Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, December 21, 2011

130 ahli PKR Pmtg Pauh Keluar Parti?

update jumlah keluar parti adalah 130 orang.

Sehari dua ini Anwar begitu sibuk berceramah disekitar Pulau Pinang,hentam Tun M dan dalam masa yang sama berbohong kepada rakyat. Dalam pada itu mahasiswa anjing PKR yang baru belajar hisap rokok dan berasa diri gengster yang turunkan bendera Ds Najib turut memberi kesan kepada tahap kepercayaan rakyat terhadap haprak pakatan.

Politik bobrok yang dimainkan oleh haprak pakatan sudah tidak dapat diterima lagi oleh rakyat,Malah Anwar yang berpolitik tak lebih daripada kepentingan peribadi hinggakan kepentingan rakyat tidak menjadi agenda utama dalam perjuangannya.

Sebentar tadi satu majlis penyerahan borang masuk Umno oleh 130 orang kuat PKR Permatang Pauh. Mereka ini terdiri daripada ajk Cabang Permatang Pauh dan penyokong kuat Anwar .

Read more: http://www.pisau.net/2011/12/anwar-hentam-tun-m-60-ahli-pkr-pmtg.html#ixzz1hDeLGgK7



Hari ni jadi bukti, 130 orang ahli PKR dikawasan Tanah Liat Permatang Pauh bertindak beramai-ramai keluar parti sebab dah bosan dengan janji hancing Anwar.

55 ahli dibawa oleh Haji Wahab, bekas Ketua cabang PKR Tanah Liat, dan lagi 75 dibawa oleh Saudara Nasir, bekas AMK Bukit Berangan.

Yang paling best, bekas Ketua Cabang PKR Tanah Liat tu sendiri kena tipu dengan Anwar. Kalau Ketua cabang sendiri kena tipu, ahli-ahli biasa lagi laa.-sumber:MPP


engahari di Tanah Liat Mukim 9 , ketika orang lain sedang maka tenghari , satu keputusan yang pasti menggemparkan Anwar Ibrahim & Mansor Othman iaitu seramai 130 orang ahli PKR di sekitar Permatang Pauh ( Ranting PKR Bukit Berangan & Sg Ara ) telah isytihar keluar parti dan masuk parti UMNO .

GPB dijemput hadir di sana sebentar tadi dan apa yang diperhatikan ramai di atara mereka kecewa dengan Mansor Othman selaku Adun Penanti & Anwar Ibrahim sendiri . Penyerahan borang masuk UMNO ini diserahkan kepada Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P.Pinang iaitu Dato Zainal Abidin Osman yang turut hadir menyaksikan keputusan bersejarah ini di peti undi Tanah Liat .





Pak Wahab ini merupakan orang kuat Anwar & bekas Pengerusi
JKKN . Tetapi beliau sempat memegang jawatan itu selama
setahun sahaja kerana ia diberikan kepada anak
saudara Anwar ( kroni )

Majlis penyerahan borang keahlian UMNO oleh Tn Hj Abd Wahab Abd Rahman, Bekas ketua Cawangan PKR Tanah Liat, bekas Ajk PKR Cabang Permatang Pauh dan Pengerusi JKKN Tanah Liat Kpd Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P. Pinang.

Orang PKR Permatang Pauh tempat Anwar sendiri dah sedaq Anwar kaki penipu!
Anda bila lagi?-sumber anakseberang
Pisau kata " macam biasa nanti haprak PKR kata depa ni bukan ahli dan tuduhan dirasuah..puiii!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...