Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 6, 2013

Bekas Pemimpin DAP : Mat Sabu Berfoya-foya dan Tidak Solat Jumaat semasa Musafir di Medan.

MAT SABU TIDAK NAFI SKANDAL TERBARU 

Setelah mendapat habuan daripada Lim Guang Eng , Mat Sabu rela makan babi.. kahkahkah....
 
Mohd Sabu @ Mat Sabu terpaksa mengemis wang dari Lim Guan Eng untuk membayar Bil Hosiptalnya lebih RM8,000 di sebuah Hospital Swasta dekat ibu negara. 
Bukannya satu kebetulan, malah Lim Guan Eng turut membelanja Mat Sabu dan Salleh Man "berjalan-jalan" dan shopping di Medan. Ianya bukan satu rahsia lagi, khususnya pendedahan oleh seorang bekas Pemimpin DAP Pulau Pinang yang ditugaskan mengawal pergerakan Mat Sabu dan Salleh Man di Medan. 
Jika ianya fitnah, Salleh Man dan Mat Sabu boleh menyaman Bekas Pemimpin DAP itu RM100 Juta. Malah kami sanggup menarik balik semua artikel Mat Sabu di Medan yang berfoya-foya dan tidak solat Jumaat di Medan walaupun Masjid di depan mata!
Antara Wang Habuan yang diterima Mat Sabu di sini http://www.anwaraidc.com/?p=30482
Buku di atas turut mendedahkan Mat Sabu terpaksa menipu orang-orang Baling bahawa kononnya tiada penyelewengan wang Tabung Memali, wal hal Mat Sabu tahu berpuluh-puluh ribu Wang Tabung Memnali telah disonglap oleh Senator PAS Hussien. Selepas sahaja Mat Sabu berjaya Menipu orang Kampung Memali, Mat Sabu masuk di dalam bilik berjumpa dengan Cikgu C.N. Al-Afghani menangis menitiskan airmata dan berkata, "Saya Terpaksa Menipu" orang kampung.

Jika apa yang ditulis Cikgu C.N. Al-Afghani palsu, sehingga kini Mat Sabu tidak berani  menyamannya. Bukti jelas Mat Sabu memang terlibat menipu wang Tabung Memali!

Salah Satu Bil Hospital Swasta Mat Sabu Menggunakan Wang Rakyat Pulau Pinang
Skandal Mat Sabu - Normah
Bukan setakat rasuah, Mat Sabu turut mengambil isteri kawan baiknya. Mat Sabu menumpang tidur di rumah kawannya di Kota Bharu, malangnya isteri kawannya pula dibaham di dalam rumah juga di dalam bilik hotel. Hanya kerana diteknikalkan nombor Bilik 112 dan 121 maka Mat Sabu diterlepaskan. Namun, isteri orang telah berjaya dirampasnya.

Normah dan Mat Sabu Tidak Menafikan Khalwat mereka
Dalam pada itu, Mat Sabu tidak juga menafikan sokongan kuatnya kepada SYIAH. Saksikan rakaman video ini http://www.anwaraidc.com/?p=29191
ULASAN PENTING
Tanya diri anda mahukah negara ini diperintah seorang Timbalan Presiden PAS yang Rasuah, Berskandal dengan isteri orang, Dibelanja oleh DAP untuk berfoya-foya.

Jika YB Nasharudin Mat Isa seorang profesional dan intelek meninggalkan PAS, jika Dr Hassan Ali, Ustaz Hassan Basri, Norman Toha turut menjauhkan diri dari PAS...dan jika Profesor Dr. Sidek Baba meninggalkan Pakatan kerana masalah Moral, Seks, Rasuah,Menggadai Islam maka rakyat Malaysia semua tinggalkanlah Pakatan kali ini. 

Di atas semua isu di atas, Mat Sabu tidak berani Menyaman mereka? Kenapa?

Mat Sabu Terkini: Matanya Fikirannya Hatinya Sentiasa Jahat kan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...