Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, May 31, 2013

WAJAH PENGETUA SEKOLAH CINA YANG MENGHERDIK PELAJAR MELAYU

WAJAH PENGETUA SEKOLAH CINA YANG MELABELKAN PELAJAR MELAYU SEBAGAI, 'MELAYU BODOH', 'MELAYU SIAL', 'MELAYU MALAS' DAN 'MELAYU PUKIMAK'!!!


Laporan Polis telah dibuat. Malah Polis Johor juga telah mengesahkan telah menerima laporan berkenaan dan siasatan sedang giat dijalankan sepertimana respons yang telah diberikan oleh ACP Abdul Aziz Ahmad, Ketua Jabatan Pengurusan IPK Johor.

ACP ABD AZIZ BIN AHMAD, KETUA JABATAN PENGURUSAN JOHOR said...
Merujuk kepada Blog AAKJ dan The FLying Kick blog mengenai satu laporan polis yang dibuat di Gelang Patah bersabit dengan dakwaan salahlaku seorang guru berbangsa Cina yang kerap mengatakan kepada murid-muridnya bahawa 'Melayu Bodoh', 'Melayu Babi', 'Melayu Sial' dan 'Melayu Pukimak'. Adalah disahkan bahawa laporan polis mengenai perkara tersebut telah diterima. Satu Task Force diketuai oleh Ketua Polis Daerah Nusajaya untuk menyiasat kes berkenaan telah ditubuhkan. Siasatan dijalankan dibawah Akta Hasutan dengan adil dan terperinci.

ACP Abdul Aziz B. Ahmad,
Ketua Jabatan Pengurusan,
Ibu Pejabat Polis Kontinjen Johor.


Ramai yang ingin tahu bagaimana rupa dan wajah Pengetua yang bermulut cabul dan penuh dengan semangat CHAUVINISME itu. Apa yang diluahkannya setelah begitu yakin bahawa DAP akan menjadi penguasa Putrajaya atau setidak-tidaknya berjaya membonekakan Anwar Ibrahim untuk tempoh dua tahun sebagaimana yang sering dikatakan oleh PADERI, SAMI dan para pemimpin Cina serta Kristian dalam setiap pertemuan mereka dengan masyarakat mereka sepanjang lima tahun, sangat biadap dan tidak selayaknya keluar dari mulut seorang warganegara Malaysia berketurunan imigran!

Ramai yang melahirkan kemarahan berhubung kebiadapannya itu. Ramai yang mahu melihat wajah seorang Pengetua sekolah vernakular yang berasakan Cina lebih mulia dan lebih superior berbanding Melayu-Bumiputera di negara ini.

Justeru, beberapa  sumber telah menyalurkan sekeping gambar kepada kami di The Flying Kick. Nampaknya kesemua gambar-gambar tersebut adalah gambar yang sama.

Kami tidak dapat mengesahkan bahawa gambar dengan bulatan merah itu adalah POH KIM THYE, pengetua yang terdapat dalam laporan polis berkenaan tetapi kami serahkan kepada anda, para pembaca untuk membuat penilaian sendiri!!!

Anda boleh merujuk di SINI
 
Anonymous said... 
 
Geram betul aku baca ni! Samseng dan pengganas PKR/DAP memang tak takut lansung langgar undang-undang termasuk mengapi-ngapikan Cina muda untuk benci melampau orang Melayu/UMNO, seperti yang berdemo tak habis-habis termasuk buat huru-hara depan balai polis, dan di Facebook si Venus Cina pengganas di Sydney, yang sampai mengugut nak bunuh PM dan bekas PM kita. Polis dan KDN, mesti jangan biarkan hakim-hakim dan peguam-peguam PKR/DAP PIJAK undang-undang macam sampah dan mengajar anak muda yang masih berhingus meleleh terus menjadi samseng atau pengganas macam Cina pengganas itu! Dahlah tu, pengganas Cina ni panggil PM tercinta kita ‘najis’ – dan DAP-si Kit Sial pula, panggil PM ‘syaitan’! Kurang ajar betul – tak ada lansung perasaan mengenang budi dan saling menghormati sesama kaum, terutamanya seorang PM. Kita layan dengan baik lepas mereka dibawa penjajah British durjana, bagi kerakyatan dan juga Singapura dengan mudah sekali, dan PM kita begitu berbudi bahasa dan menabur bakti kepada orang Cina! Dengan guru macam ini, patutlah ada nak Melayu/Bumiputera yang dapat tekanan, lansung terlibat dengan dadah, gang atau berhenti sekolah - ini mungkin rancangan si durjana Cina DAP laknat tak?

MAKCIK Tempurung.

sumber

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...