Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 25, 2012

Samseng PAS Sabotaj Gelombang Biru BN !



Ketika sidang media selepas pelancaran program Gelombang Biru BN Permatang Pauh , Datuk Ahmad Shabery Chik bukan main lagi mengamuk dengan tindakan PAS kawasan ini yang bertindak seperti samseng menghalang kenderaan penyokong BN ke program di politeknik ini .

Insiden itu menggambarkan bahawa ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mula rasa terancam.

"Ramai yang ditahan dan dihalang daripada hadir ke majlis ini. Kenderaan yang saya naiki juga ditahan dan dihalang untuk ke sini, tetapi mujur dengan bantuan pihak polis keadaan dapat dikawal," katanya kepada pemberita selepas majlis pelancaran Gelombang Biru itu di sini.

Ahmad Shabery berkata, insiden itu tidak sepatutnya berlaku kerana tindakan penyokong parti pembangkang itu bertentangan dengan perjuangan kebebasan bersuara dan demokrasi yang digembar-gemburkan pembangkang dan sering menuduh anggota BN sebagai gengster.



Demo Khawarij PAS Buktikan Keanjingan Mereka Di Permatang Pauh.



Kelmarin 24/3 bertempat di Politikteknik Seberang Perai berlangsungnya Program Pelancaran Gelombang Biru Parlimen Permatang Pauh .


Gerembolan khawarij PAS yang diarahkan oleh PKR dan DAP untuk turun berdemo demi menyelamatkan survival politik Anwar dan DAP .


Paling menarik khawarij ini turut dijanjikan kononnya para ahli parti PKR dan DAP akan turut sama turun berdemo bersama mereka,memandangkan status khawarij sebagai paling hina didalam pakatan maka mereka yang berkasta lebih tinggi sudah pasti tidak akan turun sama kerana ketika itu cuaca cukup panas.







Status kasta paling rendah didalam pakatan membolehkan khawarij turun berdemo kononnya Umno salah guna IPTA sebagai tempat politik.Tiap hari pensyarah dan pelajar pro pakatan yang ada didalam pusat IPTA berkempen untuk haprak pakatan macam mana pulak?Tak salah guna kawasan IPTA?

Satu lagi contoh paling bangsat, kaum puak khawarij bukan saja menggunakan masjid dan surau untuk melakukan lacuran politik malah rumah Allah turut dijadikan tempat DAP dan kafir masuk tanpa menutup aurat.Masjid dan surau hak milik mak bapak khawarij?


Jawapan Pisau cukup mudah. Lantak pi lah Umno nak pakai banggunan apa pun. Kesemua prasarana yang ada dinegara ini dibangunkan oleh Umno BN. Kerajaan Pusat Umno BN yang perintah suka hati mak bapak la nak buat apa pun.Yang khawarij meroyan sangat kenapa?


Kalau tak bukan kerana Umno BN,institusi pengajian tinggi dinegara ini tak sehebat sekarang. Khawarij PAS dan haprak pakatan tak payah guna ayat bodoh ini semua wang rakyat.Kalau wang rakyat tidak diuruskan dengan baik oleh Umno BN, kita takkan nampak pembangunan yang ada didepan mata kita sekarang.Inilah masaalahnya kalau buta perut tak ada akal

sumber gambar:PejuangBangsa


Read more: http://www.pisau.net/2012/03/demo-khawarij-pas-buktikan-keanjingan.html#ixzz1q9xbjqDm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...