Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, February 7, 2012

PKR Nafi Sebagai Azmin Heli Yang Ditangkap Di Batam...


Sungguh baik hati Khalid Ibrahim, Exco Agama Islam baru merangkap Menteri Besar Selangor apabila mengeluarkan kenyataan akhbar tentang penahanan Azmin Heli, agen PKR oleh pihak berkuasa Indonesia, yang dikaitkan dengan Exco Kerajaan Negeri, Elizabeth Wong.

Sejak isu ini meletup, MiM dan rakan-rakan bloggers yang lain telah menggesa parti PKR supaya menjawab isu ini dengan kadar segera.

Kita menjangkakan Wan Azizah, Presiden PKR yang tampil ke depan tetapi Khalid Ibrahim yang memulakan bicara.

Yang empunya badan, Eli Wong tidak bersuara lagi dalam isu terbaru ini tetapi Khalid Ibrahim sudah mendahuluinya.

Dan isu ini bukan mengenai etika atau cubaan untuk mempertikai kredibiliti seseorang individu seperti Eli Wong.

Skandal foto-foto ngeri Eli Wong berposing menayangkan bulu ketiak dan terkangkang dalam tidur beliau adalah satu perkara yang sudah pun menjatuhkan kredibiliti ADUN Bukit Lanjan itu.

Skandal tersebut tidak hilang atau terhapus tetapi ianya akan menghantui Eli Wong sehingga akhir hayat politik beliau.

Cuma Khalid Ibrahim yang mahu menyimpan Eli Wong sebagai liabiliti kerajaan negeri Selangor. Exco Agama Islam baru Selangor itu yang sebenarnya keliru dengan isu terbaru ini.

Malah, jika benar Azmin Heli adalah bekas boyfriend Eli Wong, apakah kredibiliti lelaki itu perlu dipertahankan oleh Khalid Ibrahim atau pemimpin PKR yang lain?


Apakah PKR mahu mempertahankan lelaki yang didakwa mengambil foto-foto eksklusif Eli Wong terkangkang manja berkaca mata semasa tidur?

YANG PALING PENTING SEKALI ialah apakah the real Hilmi Hazimin Malik, bekas boyfriend Eli Wong berani tampil ke hadapan dan menafikan beliau adalah lelaki yang ditangkap di Batam? Beranikah?

Dan baca juga pendedahan menarik tentang identiti Azmin Heli! Klik Sini

Sila baca laporan akhbar di bawah :
Kenyataan media dikeluarkan Sekretariat Akhbar Pejabat Menteri Besar Selangor hari ini berkata, Kerajaan Negeri akan meneliti laporan yang dibangkitkan media dan akan membuat tindakan susulan jika ia memberi implikasi ke atas kerajaan, pemimpin serta pentadbiran Negeri Selangor.

Perkara itu juga akan dibawa ke Mesyuarat Biro Politik PKR pada Rabu ini dan sebarang keputusan akan diumumkan kepada rakyat dengan kadar segera, kata kenyataan itu.

Wong, wakil rakyat penggal pertama, pernah berhadapan dengan isu yang sama tiga tahun lalu dan memutuskan untuk meletakkan jawatan sebagai Exco Kerajaan Negeri.

Bagaimanapun tawaran itu ditolak oleh kerajaan negeri.Beliau juga merupakan salah seorang anggota Majlis Pimpinan Negeri.

"Kerajaan Negeri berpendapat bahawa adalah tidak beretika jika terdapat sebarang cubaan daripada pihak-pihak tertentu untuk menyalahgunakan isu ini bagi mempertikaikan kredibiliti seseorang individu," menurut kenyataan itu lagi - SH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...