Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, March 27, 2012

AZMIN KAKI FITNAH JAWAPAN HASSAN ALI ... AZMIN DINASIHATKAN CERMIN DIRI SENDIRI .. JAWAB LIMA SOALAN ... MIN ITU , JANGAN TAK JAWAB??

Hassan Ali Akui Azmin Ali Sedang Atur Strategi Bunuh Karier Menteri Besar Selangor.



"Izin anak perempuan YB jalani ujian DNA untuk menentukan kesahihan nasab biologinya," - Dr Hasan Ali



Kenyataan Penuh - RM300 Ribu - Hasan Ali Jawab Tuduhan Azmin Ali 26/3/2012

Adun Gombak Setia, Dato' Dr Hasan Ali hari ini menjawab mengenai isu kos ubahsuai pejabat yang melibatkan kos RM300 ribu.Hal berkenaan dibangkitkan oleh Adun Bukit Antarabangsa, YB Azmin Ali beberapa hari lepas.

Hasan Ali yang juga Bekas Exco Kerajaan Negeri menegaskan, ruang pejabat yang dimaksudkan telah mengalami pengubahsuaian untuk menampung pegawai dan kakitangan pejabat beliau sebagai Exco, termasuk semua pegawai dan kakitangan Skim Mikro Kredit Selangor (SKIMSEL) keseluruhannya berjumlah 19 orang.

Azmin Dakwa Hasan Ali Salah Guna Lebih RM800,000 23/3/2012







Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali mencabar Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali membuat penjelasan terhadap lima perkara termasuk sumber kewangan Ahli Parlimen Gombak itu serta isteri, Shamsidar Taharin yang membeli saham bernilai RM2 juta antara tahun 1992 hingga 1994.

Sedangkan, kata Hasan, Azmin ketika itu yang bekerja sebagai setiausaha sulit hanya menerima gaji kira-kira RM2,000 sebulan.

Beliau berkata, Azmin juga dicabar menafikan jika dakwaan Pengerusi Yayasan Pembangunan India Malaysia, S. A. Vickneswaran bahawa Timbalan Presiden PKR itu serta isterinya termasuk seorang ipar memiliki saham bernilai RM8.5 juta pada awal tahun 1990-an adalah tidak benar.
Hasan juga mencabar Azmin untuk menyahut cabaran blogger untuk membuat ujian DNA dijalankan kepada anak yang bernama Farah Afifa di klinik yang di iktiraf.

5 Soalan dari Datuk Dr. Hasan Ali kepada Azmin.



Jangan konar-konar. Jawab soalan tu kalau anda di pihak yang benar!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...