Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 8, 2013

PEMBANGKANG CELAKA PENGKHIANAT AGAMA,BANGSA DAN NEGARA

[SALAH LAPOR] Tian Chua Bakal SAMAN Keadilan Daily?

Adakah Tian Chua akan menyaman Keadilan Daily kerana telah menyiarkan artikel yang telah memesongkan maksud sebenar inti pati kenyataan beliau.

Jika sebelum ini bos beliau, Anwar Ibrahim yang kononnya pejuang kebebasan bersuara telah memfail saman ke atas Utusan dan TV3 dengan segera, berikutan kedua-dua media itu dikatakan telah menerbitkan laporan fitnah berkaitan isu pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.

Walaupun sebenarnya Utusan dan TV3 hanya melaporkan apa yang telah dilaporkan oleh
Reuters dan Philippines Daily Inquirer.

Tindakan  Keadilan Daily sepatutnya lebih menggambarkan fitnah yang sebenar. Malah, apa yang menjadi persoalan adalah kenapa Tian Chua hanya mula menyalahkan akhbar parti beliau sendiri setelah beberapa hari artikel itu disiarkan oleh Keadilan Daily. Beliau sepatutnya terus menghubungi akhbar itu jika kenyataan yang disiarkan itu adalah salah. 

Ini menunjukkan bahawa setelah berbincang dengan puak-puak konspirasi mengenai kecamanan dan kemarahan rakyat Malaysia atas tuduhan UMNO bersandiwara, maka diputuskan agar kesalahan diletakkan kepada Keadilan Daily.

Keadilan Daily telah menjadi kambing hitam atas konspirasi Anwar dan Tian Chua dalam isu Lahad Datu.


Tian Chua: Kenyataan Saya Diputar belit

SHAH ALAM :   Naib Presiden PKR, Tian Chua mendakwa kenyataannya yang mengaitkan insiden di Lahad Datu, Sabah sebagai sandiwara Umno telah disalah lapor oleh Keadilan Daily.

Menurutnya, kenyataan beliau yang disiarkan portal rasmi PKR itu langsung tidak merujuk kepada peristiwa penembakan yang mengorbankan dua anggota keselamatan negara.

Sebaliknya, beliau berkata, kenyataan tersebut dibuat sebelum berlakunya kejadian yang membabitkan pertempuran antara pihak keselamatan negara dengan penceroboh dari selatan Filipina.

Bandingkan Kenyataan Jahat Pemimpin Pembangkang

Baca dan bandingkan kenyataan berniat jahat pemimpin pembangkang sebelum rakyat Malaysia mengecam dan mengutuk mereka.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...