Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 1, 2013

Ptuih.. Kit Siang dan Tian Chua menjijikan lagi CELAKA.. MEMANG CINA BANGSAT .. YG BERKORBAN DAN TERKORBAN ORANG MELAYU BERAGAMA ISLAM.. Tapi kalau bangsa CINA mampos buat demo pulak..


Terlebih dahulu marilah kita sama-sama sedekah al-fatihah kepada Dua angota komando polis yang terkorban setelah terkena serangan mortar di Kampung Tanduo, yang menjadi kubu kumpulan penceroboh bersenjata dari selatan Filipina hari ini. 
Mereka terkena serangan itu ketika sedang berkawal di satu daripada pos di sekitar Kampung Tanduo.
Terbaru sibangsat Lim Kit Siang telah memperlekehkan usaha pasukan keselamatan. Bahkan beliau mendakwa, kematian dua orang anggota polis yang telah terkena mortar lanun-lanun Sulu berkenaan, sebagai Amat memalukan.
Kit Siang mencemuh kematian dua orang anggota polis tersebut yang menurutnya tidak seharusnya berlaku kerana PDRM menikmati pelbagai kemudahan serta logistik.
 

Naib Presiden PKR, Tian Chua pula lebih bangsat apabila menyatakan bahawa pertempuran di Lahad Datu itu merupakan satu lagi SANDIWARA UMNO dan BARISAN NASIONAL untuk menutup cerita KAD PENGENALAN BIRU dan PENDATANG ASING. 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...