzzah jika benar orang Umno yang menayangkannya atau hanya gimik untuk menyelamatkan Anwar Ibrahim.

Kata Saifuddin Nasution , video tersebut memaparkan watak yang menyerupai Anwar manakala gambar statik pula seakan-akan anaknya, Nurul Izzah yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai.

"Video ini merupakan manipulasi imej digital yang melibatkan pencantuman babak-babak yang tidak berkaitan untuk memberi gambaran pemimpin-pemimpin ini terbabit dalam salah laku seks.


Komen- Ini memberi gambaran bahawa selama ini video yang dikeluarkan tentang Anwar hanyalah satu penipuan....pandai sungguh Anwar Ibrahim menipu rakyat hanya dengan buat reverse Psycology sahaja semua video yang mempamerkan gambarnya sudah dikira tidak relevan.

Awas rakyat Malaysia dengan permainan kotor Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncu demi untuk merampas putrajaya daripada pemimpin Melayu.

SEBENARNYA ANWAR ADALAH KUFUR YANG HARUS BERTAUBAT
 









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...