Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, May 28, 2013

KUASA KUCING >>>>> KUCING TENANG AJE BUANG HAJAT TAPI PENYOKONG BOLA HURA HARA.. JOHOR DT VS PAHANG TANGGUH

HARI INI DALAM SEJARAH

Satu lagi sejarah hitam bola sepak malaysia. Perlawanan ditunda ekoran rusuhan penyokong!

Perlawanan ditangguhkan. Bayar tiket untuk tengok kucing berak ajee ..

Kucing buang hajat kat Padang Darul Makmur Kuantan sebelum Johor DT VS Pahang.. Kucing tu dah bagi warning hari ini padang aku punya... pemain dilarang main kat padang ini kerana bahaya penyokong mengganas.. Kucing pun heran tengok masalah manusia di padang bola.. Kucing tu tenang aje berak.. tapi penyokong bola huru hara ... Hari ini FAM disindir oleh seekor kucing hahaha....

video



WAHAI PENYOKONG PAHANG YG X MATANG..kami layan anda di larkin sgt bgs..tp di Kuantan ini yg kami dpt....MEMALUKAN SUNGGUH...LAEN KALI JD ORANG. .BKN JADI GAJAH YG PEKAK!! DISURUH BANGUN BERALIH TMPT..TAPI BUAT DEKKK JE... SAMPAI SULTAN ANDA TURUN KE TREK PON ANDA SEMUA X HORMAT...SANGAT MEMALUKAN..


Situasi di Kuantan yang membimbangkan fans.


Keadaan di Stadium Darulmakmur ketika ini. Kami doakan agar penyokong JDT dijauhkan dari musibah. Kepada Allah Kami Berserah
 

 

1 comment:

  1. Hentikan mengata penyokong pahang tidak matang....
    Separuh akhir pertama di johor pemain2 pahang diganggu ketika sesi latihan....
    Fans jdt yg "berhemah lagi baik" menyanyi sambil memaki maki pemain kami......
    Jangan sangka diri tu baik sgt...... Media selalu pendamkan beberapa isu ttg fans anda.....
    Isu membelasah fan kelantan n rela di stadium larkin tidak didedahkan.... Maklumlah anda semua org "baik".....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...