Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, February 11, 2013

Kerana kECELAKAAN Amanat Hj Hadi , PAS Kafirkan Azizan Razak Kerana 1M4U

Hot !!!! YB PAS DUN Kubang Rotan Kafirkan Azizan Razak Kerana 1M4U



Sebelum ini mahasewel Khalid Syiah telah mensialkan Azizan Razak di sebabkan Azizan Razak telah memberi sokongan kepada program My Beautyful Malaysia yang di anjurkan Kerajaan Pusat di seluruh Negara.

Namun apa yang Pisau Kedah nak berkongsi dengan anda semua adalah satu rakaman suara YB PAS Kubang Rotan, Nasir Mustafa yang telah mengkafirkan Azizan Razak kerana di sebabkan sokongan Azizan Razak kepada program tersebut.




                                   

VIDEO 1: RAKAMAN GROUP YB NASIR MUSTAFA HENTAM MB AZIZAN 
Pas Kedahdalam dilema , ahli semua kurang senang dengan kepimpinan yang ada. Ikuti rakaman perbualan group keyrod@kubangrotan yang di hostkan ole YB Nasir Mustafa ADUN Kubang rotan Parlimen Kuala Kedah. Keyrod@kubanrotan merupakan rangkaian radio komunikasi menggunakan applikasi zello yang akan digunakan utk tujuan komunikasi semasa pilihakraya akan datang.

Komen YB Nasir Mustafa : 

Lepas ni orang bawahan boleh sertai program yang menunjukan sokongan kepada UMNO. Kemudian pakai baju yang menunjukan sokongan pada UMNO. 

Tapi ayat last sekali tu yang tak boleh tahan.

Sembelihan orang UMNO tak boleh, sembahyang dengan orang UMNO pun tak boleh. Pakai baju UMNO serupa masuk UMNO, kapiaq juga la..

Ternyata dengan jelas komen Nasir Mustafa ni ianya di tuju kepada Azizan Razak.

Pisau Kedah tidak terkejut dengan kenyataan yang di beri Nasir Mustafa kerana Nasir Mustafa merupakan di antara individu yang bersama Phahrolrazi di dalam menjatuhkan Azizan Razak di Kedah.

1 comment:

  1. Begitulah bila ada umat Islam mengaku lebih Islam dari yang lain. Menjatuhkan hukum mendahulukan kerja Allah SWT. Islam kafir atau kufur...manusiakah yang menentukan? Nauzubillahi min zalik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...