Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, December 4, 2013

PENJELASAN USTAZ KAZIM ELIAS TOLAK MT UMNO


Pertemuan sy dgn YAB Perdana Menteri sgt terbuka, beliau menjelaskan rasional n risiko melantik sy ke jawatan MT UMNO.. Beliau sgt berharap spy idea saya selama ini dlm ceramah dpt direalisasikan dgn adanya saya mmegang jawatan.Beliau meminta saya mengemudi peringkat akar umbi bermula dr tadika ke sekolah menengah, merangka pgram bersepadu spy anak2 muda mencinta islam n akhlak mulia.
Beliau jgk harap spy penyatuan umat Islam menjadi kenyataan.Rupanya dia ikuti ceramah saya dan akan memberi segala sokongan utk kelangsungan dakwah saya walaupun dia tahu saya bukan dari aliran UMNO.
Beliau nak membuktikan bahawa UMNO tidak menolak agamawan dan nak saya jd pemangkin peranan belia.Dia tak nak saya bertanding apa jawatan n tak lantik saya utk pegang jawatan kabinet spy saya terus boleh menumpukan pd kerja dakwah di sekolah n Malaysia umumnya... Saya fikir sangat molek usahanya..Inilah peluang org biasa berckp langsung kpd pimpinan negara..
Dlm sejam pertemuan dgnnya sy kemukan lima pndgan n cadangan, beliau terima dgn baik..Tp itulah keputusan saya, walaupun berat tp kekecewaan yg menghiris hati, tekanan kiri kanan yg saya hadapi,yg x boleh sy luahkan disini dan saya merasakan keselesaan ug lebih dgn menjadi penceramah bebas mendorong sy mengambil kputusan menarik diri dr lantikan tersebut. 
Bagi yg mfitnah, mengumpat, mencaci, mengutuk seolah2 jahat sungguh lantikan ini, jahat sungguh saya, atas kata nista itu saya serahkan pd Allah.. Sampai hati panggil saya ustaz khinzir.. Wallahi sy mengadu pd Allah atas kata2 kalian..Inilah yg dikatakan perjuangan Islam? Memaki n mmfitnah?Apa ingat sy kemaruk kuasa wang n pgkat?
Maafkan saya Dato Seri, sy doakan niat murni Dato Seri akan dimakbulkan Allah n bg semua yg menyokong saya, terima kasih semua, kita jalan mcm biasa kerja dakwah kita..bg yg perasan telah sempurna iman sampai boleh kata org lain munafik, bakal ahli neraka, babi, anjing dll, ingatlah Akhirat itu ada n Allah akan membalasnya.. 
Aku serah pdmu Ya Allah..Saya sgt selesa sbg pendakwah n maafkan saya lg sekali Dato Seri Mohd Najib Tun Abd Razak..
2 keputusan saya1.. Keluar Pas 2. Tak masuk UMNO.. Semoga Allah merahmati keputusan ini.. Yg penting saya masih ISLAM walaupun tiada parti n bendera di baju saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...