Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 4, 2013

MOHAMAD HANAFI ( OTAK LEMBU) YANG KATA WIRA NEGARA MATI BUNUH DIRI

YANG KATA WIRA NEGARA MATI BUNUH DIRI ADALAH OTAK LEMBU

Written By MediaShah Alam on Monday, 4 March 2013 | Monday, March 04, 2013

 Budak ini jika dirinya seperti bahan yang boleh dikitar semula patut dirinya di hancurkan selepas itu dibuat balik supaya lebih sempurna akalnya dan jadi lebih mulia dari haiwan.
Teks Mohamad Hanafi:Dah tahu penceroboh bersenjata berat,senjata automatik,pg serbu tak pakai baju kalis peluru dan helmet kevlar.Memang jadi laukla.Tindakkan bodoh dan tak logik pastu nak diangkat sebagai wira bila mati.

Nabi pg perang pun pakai baju besi dan helmet besi.Itulah sikap belagak dan rasa diri kebal bila jadi polis sb.Dengan rakyat bolehla nak buat camtu sebab rakyat xbersenjata.Sekian.Bagi aku mereka bukan wira tapi bunuh diri.

Mohamad Hanafi:Nabi pg perang pun pakai baju besi dan helmet besi.

 Ini  dari aku pula:Sahabat Nabi yang gugur syahid  atau cedera dimedan perang, apakah kerana tak pakai baju besi dan helmat besi ke?,dan beranikah pula mengatakan kepada sahabat Nabi yang gugur syahid  itu mati bunuh diri jika mereka gugur  tanpa pakai baju besi dan helmet besi.

Bagaimanapula yang meninggal dunia kerana lemas itu disebabkan tidak pandai berenang,dan beranikah kata mati bunuh diri.!!!

Pemikiran tahap empat kaki ada tanduk ini sesuai dibanding dengan apa agaknya?

3 comments:

  1. Mohamad Hanafi barua laknat ini bukan tahu kedudukan sebenar dalam insiden tersebut hanya dengar cerita dan buat fitnah.....yang mati dua orang tu bukan nak pergi gempur.....buat homework baru buat komen...jangan menampakan diri macam babi berwajah manusia...keturunan pembangkang ni perangai macam syaitan jahil agama dan jahil ilmu penegetahuan..

    ReplyDelete
  2. MINTA JASA BAIK KAWAN2 SEKALIAN SEBARKAN...
    kisah ttg MOHAMAD HANAFI yg di dakwa MENGUTUK POLIS yg terbunuh di lahad datu ialah FAKE ACCOUNT.
    laporan polis ttg fake account ini telah dibuat oleh hanafi. kakak kepada hanafi adalah rakan baik saya di tempat saya mgajar. kakak beliau mohon jasa baik rakan2 FB dan sebarkan supaya tidak mpercayainya dan terus menyelar hanafi kerana hanafi telah teraniaya.
    kesian hanafi dia seorg yg lurus.dia tak tahu apa2 tgh sibuk out station. tetiba nama dia dah jd bualan dan kutukan org ramai.

    ReplyDelete
  3. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=278182685646195&set=a.177972702333861.38816.100003633986728&type=1&relevant_count=1 (siapa2 ade FB sila buka link nih.)

    Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman:

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ

    “Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu orang fasiq membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti supaya kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaan yang sebenar sehingga menyebabkan kamu menyesal dengan tindakan tersebut.” (Surah al-Hujurat, 49: 6)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...