Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, May 28, 2013

MELAYU BARU ... ANAK SAPE YANG HEBAT NIE.. BOIKOT BARANGAN CINA



Pendedahan List Facebook #RedBeanArmy - Isytihar Perang Dengan Pemfitnah Ini! #RedBabiArmy


Apa itu Red Babi Army?


Setelah hampir 3 hari membuat pendedahan secara berkala mengenai ‘Red Bean Army’ akhirnya pihak kami menerima email dari seorang individu yang enggan dikenali yang mendedahkan senarai nama pencacai upahan DAP. Malah demi untuk menjaga keselamatan beliau dan orang-orang disekelilingnya pihak kami terpaksa merahsiakan identiti anak muda berbangsa Cina itu yang begitu berani untuk tampil membongkar kebiadapan tentera upahan DAP.

Menurut individu tersebut hasil maklumat yang diperolehi dari rakan-rakan yang masih berada di dalam kumpulan tersebut serta penelitian dan analisa yang dilakukan hampir 2 tahun, beliau akhirnya dapat menyediakan ‘database’lengkap mengenai gerakan tersebut. Database tersebut adalah merupakan senarai individu-individu yang menjadi pencacai kepada gerakan ‘bawah tanah’yang di gerakkan oleh DAP itu. 

Menurut beliau lagi, jumlah senarai nama yang ada di dalam simpanan adalah berjumlah hampir 2,500 tidak termasuk senarai accaunt Facebook dan Gmail palsu yang digunakan untuk menyerang, mengugut, memaki hamun mana-mana individu yang cuba menyokong kerajaan.

Senarai nama lengkap tersebut akan didedahkan dalam masa terdekat bagi membolehkan pihak berkuasa menjalankan siasatan, memburu serta mengambil tindakan terhadap mereka yang menjadi pencacai aka anjing upahan ini.

Berikut adalah SEBAHAGIAN senarai account Facebook untuk tatapan semua :


Cky Cheong
http://www.facebook.com/cky.cheong?ref=nf

Ben Seah
http://www.facebook.com/ben.s.chin

吹水一族
http://www.facebook.com/liew.p.loong

BlackHeart Xuan
http://www.facebook.com/blackheart.xuan

James Wong
http://www.facebook.com/WongKarHang

布衣客
http://www.facebook.com/zhongbuyi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...