Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, February 10, 2012

CINA DAP KERANA AYAM KFC "CIBAI PUNYA MELAYU" kepada Melayu PAS, Melayu PKR, Melayu UMNO dan segala MELAYU di MALAYSIA. !!!!!!

video ke 2 kes : TERKINI !! Video versi budak Cina jerit & maki pekerja KFC !!



Ini merupakan video kedua di upload yang telah diedit oleh penyokong budak Cina ini untuk menunjukkan pekerja KFC yang kurang ajar .

Tetapi kalau diperhatikan budak cina terbabit lagi kurang ajar hingga membangkit kemarahan budak Melayu di dapur . Mujurlah ditenangkan oleh rakan-rakannya yang menyuruh bersabar dengan cercaan budak biadap ini .

GPB yakin dalam video pertama yang menunjukkan semua pekerja KFC keluar dari dapur mereka menuju budak Cina terbabit sudah tentunya perkataan berbaur perkauman hingga membangkitkan kemarahan mereka .

komen saksi yang di KFC I -City mendakwa budak cina terbabit memaki Cibai Punya Melayu


Dalam Bulatan Si DAP Bangsat

Buat Lelaki Cina DAP bernama Danny Ng yang merupakan ahli DAP Segambut, diharapkan anda bersiap dengan apa yang perlu kerana hari esok belum tentu cerah buat anda. Mendung mungkin datang dan sama sama kita nantikan Hujan dan Ribut petir yang akan melanda anda.

Sifat Perkauman yang ditunjukkan oleh Cina DAP ini lah yang perlu ditolak oleh kaum cina lain. Jangan kerana beberapa ekor Cina Bangsat DAP maka habis semua orang Cina terpalit dengan Perkauman dan dicop sebagai RACIST.



GEMPARRR..!!! INSIDEN GADUH KFC: MALAYSIAKINI DAN DAP CETUS API PERKAUMAN..!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...