Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 13, 2013

OSTAZAH ABBY KATA UMNO/BN MUSUH ALLAH. TENTANG UMNO/BN DAPAT PAHALA. OSTAZAH MEE SEGERA DAH JADI TUHAN SEGERA.

Mana Lebih Hina @Abby_Abadi112... Artis Atau Pelacur Politik??!

 
Dia terpuruk dalam kenaifan mindanya sendiri bila menganggap wadah kepartian itu 
satu jemaah perjuangan paling benar mencari keredhaan ALLAH... 

Dia tidak sedar najis-najis khawarijisme semakin memalit tudung labuh yang 
membalut pundaknya.... YA ALLAH selamatkanlah hambaMU yang khilaf ini 

Dia bimbangi teman-teman artis lain yang kononnya masih dalam silau cahaya lagho 
tanpa sedar dirinya sendiri terhanyut lebih jauh dalam jurang lebih merbahaya - 
dijadikan PELACUR POLITIK 
oleh 'ibu-ibu ayam' berhijab kejian...
oleh 'bapa-bapa ayam' berjubah-serban!!


Ostazah Mee Segera ni tak sedaq ka atau pun bengap gila bila mempercayai kata Nik Aziz bahawa menetang UMNO/BN ni dapat Pahala !!!

Ostazah Mee Segera oii !!! Urusan dosa atau pahala ni urusan Allah S.W.T. Siapa Nik Aziz nak tentukan dosa pahala makhluk ciptaan Allah S.W.T sedangkan Nik Aziz dan Hadi Awang belum tentu dapat pahala dengan menentang sesama Umat Islam.

Agaknya dah tahap gila khinzir dah kot si Ostazah Mee Segera ni sampai mengeluar fatwa UMNO/BN Musuh Allah S.W.T. Pisau Kedah tak tau la nas-nas atau dalil mana yang di gunakan Ostazah Mee Segera mengfatwakan UMNO/BN musuh Allah.

Sekiranya Ostazah Mee Segera PAS mengatakan UMNO/BN ini musuh Allah S.W.T kerana tidak mengguna pakai undang-undang Allah, bagaimana pulak PAS yang mentadbir Kelantan dan Kedah tidak mahu melaksanakan Hukum Hudud ??.

Di Kelantan, kenapa sehingga sekarang PAS masih lagi tidak melaksanakan Hukum Hudud sedangkan sebagai pentadbir negeri, PAS berhak berbuat demikian.

Di Kedah, Azizan Razak dengan terang-terang mengatakan tidak akan laksanakan Hukum Hudud dan tidak akan di masukkan di dalam janji PAS di PRU 13.

Manakala PAS di peringkat pusat pulak melalui Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali menyatakan Hudud bukan agenda bersama PAS di dalam Pakatan Haram, agenda bersama Pakatan Haram adalah mengguna pakai perlembagaan sedia ada yang satu ketika dahulu di katakan perlembagaan kafir oleh Hadi Awang dalam amanatnya.

Elok la Ostazah Mee Segera PAS dengar penjelasan berkenaan undang-undang Allah S.W.T yang di sampaikan Ustaz Fathul Bari.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...