Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, April 1, 2013

BERANI KERANA BENAR @ AMAR MAARUF NAHI MUNGKAR , Datuk Seri Ridzwan Sulaiman Serah Diri.. TERIMA KASIH DATUK SRI DARI RAKYAT MALAYSIA

Datuk Seri Ridzwan Sulaiman Serah Diri

01/04/2013 12:47:00

Kurang 24 jam selepas hebahan dikeluarkan polis, individu bergelar Datuk Seri yang dicari bagi membantu siasatan berhubung pencerobohan bersenjata di Sabah, menyerah diri kepada polis, pagi tadi.

Datuk Seri Ridzwan Sulaiman menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang, kira-kira jam 11 pagi tadi.
Datuk Seri Ridzwan yang juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan Islamiah Malaysia, hadir bersama sekumpulan 10 orang kenalannya.

Sebelum masuk ke perkarangan balai, beliau yang dikerumuni pihak media, mengaku memberi bantuan kewangan kepada Sultan Sulu, Jolo, selatan Filipina iaitu Sultan Muedzul Lail Tan Kiram yang ditemuinya pada 15 dan 16 September tahun lalu.

Beliau bagaimanapun menafikan mengenali Jamalul Kiram.




Assalamualaikum, Ayahanda Dato Seri' Muhammad Ridhwan Bin Sulaiman Merangkap Presiden Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan Islamiah Malaysia akan membantu pihak Polis berkaitan siasatan Operasi Isu Pencerobohan Lahad Datu, Sabah.

Untuk pengetahuan, ayahanda tidak berkaitan dengan pengganas mahupun Jamalul Kiram III.Beliau hanya mengenali SULTAN MUEDZUL-LAIL TAN KIRAM merangkap Raja Muda (Crown Prince) yang disahkan oleh Kerajaan Filipina.

Tujuan beliau menolong adalah hanya untuk membantu Umat Islam yang tidak berkemampuan Di Sulu.Diminta pihak-pihak tertentu supaya tidak membuat sebarang spekulasi berkaitan isu ini. Ikuti perkembangan melalui media massa dari semasa ke masa.Amar Maaruf Nahi Mungkar,Sekian, Harap Maklum

.-mynewshub

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...