Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, February 10, 2012

AZMIN ALI NAK PENCEN JADI YB????


Azmin Ali Umum Berhenti Selepas Helmi Ditangkap Di Indonesia

Azmin Ali adalah salah seorang pemimpin PKR yang aktif menggunakan laman sosial twitter. Boleh dikatakan setiap jam beliau akan tweet. Paling kurang pun boleh dikatakan sekali setiap hari pasti akan ada tweet dari beliau.

Yang menjadi misteri kini ke mana hilangnya Azmin Ali sejak 4 hari lepas ?

Kali terakhir beliau mengemaskini twitter beliau pada 5.Febuary.2012 jam 11.27 malam dengan mengumumkan beliau hendak berhenti dari menjadi wakil rakyat.

Kenapa tiba-tiba Azmin hendak berhenti sedangkan sehari sebelum itu beliau telah bertindak menjadi Menteri Luar tidak rasmi melakukan lawatan kerja ke Turki bagi mengukuhkan hubungan Malaysia-Turki?

Jika sudah berhasrat untuk berhenti mengapa perlu bersusah payah pergi berbincang dengan Kerajaan Turki untuk kukuhkan hubungan kerjasama ?

Mengikut maklumat yang kami terima pengumuman Azmin untuk berhenti dan kehilangannya dari laman twitter beberapa hari lepas berkait rapat dengan penahanan kekasih Elizabeth Wong di Indonesia.

Sumber maklumat yang sampai kepada kami mengatakan Azmin adalah orang yang bertanggungjawab membawa lelaki berkenaan lari ke Indonesia bagi mengelak ditangkap polis kerana menyebarkan gambar lucah Elizabeth Wong serta Azmin juga yang bertanggungjawab menyediakan dokumen palsu lelaki itu.

Selain itu Azmin juga dipertanggungjawab untuk menjaga dan mengambil berat segala hal ehwal lelaki berkenaan sepanjang dia berada dalam pelarian. Kegagalan Azmin menjalankan tugasnya itu telah menyebabkan lelaki tersebut ditahan pihak berkuasa Indonesia.

Bertitik tolak dari situ sebahagian dari pimpinan PKR telah meletakkan kesalahan kepada Azmin kerana kes yang telah lama senyap akan kembali bergegar serta memberi kesan yang buruk kepada PKR disaat parti-parti politik sedang mengira detik untuk memasuki gelanggang pilihanraya umum. Untuk lari dari kesilapan yang dilakukannya Azmin tiba-tiba menyuarakan hasratnya untuk berundur. Tujuannya supaya beliau dipujuk tidak berundur oleh Anwar Ibrahim dan pencacai-pencacainya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...