Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, March 27, 2012

KENYATAAN TUAN GURU NIK AZIZ YG MENGELIRUKAN PENYOKONG PAS.. DOSA MATLAMAT MENGHALALKAN CARA

SHEIKH YUSUF QARADAWI PENING TENGOK 8 FATWA NIK AZIZ !!!



8.4.1995 – ISLAM BENARKAN MENGUMPAT

1.) Kota Bharu, Jumaat - Nik Aziz berkata mengumpat atau memburukkan orang lain dibenarkan dalam Islam, tetapi hanya di tempat yang sesuai. Walaupun Islam melarang perbuatan itu, ia dibenarkan apabila kita perlu menyuarakan sesuatu yang membara dalam diri kita. Kita tidak boleh menyimpan perasaan dendam itu.

15.4.1995 – NIK AZIZ ANGGAP USTAZ UMNO TEROMPAH KAYU

2.) Kota Bharu, Jumaat – Pas menyifatkan tiga calon berpendidikan agama Barisan Nasional di Kelantan sebagai terompah kayu.

28.4.1995 – NIK AZIZ TERIMA AMALAN MENCARUT

3.) Kota Bharu, selasa – Nik Aziz menyifatkan novel SHIT karta Prof Datok Shahnon Ahmad yang menimbulkan krontroversi kerana mengandungi kata-kata lucah, tidak salah dari segi agama. Menurutnya Islam tidak melarang umatnya mengeluarkan perkataan mencarut atau mencaci seseorang jika kena pada tempatnya dan masanya, kerana ia sudah jadi salah satu naluri manusia.

18.11.1999 – NIK AZIZ AKUI PAS PERALATKAN AL-QURAN
4.) Pasir Mas, Rabu – Nik Aziz mangaku Pas memperalatkan Al-Quran untuk kepentingan politik bagi manarik rakyat menyokong perjuangan Islam. Dan tidak menjadi kesalahan dari segi agama bagi sesuatu pihak memperalatkan Al-Quran untuk kepentingan politik.

9.6.2000 – AHLI PAS BERHAK GUNA BAHASA KASAR – NIK AZIZ
5.) Kota bharu, Nik Aziz berkata ahlinya berhak menggunakan bahasa kasar ketika berceramah sebagai tindak balas pihak yang berbuat demikian terhadapnya. Katanya Islam memang melarang umatnya menggunakan bahasa kasar terhadap seseorang tetapi adakalanya manusia terpaksa berbuat demikian untuk mempertahankan diri.

26.9.2002 – NIK AZIZ TERSILAP CAKAP KETIKA BERCERAMAH

6.) Kota Bharu, Rabu – Nik Aziz hari ini mengakui tersilap ketika berceramah dengan mendakwa mengakui tersilap ketika berceramahg dengan mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad sebagai tidak pandai membaca Al-Quran. Apa yang dikatakan sebenarnya ia tidak tahu bahasa arab.

16.7.2002 – PAS HENTI MAKI UMNO JIKA HUKUM ISLAM TERLAKSANA
7.) Kota Bharu, Isnin – Nik Aziz berkata partinya akan menghentikan perbuatan maki hamun UMNO jika Al-Quran dan Hadith dijadikan daar perlaksanaan perundangan di Negara ini.

15.7.2003 – MAKI HAMUN SEBAGAI ALAT GANTI

8.) Kota Bharu, Jumaat – Nik Aziz berkata perbuatan memaki hamun sebagai spare part (alat ganti) yang terpaksa digunakan selepas segala saluran halal tidak berkesan. “ Maki hamun ini memang menjadi naluri manusia selepas tidak dapat ikut jalan halal, nak tak nak kena guna spare part”.



(Klip video diatas adalah perbahasan Dr Zakir Naik dengan Dr William Champbell, ini baru betul pejuang Islam, bukannya membincangkan hal yang remeh temeh sehingga berfatwa pun pelik-pelik.)

Itulah sebahagian liku-liku perjuangan Islam yang telah difatwakan oleh insan bernama Nik Aziz yang memeningkan kepala Syeikh Yusuf Qardawi jika beliau melihatnya.

Untuk pengetahuan pengikut ajaran ayah Zit ini, banyak-banyaklah bermuhasabah diri sendiri, bagaimana anda merasa tidak suka dimaki dan dicerca, begitulah juga dengan orang lain, disisi manusia memang kita nampak alimnya berserban dan berjubah.

Tetapi disisi Allah Taala semuanya tidak tahu nasib diri sendiri dan tidak ada seorang pun dikalangan kita ini adalah sahabat yang dijanjikan syurga oleh Allah, maka janganlah kita merasa keras kepala bahawa kita pasti kita seorang yang mukmin dan akan ke syurga.

Jangan merasakan semua yang dibuat oleh orang lain itu tidak betul dan hanya kita sahaja yang betul, jika kita merasa betul dari apa yang kita belajar begitulah juga dengan orang lain merasakannya. Sudah menjadi lumrah penyokong taksub Pas bila dibuktikan kesalahan, akan berlakulah tuding menunding.

ANDA MAMPU MENGUBAH

ADUN PAS N29 Selising Berzina Dalam Keretapi
Nik Aziz Dapat Petunjuk Allah Telah Ampunkan Ustaz Zina tu.. katanya
Dengan kata lain Tuan Guru Nik Aziz Telah Bersubahat dengan Penzina


Video Penjelasan Siapa Sebenarnya Nik Aziz Nik Mat


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...