Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 8, 2012

ANWAR IBRAHIM AJK ICG TERIMA KONSEP "TWO STATE SOLUTION" Bagi Palestin


MANUSIA PREHISTORIC ANGGAP ISRAEL 'NEGARA BERDAULAT'!!!

Oleh kerana kenyataan Anwar mula menjadi kontroversi, dia sendiri mula memperbetulkan kenyataan di WSJ itu dengan mendakwa dia sebenarnya bersetuju dengan konsep ‘two state solution‘ iaitu konsep dua negara berdaulat, yakni Negara Israel dan Palestin.
Konsep ‘two state solution’ merupakan pegangan asasinya yang diputuskan bersama oleh badan antarabangsa yang dianggotainya, International Crisis Group (ICG).
ICG badan yang ditaja oleh George Soros memutuskan untuk memperkenalkan konsep ‘two state solution’ dalam mesyuarat organisasi itu di Vancouver, Kanada, pada 23 Mac – 24 Mac 2007.
Anwar sendiri dilantik sebagai salah seorang Ahli Jawatankuasa ICG pada 30 Jun 2006, ketika itu dia menjadi pensyarah pelawat di Saints Anthony’s College, Oxford, UK.
Raja Petra Kamaruddin (RPK) pernah menulis di Malaysia-Today pada tahun 2005 bahawa pelantikan Anwar di Saints Anthony’s College, UK berasaskan hubungan baiknya dengan Chris Patten yang pernah dikenali sejak tahun 1997.
Ketika itu, Anwar adalah Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, manakala Chris Patternadalah Gabenor United Kingdom di Hong Kong.
Mulai tahun 2003, Chris Pattern kembali semula ke UK dan dilantik menjadi Canselor di Universiti Oxford.
Chris Pattern dianggap sebagai kroni George Soros kerana penglibatan aktif dalam badan yang ditaja oleh penyangak matawang Yahudi itu iaitu ECFR (European Council on Foreign Relations) dan ICG (International Crisis Group).
Apabila Anwar dibebaskan dari penjara Sungai Buloh pada tahun 2004, destinasi pertama yang dihuninya adalah United Kingdom sebagai pensyarah pelawat di Saints Anthony’s College, salah satu kolej di bawah naungan Universiti Oxford di bawah kawalan Chris Pattern.
Chris Pattern yang turut menjadi pengerusi bersama ICG turut mencadangkan pelantikan Anwar dalam organisasi tajaan Soros itu. - Seterusnya, klik disini.
Ps: Persoalan dari laman forum tertua Parti Angguk Saja tempoh hari pun belum dijelaskan lagi sampai hari ini. Dah dia bantai lari ke Negara Turki pulak.

Apa yang ditakutkan sangat nak jelaskan kepada mereka mengenai soalan yang ditanya dalam laman Tranungkite Online tu? Adakah benar apa yang didakwa?

Nak jawab soalan itu pun dia tak mampu, apatah lagi kalau nak jawab pendedahan yang dibuat oleh bekas rakan - rakan dia sendiri. Jadi, macam mana dia layak untuk dijadikan Perdana Menteri Malaysia dimasa akan datang!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...