Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, December 4, 2013

Ustaz Kazim tolak jadi MT Umno

SUNGAI PETANI - Pendakwah terkenal, Ustaz Mohammad Kazim Elias mengumumkan menolak pelantikannya sebagai Ahli Majlis Tertinggi Umno.

Pengumuman tersebut dibuat beliau di hadapan kira-kira 2,000 hadirin dalam satu program ceramah agama Taman Ria, di sini, malam tadi, menurut sumber RTM.
Sabtu lalu, Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor telah mengumumkan sembilan lagi ahli MT parti itu, termasuk Mohammad Kazim.

Mohammad Kazim atau lebih dikenali dengan panggilan Ustaz Kazim sebelum ini berkata,  beliau masih belum membuat kputusan muktamad sama ada untuk menerima pelantikannya sebagai anggota MT Umno.

Katanya, sebelum membuat sebarang keputusan, beliau perlu berjumpa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mengetahui peranannya dalam parti itu, selain menimbang tugasnya sebagai pendakwah.

SUMBER

Bab ulasan mcm ni miemang dah tahu dah... Terima UKE di caci.. Tolak Umno pulak buruk.. TAPI lebih buruk yg HINA dn BUAT FITNAH.. berlumba cari UKE utk minta ampun.
GEMPAR PENOLAKAN USTAZ KAZIM UNTUK MENJADI MT UMNO

Buruk benarkah dalaman Umno parti yang memperjuangkan melayu ini. Sehingga beliau menolak perlantikan yang di terima. Adakah selepas di kaji peranan beliau dalam UMNO jika menerima perlantikan tersebut hanya pak pacak tanpa boleh membuat teguran???

Petikan Sinar Harian: "Katanya, sebelum membuat sebarang keputusan, beliau perlu berjumpa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mengetahui peranannya dalam parti itu, selain menimbang tugasnya sebagai pendakwah".

Jika benar berita ini pasti beliau akan di kenang sepanjang zaman. Seorang ulama yang mempunyai identiti sendiri dan mempunyai nilai harga diri yang tinggi. Tahniah di ucapkan pada beliau.

Sumber: http://www.sinarharian.com.my/politik/ustaz-kazim-tolak-jadi-mt-umno-1.227224

- Tompo Siam -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...