Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 8, 2012

PAS TAKUT DESAK ELIZEBETH WONG TAPI MB KEDAH SIAP SEDIA DIPECAT..!!? ADAKAH SEPERTI DR HASAN ALI????

TERBARU - PAS UMUM RASMI MB KEDAH SIAP SEDIA DIPECAT..!!?

Gelombang Rakyat



Laporan dari Media Perkakas Parasit PAS Harakah telah mengeluarkan kenyataan dari Presiden PAS menafikan ada mendesak MB Kedah Ustaz Azizan meletak jawatan.

Kenyataan ini didakwa diasak oleh Pimpinan Tertinggi Parti yang dikuasai Kumpulan yang turut pernah digelar Pro Erdogan dikepalai Anwar sebagai ugutan dan peringatan terakhir buat Tokoh yang dahulunya dijulang sebagai Pemimpin Ulama' di Negeri jelapang Padi tersebut.

Strategi ini pernah digunapakai sebelum tindakan memecat Hasan Ali dibuat. BUKTINYA!!?





Ini adalah kenyataan Presiden PAS sebelum Hasan Ali dipecat. Beliau bukan sahaja menafikan, malah atas 'skrip' Parasit2 PAS, Hadi Awang turut mengherdik akhbar Utusan sebagai pemfitnah 'menuduh' Hasan Ali bakal dianiaya dan dipecat.

Kenyataan ini adalah amaran terakhir melalui keratan akhbar Harakah atas ehsan Presiden untuk memberi peluang kepada Hasan Ali menghentikan pembawakan dasar Al Qur'an dan Sunnah yang membunuh kerjasama Pakatan.

Tertera pada gambar Khalid Samad yang merupakan 'Agen Perisai Anwar' di dalam PAS bersebelahan mengawal segala kenyataan Hadi Awang. dalam memastikan PAS menyahkan dasar Al Qu'ran dan Sunnah kepada Dasar Pluralisme.

Lalu hari malang buat Hadi Awang telah capai ke kemuncak...




Fitnah jadi realiti.. Hasan Ali diumumkan oleh individu yang sebelum ini mendakwa Utusan akhbar fitnah. Agaknya ini merupakan salah satu dosa yang tidak sanggup dikorbankan oleh Hadi Awang.

Menipu rakyat demi kepentingan politik. What A Loser President. Ini satu peluang terakhir Ustaz Azizan untuk tunduk kepada Prinsip Anwar atau, bertegas mempertahankan kenyataan2 sebelum ini.





Hadi Awang bakal menanti skrip kedua dari Parasit2 PAS untuk memecat seorang yang pernah dijulang PAS sebagai Tokoh Ulama' Negeri Kedah bernama Azizan Abdul Razak. Peranan Khalid Samad di Kedah telah Anwar berikan kepada Mahfuz Omar.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...