Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, December 5, 2013

Kontroversi @ Pengerusi Biro Media Baru (BMB) Ibdillah Ishak. Terhiris Hati Blogger Pendukung UMNO


Semalam saya sekadar perkenalkan mamat COCODILLY  ni jer, kemudian saya pass kan perhatian anda kepada rakan2 bloger lain yang dah balun .... sebab malas rasa nak lari dari topik biasa saya.

Tapi ra.... apa dia ? Betullah tu - COCODILLY. (aaauuuuwww ) nama maya yang digunakan oleh Ketua Pejuang Maya Umno @ BMB yang dulu dikenali sebagai UMB yang baru dilantik oleh KJ ni.

Tapi rasa tak puashati lak ..... tadi sekali lagi saya tengok video dibawah, rasa ma.... iyaaaaaaaaa ! COCODILLY ! ( aaauuuuuwww ) Tak percaya korang klik la link di atas tu.... dah, jangan menyampuk lagi !

Bila saya tonton video ni sekali lagi tadi, rasa nak balun juga sepam dua mamat ni .... 



" Saya sebagai Pengerusi Biro, saya nak mengurangkan lagi penggunaan sosial media untuk berpolitik .." dan nak beri Biro Media Baru nampak cool..... dari 100% berpolitik 24 jam, saya nak kurangkan mungkin kepada 50% ... the rest is LIFESTYLE ataupun kita nak bantu rakyat. "

Blogger Umno nak tukar jadi blogger 50% politik dan 50% LIFESTYLE ? ?  

Dah namanya pun blogger politik maka politiklah tumpuan mereka ! Saya tak boleh nak bayangkan sesetengah rakan blogger yang saya kenali mula menulis tentang LIFESTYLE ! Hahahahahaha ....

Kalau nak layan juga idea COCODILLY ( aauuuuwwww ) ni, kenapa tidak diwujudkan saja barisan baru blogger LIFESTYLE  yang sesuai dengan dunia LIFESTYLE. Kan lebih senang dari mentransformasikan rakan2 yang saya kenali itu supaya lebih cool dan berLIFESTYLE. Ia juga bakal menambahkan lagi cybertrooper Umno.

Dan Warta Rakyat boleh tambahkan satu lagi kategori dalam Ranking Liga Bloggersnya - Bloggers LIFESTYLE. Blog COCODILLY ( aauuuwwww ) mesti no 1 !

"Buat masa sekarang ini, pada mereka, there is no direction. Direction dia orang hari2 hendak membidas pembangkang. Takkan kerja kita itu hari2 nak membidas pembangkang. Dah tak ada kerja lain ke ? Bagi saya kitapun kena fokus bagaimana hendak membantu rakyat,"
 
Part ini yang saya cukup amat tidak puashati - .Takkan kerja kita itu hari2 membidas pembangkang ?  Dah tak ada kerja lain ke ? ! ! Bayangkan kenyataan itu datang dari KETUA REDBEAN UMNO !

Bukannya nak suruh kerja kuat lagi, balun lagi kaw-kaw, cari lagi isu2 yang panas, asah lagi cara penulisan ....... tapi dikatanya Dah tak ada kerja lain ke ? ?

Jadi selama ini begitukah anggapan COCODILLY ( aauuuwwwww ) terhadap para pejuang maya Umno ? Selama ini mereka banyak buang masa buat benda tak berfaedah @ dengan membidas pembangkang berterusan ? Dah tak ada kerja lain ke ? ?

Ini dah tahap MENGHINA namanya !

Baik orang Umno cek betul2, COCODILLY ( aauuuuwwww ) ni betul ke orang Umno ? Macam nak sabotaj jer kenyataan dia.

Nak kurang penumpuan kepada isu2 politik, nak kurangkan serangan terhadap pembangkang .... ketawa guling2 lah bloggers pembangkang terutamanya sayap RBA...

Pesan saya pada COCODILLY ( aauuuuwwww ) - TUTUP MULUT ! Buat perjumpaan dengan para bloggers dulu sebelum anda buka mulut seterusnya !

sumber ambo copy paste dari  

LAIN-LAIN HATI YG TERGURIS...... KERANA PULUT SANTAN BINASA



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...