Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, December 20, 2011

ADAM ADLI TIDAK AKAN MINTA MAAF PADA @NAJIBRAZAK

kau tidak hendak minta maaf kau punya pasal.... TAPI ramai lagi keseluruhan rakyat Malaysia tidak akan memaafkan kau wahai Adam Adli atas perbuatan kamu yang tidak menghormati hak orang lain. Perbuatan kamu yang tidak berakhlak dan bermoral itu menyebabkan telah menconteng sedikit banyak maruah bangsa melayu... Ramai kebanyakan rakyat Malaysia malu atas perbuatan kamu itu. Gunalah saluran yg lebih berhemah bukan ikut perangai ................. Ramai ibu bapa yang anak-anak mereka seperti kamu (MAHASISWA/MAHASISWI) berasa terkilan dengan kebiadapan kamu itu... Anak-anak mereka tiada masalah di pusat pengajian tinggi seperti kamu. Anak-anak kami dapat belajar dengan selesa , tiada tekanan dan berasa bangga menjadi mahasiswa atau mahasiswi... Kalau bagai dikata , apa yang kamu perjuangankan. Bagi kami tidak perlu anak-anak kami berdemo utk menuntut hak ... TETAPI kami sebagai ibu bapa mereka akan terlebih dahulu berdemo demi keselesaan anak-anak kami.

ADAM ADLI TIDAK AKAN MINTA MAAF PADA @NAJIBRAZAK DAN KENA TUMBUK ???


JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH MEMBUKTI KAN ADAM ADLI BONGKAK !!!

BUKTI ADAM ADLI TIDAK MAHU MINTA MAAF KEPADA PERDANA MENTERI !!!




Baru kerana kena ugut dah pucat muka ... kecut buat laporan polis .... kalau berani sangat nak berdemo kenapa takut pada ugutan ..










KERAJAAN DAH TANGGUNG ITU PUN TAK BERSYUKUR LAGI ???

KENYATAAN ADAM ADLI "SAYA TIDAK AKAN MINTA MAAF DGN PM" VIDEO DI ATAS,UNTUK TINDAKAN MENURUNKAN BENDERA D PWTC, ADALAH SATU TINDAKAN KURANG AJAR DAN MELAMPAU.

PELAMPAU MAHASISWA INI HARUS DI AMBIL TINDAKAN,TERUTAMA PIHAK IPT UPSI KEATAS BELIAU.

BELIAU BOLEH DI KATEGORIKAN SEBAGAI KALDAI BANGSAT YG DERHAKA.

KALAU TIDAK MACAM-MACAM BOLEH BERLAKU !!!

DAH TURUN KAN BENDERA TAK NAK MINTA MAAF !!!

APA PUNYA JENIS MANUSIA ADAM ADLI NI ???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...