Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, December 24, 2011

DARURAT RUSUHAN ALA SELATAN THAI 9 JANUARI INI!!?



Ini Kempen melalui risalah yang mengesahkan bahawa akan berlaku satu perhimpunan yang sebelum ini dikatakan bakal mengembalikan 'kegemilangan' Perhimpunan Reformasi 98. Dengan menggunakan slogan 901 Rakyat Hakim Negara, ianya bakal berlangsung pada 9 Januari ini, hari yang didakwa mereka Hari Keramat Sistem Kehakiman Negara dilacurkan sekali lagi sebagai alat Konspirasi Politik.

Mudahnya membuat kesimpulan, setelah 2 tahun ditangguh akibat karenah Ketua Pembangkang yang sengaja menggunakan pelbagai alasan dalam menangguhkan kes Liwat II beliau, dibantu oleh Peguam yang pernah mendesak Anwar bertaubat dan meletak kesemua jawatan politik bernama Karpal Singh.



Adakah peristiwa Reformasi 98 di Dataran Merdeka 13 tahun yang lalu bakal berulang kembali? Adakah benar akan tercetusnya rusuhan provokasi yang bakal menyebabkan berlakunya pergelutan keselamatan bertempur pihak FRU dan Polis?

Ini semua akan berlaku jika tidak dikawal sebelum ianya berlangsung. Pihak polis harap dapat bertindak segera.

Don't Worry, Papa Di Belakang!


Kerja-kerja bodoh yang dilakukan oleh segelintir kecil mahasiswa ini memang terbukti ada dalang yang berada di belakangnya. Usahlah nak menafikannya lagi.
Pakatan haram memang dasar bacul, mempergunakan mahasiswa demi untuk keuntungan politik muraha mereka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...