Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 8, 2012

Ketua Wanita PKR ,Zuraidah Kamaruddin : WAJAR DESAK "Elizebeth Wong Letak Jawatan"



"Elizebeth Wong Wajar Letak Jawatan" - Zuraidah Kamaruddin Ketua Wanita PKR

Wednesday, February 8, 2012


Ketua Wanita PKR

Shahrizat Jalil disaran untuk letak jawatan oleh MP PKR Ampang Zuraidah Mak Lampir. Kata Zuraidah Shahrizat tidak lagi layak ataupun berkreabiliti untuk berada didalam Kabinet Kerajaan kerana ............ Kerana apa?

Shahrizat Jalil tidak melakukan sebarang kesalahan pun dalam jawatan Menteri yang beliau sandang waktu ini. Shahrizat Jalil tidak terlibat langsung dengan projek NFCorp milik suaminya. Malah Shahrizat Jalil telah menjalankan Saman ke atas Mak Lampir dan Rafizi atas fitnah yang beliau lemparkan.

Tapi bagaimana dengan ELizebeth Wong EXCO Kerajaan Negeri yang telah didapati memang melakukan seks Bebas bersama seorang lelaki Islam Melayu? Bagaimana dengan gambar Bogel yang tersebar? Apakah Mak Lampir Zuraidah MP Ampang tidak mendesak agar Eli Wong juga letak jawatan?



Sekarang ini kekasih Eli Wong pula ditangkap kerana memalsukan Identiti penduduk Indonesia. Malah Hilmi Malik kekasih Eli Wong mengakui beliau di BIAYAI oleh pihak PKR untuk lari bersembunyi di Indonesia. ELi Wong EXCO Kerajaan Negeri dikatakan telah menyalurkan dana buat kekasihnya melarikan diri selama ini. Apakah Zuraidah MP PKR Ampang tidak mendesak agar Eli Wong mengambil tindakan bertanggungjawap dengan meletakkan jawatan?

Pihak pembangkang kata isu Shahrizat Jalil melibatkan kepentingan rakyat Malaysia maka seharusnya Shahrizat Jalil meletakkan jawatan. Oh malang sungguh jika Shahrizat Jalil meletakkan jawatan kerana beliau tidak bersalah dan apa yang dibangkitkan PKR adalah Fitnah semata mata. Tetapi bagaimana dengan isu Elizebeth Wong seorang EXCO Kerajaan Negeri Selangor?



Apakah Eli Wong tidak melibatkan kepentingan awam?

Isu Elizebeth Wong ini merupakan satu isu besar yang mana satu keruntuhan moral yang teruk telah dilakukan seorang Exco Kerajaan negeri Selangor bila mana gambar Bogel nya telah tersebar dan beliau sendiri mengakui beliau mempunyai seorang Kekasih Melayu Islam sedangkan ELi Wong adalah Kafir. Berkesedudukan dengan seorang lelaki Islam dan ianya jelas merupakan satu kelakuan tidak bermoral seorang pemimpin.

Malah lebih jelik lagi Elizebeth Wong dengan menggunakan kedudukannya didalam PKR dilaporkan telah menyalorkan dana pembiayaai buat Hilmi Malik selama mana beliau melarikan diri di Indonesia. APakah itu merupakan satu contoh yang baik pada rakyat bila Eli Wong EXCO Kerajaan Negeri melindungi orang yang dikehendaki oleh pihak POLIS?

Zuraidah Mak Lampir sepatutnya malu kerana apa yang telah dilakukan Elizebeth Wong dan kekasihnya Helmi Malik telah menjejaskan PKR sebagai sebuah parti. ZUraidah seharusnya Malu bahawa kelakuan sumbang Elizebeth Wong telah memalukan negeri Selangor. Zuraidah patut rasa segan pada pihak Polis kerana rakan nya Eli Wong menyalurkan dana buat seorang lelaki yang dikehendaki pihak Polis.



Zuraidah MP Ampang sewajarnya mendesak Elizebeth Wong Adun Bukit Lanjang yang juga Exco Kerajaan Negeri Selangor untuk MELETAKKAN JAWATAN dengan segera kerana telah memalukan parti PKR, Kerajaan Negeri Selangor dan juga Malaysia.

Oh... mana mungkin Zuraidah MP Ampang yang juga Ketua Wanita PKR akan mendesak Elizebeth Wong untuk meletakkan jawatan yang disandang kerana selama ini pun Elizebeth Wong banyak menyalurkan keewangan buat Zuraidah. Pendek kata walaupun Zuraidah ketua Wanita PKR tetapi yang sebenarnya berkuasa adalah Elizebeth Wong.

Rakyat Malaysia renungkan dan fikirkanlah mengenai pekara ini. Untuk menjadi pemimpin yang baik maka pemimpin seperti ELizebeth Wong perlu berundur. Dan buat ahli PKR yang ada harapnya sedar bahawa kelakuan Eli wong yang menyalurkan dana buat Hilmi Malik di Indonesia memberikan gambaran yang buruk buat parti dan juga Malaysia.

Elizebeth Wong wajar meletakkan jawatan Exco Kerajaan Negeri!!! Zuraidah Ketua Wanita PKR mesti berani tampil kehadapan dalam hal ini untuk membersihkan nama wanita PKR yang berada di luar ini. Zuraidah Mak Lampir berani?


Jangan lah Zuraidah mengila babi hanya mencampuri urusan rumah UMNO sahaja dengan mendesak Shahrizat Jalil meletakkan jawatan. Tapi dirumah sendiri dalam PKR beliau tidak mampu untuk menjadi seorang Ketua Wanita PKR yang berkaliber sebagai seorang pemimpin.

Psssttt.. Bila tang Eli Wong Bogel bukan main Zuraidah Mak lampir sokong dan salahkan UMNO...ha ha ha Gila babi punya Betina

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...