Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, February 15, 2013

FATWA OSTAZAH PAS HALALKAN DARAH UMNO!!! .Percutian Di China HALALKAH???? .

FATWA OSTAZAH PENING Ebby Abadi HALALKAN DARAH UMNO!!!


Bila sebut je Musuh Allah ni, maknanya Si Ostazah Pening tu dah menghalalkan darah orang UMNO untuk ditumpahkan ke bumi. Maknanya, dia dah istihar perang sesama Islam.

Ke kita nak abaikan aje Si Ostazah Pening ni? Kalau tengok gaya dia pun, makin hari dah makin sewel dah otaknya. Dah tak terkeruan dah tahap wayar putus dia ni.
Inilah masalahnya bila belajar tak habis tapi nak tunjuk pandai. Suka - suka hati je nak letak hukum ikut kepala lutut dia sendiri. Akhirnya nampak la kebodohan dia. Tapi, dia bukan ada rasa malu pun sebab orang Gila macam dia memang tak de kemaluan!!!

Ustaz Hassan Basri Kata Menyesal Lawan PAS Di Sebabkan Abby Abadi 
Penceramah - Ustaz Hassan Basri ( Bekas Ketua Penerangan PAS Selangor )
Tarikh - 11/ Februari/2013
Lokasi - Pusat Gerakan BN DUN Tanjung Dawai, Merbok
 
Wahai semua ahli-ahli dan penyokong Umno!! Hari ni Srikandi paling suci dalam PAS iaitu Ostazah Ebbi dah keluarkan fatwa bahawa UMNO itu musuh Allah!! Dan Ebbi juga kata, buat apa saja bagi menentang UMNO akan dapat pahala!!



Maka dengan itu, gua harap semua ahli serta penyokong UMNO akan segeralah insaf dan kembali ke jalan yang benar mengikut ajaran Ebbi iaitu dengan menjadi macai PAS..

Ahli serta penyokong Umno harus takut dan bersedia untuk masuk ke neraka setelah Ebbi kategorikan Umno sebagai musuh Tuhan yang nyata. Ahli dan penyokong UMNO juga harus bersedia untuk dibakar bila mati nanti kerana Ebbi labelkan Umno lebih teruk dari kafir.. 
Cuma  nak tanya jugak Si Ostazah Pening tu. Kot dia kata orang UMNO tak ikut undang - undang Allah yakni Hudud, PAS macam mana pulak? Dia nak kata apa?



Nah! Tengok ni. Bukan ke Si Hadi Awang tu jugak yang kata Hudud bukan lagi agenda utama Parti Angguk Saja tu. Malah dalam manifesto PAS pun dah tak de perkataan Hudud.

Jadi, adakah Si Hadi Awang tu jugak dianggap sebagai Musuh Allah? Adakah darah dia jugak telah pun dihalalkan oleh Si Ostazah Pening ni?

Abby Abadi Gerenti PANAASS Bila Video Klip Percutian Di China Ini Mula Tersebaarr...

Baru pakai tudung dah nak jadi Ustazah...?? Dengar nasihat dari Ustaz Kazim pada video klip dibawah ini...

 
2 hari bertudung dah jadi ustazah ? ilmu penuh didada ? - Ustaz Kazim

sumber


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...