Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 31, 2012

UMNO KELANTAN BELUM BERJAYA "TUKAR" PENGUNDI KELANTAN.

AKHiRNYA GERAKAN TUKAR TIDOK BERJAYA MERUBAH MINDA ORANG PAS KELANTAN.

Gerakan TUKAR yang di cetuskan oleh orang kuat dalam UMNO akhirnya berjaya merubah minda orang-orang PAS Kelantan di mana kayu ukur kemajuan gerakan ini dapat di lihat dari kehadiran pengunjung yang mengunjungi majlis Solat Hajat dan Ceramah Perdana yang berlangsung di Padang Perdana Kelantan pada malam ini. Sungguh mengagumkan !!! Nampaknya PAS terkulai layu kata salah seorang ahli pergerakan mereka dan akan membuat laporan ini terhadap incharge BN Kelantan supaya semuanya di tanggung beres . Tak ada masalah. BN menang di Kelantan..

Ini adalah ulasan dari Pengurusi TUKAR sendiri mengenai himpunan Solat Hajat ini.

Oleh kerana dengan itu kesan akibat dari keberkesanan gerakan TUKAR, TUKAR dan TUKAR itu, maka kehadiran penyokong PAS jauh dari jangkaannya . Fotografi bawah ini adalah pandangan original kehadiran penyokong PAS.

Pandangan sisi kanan

Pandangan dari pentas ceramah

Umno dan Barisan Nasional Kelantan mesti berubah !!!. Berkata benarlah sekalipun ia pahit. Lihatlah ramainya mereka yang nak Tukar. Syabas...Anda Mampu Mengubahnya...

Pandangan sisi kiri




Daripada rakaman yang telah di lakukan ini dapatlah pihak gerakan TUKAR melakukan banyak lagi aksi menampal stiker, bernasyid di you tube, mahupun berceramah di depan TESCO ataupun MYDIN.

Semestinya kami rakyat Kelantan yang menyokong BN amat berterima kasih pada MEREKA yang amat berjasa ini . Terima kasih. TUKAR!!!!!...TUKAR!!!!...TUKAR!!!!.... Sodakalllahulazim.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...