Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 26, 2012

ADUN MANA KANTOI KETIKA SEDANG MELANGGAN PELACUR?

Baru-baru ini ada seorang YB kantoi ketika sedang asyik masyuk mengeluarkan air nikmat dia di sebuah pusat hiburan di Melaka. Tidak dapat dipastikan YB dari parti mana sebenarnya.

Cuma satu je aku harap, tak kira dari parti mana sekali pun, dia mesti dikenakan tindakan. Kalau dia adalah adun DAP maka kita akan lihat fatwa-fatwa luarbiasa dari kalangan ular dalam semak PAS akan dikeluarkan nanti.

Tapi kalau dia adun dari BN, maka BN kena ambil tindakan yang keras. Jangan calonkan orang yang tidak bermoral seperti ini lagi. BN jangan jadi macam Pakatan yang boleh terima si peliwat dan penzina yang dah ada video sebagai bukti menjadi Ketua Pembangkang mereka.

Aku tengah tunggu detail pasal kes ini, kalau pembaca blog ini ada info pasal kes ini sila tinggalkan dalam ruangan komen untuk dikongsi bersama.

selanjutnya baca di

Tidak dapat dipastikan Yang Berhormat mana yang ditangkap disebuah pusat hiburan kelmarin yang lepas. Namun apa yang Gomo minta dalam pekara ini ialah sama ada ianya Adun BN ataupun Pembangkang iaya mesti dikenakan tindakan tegas. Pekara ini menjengkelkan mata rakyat Malaysia yang saban hari mengharapkan mutu perkhidmatan YB YB yang berektika dalam menggalas tanggungjawap yang diamanahkan.

Setakat ini Gomo difahamkan YB yang ditangkap itu sama ada dari YB BN.Jadi dalam hal ini apa sahaja tindakan mesti diambil dan usah pula parti yang terlibat melakukan tindakan seperti kerajaan Selangor yang hanya menubuhkan SELCAT yang digunakan bagi menyelamatkan YB mereka dari tindakan yang sewajarnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...