Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 25, 2013

Gomo Mengambil Inisiatif Mendedahkan Kedajalan Anwar Ibrahim ini Dengan Memberikan Gigitan Cinta Sedikit Demi Sedikit Agar ANWAR Terus Terusan Sakit Jiwa Dengan Pendedahan Papa Gomo.

Episode 2 - Video Anwar Ibrahim Sodomy Mahasiswa 19 Tahun



Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini masih lagi mendiamkan diri berhubung klip video terbaru yang sedang hangat dipasaran yang mana memaparkan perbualan antara seorang mahasiswa berumur 19 tahu dan Anwar Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang.

Dalam video yang Gomo keluarkan sebelum ini Seasons 7 Episode 1 KLIK DISINI masih ada lagi orang orag dalam pakatan pembangkang tidak mempercayai bahawa lelaki didalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Antara alasan yang diberikan adalah DUBBING yang mana suara tidak sama dengan mulut, gambar kabur, wajah lelaki 19 tahun tidak kelihatan dan macam macam lagi.

Apa sahaja yang akan didedahkan demi kebenaran untuk rakyat Malaysia pasti sahaja penyokong pembangkang menafikan bahawa individu yang mengalami masaalah moral tersebut adalah Anwar Ibrahim. Mereka akan pertahankan Anwar Ibrahim walaupun bukti didepan mata mereka sekalipun.

Cuba anda lihat pula video Seasons 7 Episode 2 dibawah ini:



Ops..ops...ops....Jangan Marah Papa Gomo kerana sekali lagi menghampakan anda semua untuk melihat aksi ranjang Anwar Ibrahim dan mahasiswa tersebut. Sepertimana yang Gomo katakan sebelum ini bahawa Gomo akan dedah dan terus dedah bahawa Anwar Ibrahim tidak layak untuk menjadi pemimpin negara Malaysia ini dan beliau seharusnya terus berundur dari pentas politik.

Sedikit penjelasan untuk semua agar memahami apa yang Gomo lakukan.

Mengambil iktibar daripada video China Doll yang mana pelakunya adalah Anwar Ibrahim. Gomo melihat sandiwara pakatan yang menafikan sehingga ke hari ini bahawa pelakunya adalah Anwar Ibrahim. Atas sebab sebab tersebut Gomo mengambil inisiatif yang berbeza dalam mendedahkan kedajalan Anwar Ibrahim ini dengan memberikan Gigitan cinta sedikit demi sedikit agar beliau terus terusan sakit jiwa dengan pendedahan Papa Gomo.

Modus operandi team Pakatan Pembangkang adalah dengan mendesak agar Papa Gomo mengeluarkan kesemua video yang ada. Kata mereka "Mana videonye?, Mana kasi tunjuk lah" dan macam macam lagi cabaran dari pihak pembangkang. Dalam masa yang sama tidak terkecuali pembaca blog Papa Gomo yang terikut ikut dengan strategi pembangkang ini yang mahukan Gomo keluarkan semua bahan bahan Porno Anwar Ibrahim.

Gomo nak pesan kepada semua, apa yang Papa Gomo lakukan adalah untuk rakyat, Agama bangsa dan Negara yang mana mendedahkan kebenaran agar rakyat dapat berfikir secara waras apakah kita mahu pemimpin jijik seperti Anwar Ibrahim ini sebagai Perdana Menteri memimpin kita rakyat Malaysia. Jadi jangan kita bazirkan peluru yang ada dalam mendedahkan kebenaran buat rakyat Malaysia. Gomo suka simpan peluru untuk masa masa yang tepat jadi diharapkan penyokong Papa Gomo dapat faham strategi ini.

Persoalan yang kita mahukan waktu ini adalah jawapan Anwar Ibrahim sendiri untuk mengakui beliau lelaki didalam video tersebut. Rafizi Ramli sendiri telah mengesahkan bahawa lelaki tersebut adalah Anwar Ibrahim jadi kita hanya mahu Anwar Ibrahim tampil ke hadapan menjelaskan dakwaan yang Papa Gomo buat keatas beliau.

Bukanlah susah untuk Anwar Ibrahim menyatakan kepada rakyat Malaysia akan kebenaranya. Jika dulu beliau menafikan video China Doll dengan bermacam alasan bagaimana pula kini dengan paparan Audio dan juga video bewarna? Apakah Anwar Ibrahim akan menyatakan video ini juga satu lagi Konspirasi? Bagaimana Modus Operandi Anwar mengoda Mahasiswa? KLIK DISINI

Apa yang pasti kemesraan Anwar Ibrahim dengan lelaki lembut berdua duaan didalam bilik hotel pastinya boleh memberikan anda semua satu jawapan berhubung isu yang selama ini dileparkan keatas Anwar Ibrahim iaitu Anwar Ibrahim pengamal Seks Luar Tabii.

Rakyat mempunyai akal untuk berfikir, Gomo minta anda semua ketepikan politik masing masing dalam pekara ini dan fikirkan tentang paparan video tersebut. Anda akan perolehi jawapan jika anda bijak berfikir.

Psssttt....Anwar Ibrahim takut diserang di facebook, so apa lagi wahai jentera perang? Kita serang Facebook Anwar dan Twiiter dia..hua hua hua

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

jom selanjutnya layari papagomo

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...