Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 2, 2013

BANGKIT MELAYU CINA CAUVIS DAN RASIS DAP DAN PKR HINA ORANG MELAYU DAN ISLAM ... PENGORBANAN ANGGOTA POLIS DI LAHAD DATO DIHINA... DASAR KOMUNIS PENGKHIANAT


Pasukan Komando VAT69:

1. Insp G/17992 Zulkifli bin Mamat (death)

2. Kpl 113088 Sabaruddin bin Daud (death)
3. Kpl 135383 Azman bin Ampong (death)
4. Kpl 152133 Mohd Tarmizi bin Hashim (injured hand and feet at the Lahad Datu Hospital)5. Kpl 176533 Mohd Qaiyum'aiqal bin Zolkifli (injured right shoulder and both feet at Sandakan Hospital)

MAJORITI RAKYAT BERANG DENGAN TIAN CHUAK!!!


Tak dapat nak dinafikan, tindakan yang jelas tak berotak Si Tian Chuak semalam menerima temnpelak yang cukup negatif terhadap puak - puak Pakatan Pembangkang.

Rata - rata komen yang diberikan oleh rakyat Malaysia melalui laman Facebook memberi gambaran bahawa puak - puak Pakatan Pembangkang sengaja mempolitikkan isu tersebut.

Kebanyakkan mereka menyatakan bahawa pemimpin kanan PKR itu jelas tidak menghormati pengorbanan pejuang Keselamatan Negara.
Tak ketinggalan jugak, ada yang menyifatkan tindakan Si Tian Chuak tu hanya untuk mengalihkan perhatian rakyat dari isu - isu yang banyak menjejaskan Pakatan.

Diantara kecaman yang diberikan...
Ada jugak yang menyifatkan kenyataan Si Tian Chuak tu bersifat perkauman dan bertujuan untuk memecah belahkan lagi perpaduan rakyat di Malaysia.

Kesimpulannya, kenyataan celupar yang keluar dari mulut mamat yang langgar lari anak Melayu sebelum ini memang cukup keterlaluan. Sebab itu ianya dibantah oleh rakyat.

Namun, seperti kebiasaan, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sedar tentang perkara tersebut. Mereka tau rakyat marah dengan kenyataan Si Tian Chuak tu.

Jadi, seperti kebiasaan juga, kepimpinan Pakatan tampil untuk mempertahankan tindakan Si Tian Chuak tu dengan menunding jari terhadap pihak UMNO.

Dah tak de alasan lain la tu. Nampak sangat la diorang tak boleh nak kawal kemarahan rakyat terhadap sikap biaDAP Si Tian Chuak tu. Tu pasal la diorang salahkan UMNO jugak.

Kalau dah dasar puak - puak Laknatullah ye tak. Buat apa pun diorang gerenti takkan nak mengaku punya. Dah memang sifat Yahudi, kita nak kata apa lagi. Sendiri yang cari, sendiri tanggung la woi! Jangan nak salahkan orang lain pulak!!! - seterusnya... 

 

Ptuih.. Kit Siang dan Tian Chua menjijikan lagi CELAKA.. MEMANG CINA BANGSAT .. YG BERKORBAN DAN TERKORBAN ORANG MELAYU BERAGAMA ISLAM.. Tapi kalau bangsa CINA mampos buat demo pulak..


Terlebih dahulu marilah kita sama-sama sedekah al-fatihah kepada Dua angota komando polis yang terkorban setelah terkena serangan mortar di Kampung Tanduo, yang menjadi kubu kumpulan penceroboh bersenjata dari selatan Filipina hari ini. 
Mereka terkena serangan itu ketika sedang berkawal di satu daripada pos di sekitar Kampung Tanduo.
Terbaru sibangsat Lim Kit Siang telah memperlekehkan usaha pasukan keselamatan. Bahkan beliau mendakwa, kematian dua orang anggota polis yang telah terkena mortar lanun-lanun Sulu berkenaan, sebagai Amat memalukan.
Kit Siang mencemuh kematian dua orang anggota polis tersebut yang menurutnya tidak seharusnya berlaku kerana PDRM menikmati pelbagai kemudahan serta logistik.

Naib Presiden PKR, Tian Chua pula lebih bangsat apabila menyatakan bahawa pertempuran di Lahad Datu itu merupakan satu lagi SANDIWARA UMNO dan BARISAN NASIONAL untuk menutup cerita KAD PENGENALAN BIRU dan PENDATANG ASING. 



Read more at http://brojinggo.blogspot.com/2013/03/pertempuran-lahad-datu-si-bangsat-kit.html#mUeCrkT2ZEd22kzA.99

 

Celaka !!! Anak Cina DAP Menghina Dua Anggota Keselamatan Yang Maut Dengan Gelaran Anjing


Memang celaka betul anak cina penyokong Pakatan Haram ni sehingga sanggup mengelar dua anggota yang terkorban dalam mempertahankan kedaulatan Negara sebagai Anjing UMNO..

Anak cina penyokong DAP haram jadah ni patut di lucutkan kerakyatan Malaysia kerana tidak pernah menghargai dan menghormati peranan yang telah di mainkan anggota keselamatan di dalam mempertahankan kedaulatan Negara.

Sememang Pakatan Haram mendidik penyokongnya supaya membenci anggota keselamatan negara. Sebagai contohnya anggota keselamatan sering di cemuh dengan pelbagai gelaran ketika menjalankan tugas menghalang demonstrasi yang di adakan di Pakatan Haram.

2 polis anjing UMNO mampus - Jonathan Lin .Jom cari mamat ni!! #Pray4VAT46

Dasar barua!Jom ramai-ramai cari mamat ni.Kasi pengajaran dalam hidup dia.Pukimak komunis DAP!

Ini bukan taksub lagi.Ini sial namanya!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...