Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 25, 2012

AZMIN ALI MENDEDAHKAN PENYELEWENGAN KERAJAAN PAKATAN RAKYAT TELAH MEMALUKAN KHALID IBRAHIM, MB SELANGOR...??

MARILAH kita berfikir sejenak, adakah masuk dek akal dapatan audit kerajaan negeri pada 2010 dan segala maklumat yang berkaitan dengannya hanya diketahui pada 2012?

Dahlah tahun 2012, bulan 3 pula baru nak didedahkan, itupun dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) yang mana tindakan undang-undang tidak boleh diambil ke atas yang menuduh kerana dilindungi imuniti? Apa jadi sepanjang masa dari Oktober 2010 (Laporan Audit Negara didedahkan) sehingga sekarang?


Video : Azmin Ali londehkan kecacatan kerajaan Khalid Ibrahim, rival beliau.

PENDEDAHAN AZMIN JELASLAH DAN TERBUKTI KERAJAAN PAKATAN RAKYAT PENIPU, KUAT MENYELEWENG DAN LEBIH MEMENTINGKAN KEKAYAAN SENDIRI... DAN SELALU MELAKUKAN PENYALAHGUNAAN KUASA..

Tapi, itu tidak penting. Yang penting ialah, pendedahan Azmin ini menunjukkan bahawa Selangor juga tidak terlepas dari salahguna kuasa dan penyelewengan, berlawanan apa yang banyak disebut sebelum ini bahawa kerajaan Selangor bersih lagi suci, bebas dari penyalahgunaan kuasa dan apa segala yang buruk.

Maksudnya disini, Azmin tidak sedar bahawa dia sebenarnya sedang mengatakan kerajaan Selangor itu korup!!
seterusnya

Lihat juga pendedahan panas tentang aktiviti isteri Azmin Ali dan Anwar :

Video : Anwar pakai rambut palsu jumpa isteri Azmin.

Itu kot rupa Anwar pakai wig ke Trivoli Villa

Ummi Hafilda mendedahkan satu lagi modus operandi Anwar Ibrahim bila hendak berjumpa Shamsidar Taharin, isteri Azmin Ali!


ANWAR KAKI RASUAH KAKI PENYAMUN

KHALID GAGAP AKAN TUNJUK BUKTI DOKUMEN DIRECT NEGO !!! ADAKAH BENAR ATAU BOHONG BELAKA ???DAKWAAN AZMIN ALI DAN RPK


SHAH ALAM:Kerajaan negeri Selangor akan membentangkan dokumen senarai pemberian kontrak tanpa tender pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) pada 19 Mac ini, kata Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.Katanya orang ramai boleh meneliti dokumen itu dan melihat sendiri jumlah sebenar kontrak yang diluluskan tanpa melalui proses tender sejak pakatan pembangkang memerintah negeri itu pada 2008.

Bagaimanapun sebagai perbandingan, dokumen senarai kontrak tanpa tender itu bermula 2006 hingga 2010,katanya selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan exco kerajaan negeri, di sini hari ini.Abdul Khalid berkata demikian ketika mengulas dakwaaan pengarang portal Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin bahawa kerajaan negeri itu memberi projek secara rundingan terus dan bukan tender sejak memegang tampuk pemerintahan negeri itu.

Beliau tidak menafikan terdapat situasi di mana kontrak diberikan secara terus apabila berlaku kejadian seperti tanah runtuh di mana kerajaan negeri perlu mendapatkan khidmat perunding untuk tindakan yang segera.Katanya keputusan seperti itu dibuat dengan persetujuan semua exco negeri dan tidak bercanggah dengan peraturan termasuk dengan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). -Mstar


KATA NAK BAGI TENGOK DIRECT NEGO TU ???

BILA NAK BAGI TENGOK ???

ATAU PUN SPIN LEBIH ???

ANDA NAK LIHAT KONTRAK NEGO YANG SAYA DEDAHKAN ???

KLIK DI SINI



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...