Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 8, 2013

Pengakuan Bapa Saiful : MENAFIKAN ANAKNYA DILIWAT OLEH ANWAR ? BERAPA JUTA ANWAR BAYAR??

PLAK ???? U TURN KE DUA PAK BUKHARI DALAM SEHARI SELEPAS GAMBAR INI TERSIAR.

  Gambar ini mula tersebar jelas ANwar Ibrahim merasa lega mampu membeli Pak Bukhari
Pak Bukhari kenapa awak baca 'Skrip' ?
Takut tergelincir lidah ker?

Agak mengejutkan juga lah... belum pun masuk waktu Maghrib hari ini sebelum Asar, tup-tup ..... salah seorang pencacai tegar PKR terpecah lubang di fesbuk.
Menurut pencacai PKR itu bapa Saiful bakal buat U Turn kali kedua macam Deepak hari tu dan Si Bala jugak. 
Bagaimanapun peguam Saiful ketika dihubungi antara lain berkata, pihaknya akan mengeluarkan kenyataan dalam waktu terdekat.

Jeng ... jeng ... jeng ... dengar kabar SECONd U TURN OLEH PAK BUKHARI BAKAL MENYUSUL !
Donia, donia..donia .....
 
1. Portal Berita yang paling 'konspirasi' di Dunia ketika ini, skali lagi mengularkan berita 'konspirasi' bahawa kes liwat kedua adalah fitnah dan konsprasi politik ke atas DS Anwar Ibrahim.
2. Nampaknya Krisis Lahad Datu yang berpunca dari DS Anwar Ibrahim ingin disenyapkan dengan kononnya mengeluarkan berita sensasi sebegini.
3. Perkiraan waktu untuk bapa kepada Saiful ini keluar memberikan kenyataan sebegini amat dicurigai. Apanya tidak kerana baru sekarang inilah hendak membuka mulut kononnya.
4. Sewaktu Saiful bersumpah laknat tempoh hari, tidakpun beliau selaku bapa kepada Saiful melarang atau memberhentikan sumpah tersebut .
5. Mestilah sebagai seorang bapa yang sayang kepada anaknya perlu melarang anaknya untuk bersumpah laknat; sekiranya ia benar konspirasi politik seperti yang beliau kata pada hari ini.
6. Ada sumber yang mengatkan bahawa bapa Saiful ini, Azlan Mohd Lazim merupakan seorang penyokong kuat PKR dan DS Anwar Ibrahim. Tambahan pula, beliau dan Saiful sebelum inipun mengalami krisis kekeluargaan menyebabkan mereka sudah lama tidak berhubung.
7. Dan diketahui lagi bahawa sememangnya Azlan Mohd Lazim ini mempunyai masalah kewangan.
8. Dengan masalah-masalah yang melanda bapa Saiful ini menyebabkan beliau cenderung dan terdedah untuk dipergunakan oleh pihak ketiga.
9. Saiful sendiri dengan tenang dan tidak melatah telah menjawab di dalam inbox Facebook beliau yang menyatakan:
"bapak dipergunakan. Sy tetap istiqamah. Tgh fikir tindakan balas selanjutnya. Sy tak mahu melatah. Salam buat rakan2 lain"
10. Perlu diingatkan adalah ini:
Yang diliwat adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang bersumpah adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang membawa kes ke mahkamah adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang dianiaya adalah Saiful, bukan bapanya.

11. Malah di dalam kes perbicaaan liwat Anwar-Saiful ini pun, Karpal Singh selaku peguam bela menerangkan kepada hakim bahawa perbuatan ini (liwat) adalah SUKA SAMA SUKA.
12. Sekiranya benar Azlan ingin menidakkan anaknya sendiri, maka beliau perlulah bersumpah laknat di dalam masjid bahawa ini adalah benar konspirasi politik UMNO.
13. DS Seri Anwar Ibrahim sampai sekarang pun tidak berani untuk bersumpah laknat.
14. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!
P/S: Dengar-dengar khabar yang dibawa angin bahawa ada rakaman tentang perbuatan liwat DS Anwar Ibrahim tetapi tidak diberitahu dengan siapa.
Siapa yang simpan?
Bila nak dedah? SELANJUTNYA
HE : Kerana Duit..sanggup swing kenyataan...haha
 

2 comments:

  1. gambar dalam video yang dah berkurun. WTH!

    ReplyDelete
  2. CUKUP-CUKUPLAH DGN PELBAGAI FINAH DAN TOHMAHAN…DLM ISLAM SELAGI MANA TDK ADA BUKTI YG MENGIKUT SYARIAH TDK BOLEH DISABITKAN HUKUMAN..SO..CAKAP2 SESEDARA SEKELIAN AKAN DIPERTANGGUNGJAWABKAN DI HADAPAN ALLAH RABBUL JALIL DI AKHIRAT KELAK…LEBIH BAIK DIAM DRP BERCAKAP…KAT DUNIA KITA BOLEH SENYUM DAN GELAK KETAWA TAPI DI PADANG MAHSYAR NANTI KITALAH ORG YG PALING MENYESAL DGN KATA2 YG KITA PERNAH LONTARKAN SEMASA DI DUNIA…HATI2LAH SAHABAT SE ISLAMKU…

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...