Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 3, 2013

PERGI MAMPOS DENGAN KAU MAHFUZ... KAPAL DAH KARAM, MAHFUZ NAK BINCANG APA LAGI!!! KALIMAH ALLAH PUN TAK DAPAT DIPERTAHANKAN .. NAK PERTIKAIKAN ANGGOTA KESELAMATAN..


Kalau orang kata Si Mahfuz Bean ni bongok, dia marah. Tapi tahap mentaliti dia ni memang menunjukkan keBODOHan dia. Bukan standard budak SRP dah ni.

Tapi, Si Mahfuz Bean ni boleh kalahkan budak tadika. Orang dah terkorban kat Lahad Datu tu, dia dok sibuk nak buat sidang tergempar menda kejadahnya.

Kot kalau nak ambik tindakan pun, cari la cara yang lebih efektif. Ini tidak. Nak jugak dia mengabihkan masa. Memang nampak sangat la keBONGOKan Si Mahfuz Bean ni. Buat malu je ada pemimpin macam dia ni. Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Pemimpin PAS hari ini menggesa Putrajaya supaya memanggil sidang khas Parlimen dan mengeluarkan “kertas putih” dan membuat penjelasan berhubung insiden pertempuran pasukan keselamatan Malaysia dan militan Filipina di Lahad Datu.
Ahli Parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar menegaskan, Putrajaya perlu memberi penjelasan berhubung perkara itu kerana ia melibatkan keselamatan orang ramai dan negara, serta menambah selagi kerajaan berdiam diri, khabar angin akan terus tersebar dengan meluas.
“Putrajaya perlu wujudkan sidang khas Parlimen ...  sampai sekarang kita lihat masih lagi tiada tindakan, adakah kerjaan lemah atau nak mempolitikkan isu ini walaupun ada nyawa terkorban,” kata Mahfuz ketika sidang media di Ibu Pejabat PAS di sini.
“Keluarkan kertas putih secepat mungkin, dan perjelaskan kepada ahli Parlimen supaya kami boleh membantu mencari jalan penyelesaian ... selagi kerajaan tidak beri maklumat, banyak spekulasi akan dibuat pelbagai pihak, dan kerajaan tidak boleh marah kalau orang ramai kata ini konspirasi kerana tiada penjelasan” katanya lagi.
Jelas Naib Presiden PAS itu lagi, berdasarkan situasi yang berlaku sekarang ini, ia seolah-olah menunjukkan kelemahan sistem risikan pihak berkuasa.
“Apa yang berlaku seolah-olah perisikan kita lemah dan mereka (militan) ini juga seperti melihat keselamatan negara kita ini dilihat terlalu lemah apabila dengan mudah mereka membolosi sempadan negara,” tegasnya lagi. - seterusnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...