Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, February 7, 2012

MB KHALID BERBOHONG : Gempar! Bukti Helmi Hazimin & Azmin Heli Adalah Orang Yang Sama



Gempar! Bukti Helmi Hazimin & Azmin Heli Adalah Orang Yang SaMA

MyMassa rasa isu ini telah diperkatakan oleh ramai blogger dan portal media.

Cuma MyMassa nak tambah sikit. Hasil dari pada tarikh lahir yang dinyatakan dalam media Indonesia, MyMassa cuba 'hack' nombor kad pengenalan siapakah lelaki misteri bernama Azmin Heli.

Maklumat dari media Indonesia..

Dari hasil pemeriksaan petugas Imigrasi Batam, diketahui pria itu bernama Azmin Heli lahir di Kuala Lumpur 27 Maret 1975. Alamat Jalan 4H Ampang Selangor 68000 Malaysia. WNA ini ternyata salah seorang anggota Oposisi Partai Keadilan Rakyat (PKR) Malaysia.

Daripada maklumat tersebut, diketahui bahawa 'Azmin Heli' mungkin lahir di Kuala Lumpur.

Setakat ini maklumat yang kita dapat adalah Azmin Heli berkad pengenalan 750327-14-XXXX.

Daripada pengamatan MyMassa, kebanyakan lelaki berumur 30 an akan bemula dengan 5000 pada nombor akhir kad pengenalan. Bermula dengan 750327145001, MyMassa mula mencari no kad pengenalan Hazimin jika dia adalah orang yang sama. Satu lagi tips MyMassa nak kongsi, gunakan nombor ganjil.

Dari petang sampai sebentar tadi, MyMassa berjaya menjumpai kad pengenalan Helmi Hazimin Malik yang sama dengan maklumat yang disiarkan oleh media Indonesia. Seperti sebelum ini, MyMassa menggunakan sistem pendaftaran pengundi di laman web SPR. Dan ini adalah hasilnya.



Sama tak maklumat pengundi Hazimin dengan Azmin Heli?

Kalau pembaca merasakan ianya sama dengan maklumat dalam media Indonesia iaitu pada tarikh lahir dan alamat, maka sahlah Hazimin dengan Azmin adalah orang yang sama.

Cuma MyMassa musykil, kalau Hazimin nak menyamar, kenapa nama akhir penyamarannya menggunakan nama HELI. Adakah merujuk kepada KEKASIH GELAPNYA iaitu ELI WONG?

Bukti Eli Wong mengucapkan terima kasih kepada kekasihnya Helmi selepas menang PRU ke-12.

sumber : http://elizabethwong.wordpress.com/2008/03/10/ge12-thank-you/

Padanlah PKR menggelabah sampai terpaksa menggunakan Kerajaan Negeri untuk buat damage control.


*Kalau pembaca tak percaya, boleh cuba sendiri di blog SPR. Tinggal 2 digit sahaja yang MyMassa padamkan. Jika ada pembaca rasa cara MyMassa mendedahkan maklumat, MyMassa minta maaf kerana hanya tiru cara blogger pembangkang dedahkan maklumat pengundi semasa kes Mismah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...