Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, March 29, 2012

SEKARANG INI WAJID SYARIE PANGKOH UMNO .. HARAM SYARIE PANGKAH PAS? SEBAB LANGGAR AMANAT HJ HADI??

SEKARANG INI WAJID SYARIE PANGKOH UMNO .. HARAM SYARIE PANGKAH PAS?

BAHALOL SI NIZAR .. DUNGU SI AHLI PAS . HARAM PANGKOH UMNO.. PANGKOH DAP HALAL KE???

PENYOKONG PAS TELAH BERDOSA BESAR KERANA PANGKOH DAP ?

Apabila melihat kembali video rakaman Nizar berucap,adalah tidak mengejutkan mengapa khawarij PAS begitu bermati matian memperjuangkan hak ketuanan DAP.

Perjuangan DAP adalah Malaysian Malaysia,dakwah Kit Siang dan Guan Eng amat berjaya hingga khawarij yang paling tua dalam PAS pun turut berimankan kitab DAP.

Haram syarie pangkah BN,tetapi dihalalkan pula jika pangkah DAP,kitab mana khawarij rujuk hingga mensyariatkan sokongan terhadap DAP?


Read more: http://www.pisau.net/2012/03/haram-syarie-pakoh-bnhalal-syarie-pakoh.html#ixzz1qY1twAxm


Fatwa Menyesatkan PAS.Halal Syarie Pangkah PAS,Haram Syarie Pangkah Umno




Pas dicabar bertanding di semua 222 kerusi pilihan raya di seluruh negara sekiranya mereka ingin terus memainkan fatwa bahawa mengundi UMNO adalah haram.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, jika benar fatwa itu untuk menyelamatkan umat Islam di negara ini, parti pembangkang berkenaan harus berani untuk bertanding di semua kerusi di seluruh negara.

"Mengundi Pas wajib syarie dan mengundi UMNO haram syarie. Itu jelas fatwa politik yang songsang dan amat merbahaya. Ia hanya fatwa politik dan kalau betul mereka begitu, kenapa tidak bertanding di semua kawasan pilihan raya untuk selamatkan semua umat Islam.

"Kenapa perlu bergabung di tempat tertentu dan bagi DAP bertanding. Apakah di tempat DAP bertanding tidak ada umat Islam? Ia memang hanya fatwa politik songsang dan amat dikesali kerana terus dimainkan pada ketika ini,"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...