Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, March 27, 2012

ANWAR TAK ADIL HANYA SAMAN UTUSAN SAJA .. MEDIA LAIN BEBAS MENFITNAH , ANWAR TAK SAMAN..

PETIKAN AKHBAR MALAYSIA KINI
  • Nallakarupan dakwa Anwar tak layak jadi PM
  • 7:43AM Mac 20, 12
  • Ahli Dewan Negara Datuk S Nallakarupan, yang pernah menjadi rakan karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, sekali lagi mendakwa bahawa pemimpin politik itu tidak layak untuk memimpin negara.

    nallakarupan interview 231107 respondBercakap pada sidang akhbar di pejabat Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Kuala Lumpur, petang semalam, beliau menyatakan rasa terkilan mengapa Pakatan Rakyat boleh menerima Anwar sebagai ketua pembangkang.

    "Dia (Anwar) hanya pergi ke sana sini memberitahu (orang bahawa) Barisan Nasional (BN) dan Umno tidak baik. Itu sahaja yang dia cakap.

    "(Tetapi) Perdana Menteri sekarang sangat berani, sangat ikhlas dan beliau melakukan yang terbaik untuk rakyat. Kita perlu Perdana Menteri (yang sedemikian) untuk negara.

    "Ini kali pertama beliau menghadapi pilihan raya umum selepas menjadi Perdana Menteri. Rakyat mesti memberi peluang kepada beliau," katanya dipetik Bernama.

    Sementara itu, Utusan Malaysia pula melaporkan Nallakarupan secara terbuka mendakwa Anwar sebagai seorang biseksual.

    Ini, katanya, berdasarkan pengalamannya yang pernah berkawan baik selama 30 tahun dengan ketua umum PKR itu sebelum ini.

    nallakarupan interview 230307 nalla anwar ibrahim shaking handsMenurut akhbar milik Umno itu lagi, Nallakarupan mendakwa, kecenderungan Anwar sebagai seorang biseksual bukan lagi rahsia dan beliau sendiri pernah melihat aksi seks pemimpin pembangkang berkenaan sama ada bersama lelaki atau wanita.

    ''Anwar tidak layak untuk memimpin pakatan pembangkang yang merangkumi PAS, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR), apatah lagi untuk dilantik sebagai Perdana Menteri jika mereka berjaya membentuk kerajaan pada masa depan,'' katanya.

LAGI PELIK!!! KENAPA ANUWAR SAMAN UTUSAN JE???


Ini sambungan kepada artikel yang Semut siarkan pagi tadi. Dalam bahagian ni, satu lagi perkara pelik yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu.

Kenapa Si Ketua Penipu tu hanya ambik tindakan saman terhadap Utusan Malaysia sahaja dan tidak kepada media lain?

Rasanya, dalam kes ni, pihak Utusan hanya melaporkan apa yang telah dinyatakan oleh Datuk Nallakaruppan. Bukannya mereka buat - buat cerita tu.

Tetapi sebaliknya, mereka menyiarkan kenyataan yang keluar dari mulut Nalla sendiri. Bukan yang didengar dari pihak ketiga atau sebagainya.

Jadi, kenapa Si Ketua Penipu tu hanya menyaman pihak Utusan Malaysia? Tak ke pelik tu sebab banyak lagi media lain yang buat laporan yang sama.

Adakah alasan Si Ketua Penipu tu saman hanya kerana Utusan menyiarkan berita tersebut kepada rakyat secara terang - terangan?

Kalau nak dibandingkan, Utusan siarkan berita tu lewat daripada pihak lain yang menggunakan internet dan capaiannya lebih meluas.

Jika nak dibandingkan antara Utusan Online dengan Malaysiakini a.k.a Merosakkini, rasanya portal Pro Pembangkang tu lagi ramai orang baca. (klik Sini)

Malah berita yang disiarkan oleh Merosakkini tu sama je dengan berita yang ada dalam Utusan Malaysia. Tapi, tak de pulak tindakan yang diambil.

Jadi, kalau alasan yang utusan siarkan berita tu untuk dibaca oleh seluruh rakyat Malaysia dan dunia secara amnya, adalah satu alasan yang tak masuk akal.

Maka, pelik juga bila Si Ketua Penipu tu hanya saman pihak Utusan je. Kalau nak saman, saman la semua sekali!!! Tapi, kenapa dia tak saman???

Tambah pelik ialah apabila Si Ketua Penipu tu sibuk nak saman orang hanya semata - mata kerana dakwaan yang dia mempunyai hubungan seks secara Biseksual.

Sebaliknya, dia tak ambik apa - apa tindakan pun terhadap pihak yang menyebarkan video seks dia yang tengah membalun Chinadoll tu.

Kenapa dia tak saman? Adakah dia rasa yang pendedahan video seks tu tidak menggugat kredibiliti dia sebagai seorang pemimpin?

Atau dia rasa kejantanan dia tidak tercalar akibat pendedahan video tersebut? Maklum la. Dalam video tu kan dia tengah sedap membalun Chinadoll. Bukannya dia tengah balun Punkoq Jantan!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...