Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, February 25, 2013

Pemimpin Pas Kafir Kepada Allah. Akhirnya Kafir yang lontarkan kepada UMNO, balik semula kepada PAS. Bukan UMNO yang kata PAS kafir TAPI daripada AHLI PAS sendiri.

TERBARU, tersebar pula di Youtube YB Zul Noordin mendakwa Pemimpin2 Pas sebagai KAFIR KEPADA ALLAH !

Mereka ni nampak macam Islam, pakai serban, pakai jubah berjanggut, pergi umrah ........ Semua SAMA tetapi sebenarnya mereka KAFIR KEPADA ALLAH..... mereka tak sedar.



Disurau dia Islam, di atas pentas politik dia kafir kepada Allah ...dia tak perasan sikit pun.

Zulkifli Noordin kecam PAS kafir Pada Allah kerana sanggup menggadaikan kalimah Allah semata-mata untuk menyokong parti kongsinya iaitu Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP. Beliau berkata, fatwa kebangsaan diperingkat negeri sudah menyatakan bahawa kalimah Allah tidak boleh digunakan untuk orang bukan Islam didalam kitab suci dan amalan ibadat sebaliknya kalimah Allah hanya untuk orang yang beragama Islam sahaja. "Adakah para ulamak didalam pas tidak menyedari ini? adakah Majlis Syura Ulama tidak menyedari keadaan seperti ini? Jelas ini mengelirukan orang pas dan lebih mengelirukan orang-orang yang bukan daripada parti Pas," tegasnya.

YB Zul merujuk kepada pemimpin2 Pas yang merelakan kalimah ALLAH digunakan oleh orang kafir, menJUAL kalimah ALLAH demi undi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...