Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 26, 2012

HASSAN ALI TIDAK BERSALAH@MELAKUKAN PENTELEWENGAN KATA KHALID (MB SELANGOR) .. AZMIN TUDUH IKUT SEDAP MULUT AJE KOT???

KHALID GAGAP 'HINA' TUDUHAN AZMIN ALI T'HADAP HASAN ALI!!




Ini satu insiden yang membuktikan pergeseran 2 Pemimpin PKR Selangor. Seorang kemaruk berlagak dalam Sidang DUN nak tunjuk hebat macam hero di Negeri tersebut. Seorang lagi mahu kekal MB dan buat kenyataan 'pelik' kerana dikhuatiri akan terbongkar penyelewengan sepanjang memerintah Negeri yang sama.
Ikut rasional kenyataan Khalid Gagap lebih tepat kerana Dr. Hasan Ali merupakan bekas orang kanan beliau. Azmin tak pernah duduk di Pejabat Kerajaan Negeri pun. Hanya sibuk cari strategi mahu rampas jawatan MB.



Beliau mahu mempamerkan diri seolah2 jaguh di Negeri ini yang memperlihatkan 'kelayakan' dirinya memegang jawatan MB. Di samping ia memberi ruang kepada pengundi untuk beri peluang kedua kepada Pakatan untuk kekal di Negeri tersebut pada PRU13. Walhal kedua2 nya sama sahaja.





Video : Azmin Ali londehkan kecacatan kerajaan Khalid Ibrahim, rival beliau.

PENDEDAHAN AZMIN JELASLAH DAN TERBUKTI KERAJAAN PAKATAN RAKYAT PENIPU, KUAT MENYELEWENG DAN LEBIH MEMENTINGKAN KEKAYAAN SENDIRI... DAN SELALU MELAKUKAN PENYALAHGUNAAN KUASA..

Tapi, itu tidak penting. Yang penting ialah, pendedahan Azmin ini menunjukkan bahawa Selangor juga tidak terlepas dari salahguna kuasa dan penyelewengan, berlawanan apa yang banyak disebut sebelum ini bahawa kerajaan Selangor bersih lagi suci, bebas dari penyalahgunaan kuasa dan apa segala yang buruk.

sumber asal daripada Gelombang Rakyat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...