Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, December 21, 2011

KERANA BAIAH, MUSLIMAT PAS MELOLONG DAN MEROYAN!

Tetiba je Muslimat Pas melolong! Depa cukup bimbang dengan perkembangan semasa di kalangan pemimpin dan ahli yang berhormat Pas. Kalau ramai ahli yang berhormat Pas masuk Umno, pasti akan ramailah wanita yang akan jadi janda. Mana taknya, baiah atau sumpah taat setia sesama Islam yang diikrarkan oleh anggota Pas menghalang mereka dari menyertai Umno. Kalau sertai Umno akan jatuh talak 3 terhadap isteri masing-masing. Kelam kabut muslimat Pas mempertahan Pas dari diserang oleh Hassan Ali.

Ketua Penerangan Muslimat Pas, Aiman Athirah Al Jundi menyelar tindakan Hassan Ali yang mempersoalkan "Negara Berkebajikan" PAS serta menuduh parti itu terkeluar daripada landasan perjuangannya. Aiman mahu Hassan Ali dikenakan tindakan tatatertib. Aiman bimbang jika Hassan Ali akan membawa wabak ke dalam Pas dan memperjudikan masa depan ahli-ahli Muslimat Pas dan anak-anak yang tidak berdosa. Aiman tak pedulilah kalau Pas buat negara camanapun, negara Islam ke, negara berkebajikan ke, lantak pi lah Pas nak comolot ngan DAPig pun, janji depa dan laki depa tak masuk Umno, tak kena cerai. Perjuangan letak tepi. Islam jatuh nombor 2. Yang nombor 1, malam depa boleh dihangatkan dek jantan2 Pas. Tak kiralah walau bermadu 4 sekalipun.

Akak tak nampak kat mana salahnya Hassan Ali yang turut memperjuangkan 3R (religion, race, royal). Memang patutpun seorang Melayu Islam memperjuangkan dan mempertahankan 3R ni. Bukan sebab 3R ni didokong oleh Umno, tapi kewajipan dan prinsip orang Melayu Islam itu sendiri seharusnya meletakkan agama di tempat yang teratas dan diikuti dengan raja dan bangsa Melayu itu sendiri. Apa masalahnya si Aiman ni? Kalau 3 perkara tu dah tak ada, jadilah Malaysia ni macam Singapura. Dan memang inilah yang dikehendaki oleh DAP. Dan itulah jugak yang diidamkan dek Anwar supaya dia dapat berpestapora dengan adik-adik jambunya tanpa sekatan.

Mujurlah akak tak jadi bini orang Pas!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...