Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, February 5, 2012

KAFIR DAP MEMPERSOALKAN KEIMANAN DATUK HASAN ALI.

Sebelum ini ramai orang begitu teruja dengan kempen dan alasan PAS untuk bekerja sama dengan DAP kononnya mereka nak berdakwah. Tetapi hari ini membuktikan bahawa DAP yang sebenarnya berjaya berdakwah kepada PAS.

Timbalan Pengerusi DAP Dr Tan Seng Giaw mempersoalkan keimanan Dr Hasan Ali apabila beliau telah menghentam pakatan rakyat. DAP mempersoalkan tindakan Dr Hasan Ali kerana tidak patuh kepada arahan mereka.

Malah tindakan Hasan Ali tidak menuruti konsep wasatiyiah yang diterapkan oleh PAS kepada kesemua ahli dan penyokong mereka.DAP sebenarnya begitu terasa hati dengan Hasan Ali,ini kerana Hasan tidak menurut kata.Segala didikan yang diterapkan oleh DAP kepada PAS hanya Hasan sahaja yang dilihat begitu degil.

Cuba bandingkan dengan Mahfuz,beliau begitu menyokong peranan DAP dalam menarik sokongan orang melayu.Mat Sabu juga menyokong agar orang melayu menyertai DAP.Manakala Khalid Samad juga begitu sedih dengan tindakan Hasan Ali kerana tidak menurut kata Ronnie Liew dan Teresa Kok.

Hati hatilah wahai para pemimpin PAS,terutamanya Menteri Besar Kedah Ustaz Azizan yang menolak buku jingga sebagai Al-quran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...