Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 1, 2013

Anwar Dalang - Dua Komando 69 PDRM Maut Pertempuran Di Lahad Datu Sabah

3 anggota komando VAT 69 terkorban & SMS terakhir wira negara #LahadDatu

ALFATIHAH
Buat perwira kita diperbatasan. 
Dua sudah pergi meninggalkan kita.
Hari ini bertambahlah balu dan anak yatim perwira negara
Kita bersatu
Menentang mereka yg mahu menggugat kesejahteraan negara. 
Kita tidak kira siapa mereka. 
Kita tentang hingga titisan darah terakhir


Maklumat terkini yang GPB terima ialah 3 orang anggota VAT 69 telah disahkan gugur mempertahankan negara iaitu Inspektor Zulkifli , Sarjan Sabarudin dan  Koperal Azman Ampong  .Al Fatihah .




Gambar di atas dan di bawah ini  adalah gambar wira negara  arwah Inspektor Zulkifli yang terkorban selepas terkena bom mortar  ketika mengawal pos kawalan di Lahad Datu .

Lihat lah nyawa mereka menjadi taruhan disebabkan hasutan pembangkang kepada pihak luar  yang sentiasa tidak mahu lihat negara ini aman dan hendak huru hara .

 Arwah  meninggalkan balu dan 2 orang anak yang masih kecil lagi ini ..

CELAKA sungguh Anwar , demi nak kuasa di Putrajaya , sanggup dia khianat kepada negara dan jadikan nyawa anggota polis kita seperti tak ada harga !!

SAH! ANWAR DALANG DISEBALIK INSIDEN LAHAD DATU! INI BUKTINYA



Maklumat tak rasmi dari lahad datu... Al fatihah, 1) Insp Zulkifli mamat G\17984 skuad 2\2006 2. Sjn Sabarudin dr unit 69 komando. Setakat ini 10 pemberontak mati dibunuh dan 3 pihak Komando 69 Malaysia turut terkorban. Semoga pihak keselamatan kita berjaya membunuh semua pemberontak di Sabah! Amin. Malaysia negara yang berdaulat!!

Waktu ini juga dilaporkan perintah berkurung dikuatkuasakan di Lahad Datu Sabah manakala landasan terbang lahad Datu dan juga Sandakan ditutup.

Read More...

sumber

Ayuh kita sedekahkan Al Fatihah untuk anggota Komando 69 PDRM yang terkorban ketika mempertahankan tanah air dari puak pemberontak di lahat Datu Sabah.

Anwar Ibrahim mesti bertanggungjawap!!! Kerana beliau lah yang mencanang agar pemberontak masuk menawan Sabah! Anwar Ibrahim kemaruk kuasa. bangsat!!!


SMS terakhir arwah kepada rakan2 sebelum bertugas .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...